Skocz do zawartości

Problem ze ssaniem kawasaki kz 550 ltd


Rekomendowane odpowiedzi

Witam posiadam kawasaki kz 550ltd C2 z 1981roku. Silnik w tym modelu wyposażony jest w gaźniki takai w pełni mechaniczne bez membran. I było by wszystko cacy ale rozruch na zimnym silniku niezależnie czy moto nie odpalane dzień tydzień czy miesiac. Gdy załączam dźwignie od ssania i proboje zapalić Moto niechętnie zapała jakby łapał na którymś cylindrze i dopiero po chwili zapala na wszystkich cylindrach ale praca jest ciężka na słuch jak by był przylany chwilę popracuje i wchodzi na obroty rzędu 7-8tys ewidentnie da się słyszeć że w końcu przepala paliwo i zaczyna wychodzić na te obroty. Aby je zmniejszyć cofam odrobinę dźwignie ssania spada z obrotów ale czasem aż za dużo i muszę znowu dodać aby nie zgasł i taka zabawa dopiero gdy znajdę odpowiednie położenie Moto chodzi ładnie równo na obrotach rzędu 2-3 tys przez pewien czas aż ładnie wypali paliwo a raczej nadmiar i mogę wkoncu cofnąć dźwignie i wtedy schodzi na swoje 1000 wolnych obrotow. I tu moje pytanie co może być przyczyną takiego stanu i problemu z rozruchem na zimno dodam że sprawdziłem już chyba wszystko tj wysokość przepustnicy przy załączeniu ssania,zawleczkę na iglicy czyli poziom, poziom paliwa w komorze plywakowej,zaworki odcinające paliwo,przesłony które opuszczają się przy włączonym ssaniu brakuje mi pomysłów proszę o pomoc może ktoś spotkał się z takimi dolegliwościami w tych silnikach. Dodam jeszcze że próbowałem przeregolowac ssanie czyli wznios przy włączaniu służy do tego śrubka ale jest to stałe sprzerzone jeśli przepustnica się unosi bać opada to i iglica robi to samo więc jeżeli przereguluje prześwit i zmniejszenie go to silnik nie zapala. Ostatnia rzecz która podejrzewam to wytarte iglice bądź prowadnice iglic ale robiłem oględziny i nie ma się do czego przyczepic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyczyną jest starość i prawdopodobnie luzy na prowadnicach. Z tym ciężko będzie cokolwiek zrobić ale możesz zmienić świece na irydowe, bo dodatkowo masz taki problem że moto początkowo nie pali na wszystkie gary a to później powoduje taki skok obrotów jak już wszystkie się włączą. Co by nie mówić to 7-8 tys. na zimnym silniku to zdecydowanie nie wychodzi na zdrowie.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...