MAYON Opublikowano 20 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2004 Powiedzcie mi, czy KAWASAKI VULCAN VN800 nadaje się jako pierwszy motorek dla początkującego ?Czy jest wygodny dla pasażera ?Jak się nim jeździ ?CZy ktoś już go testował ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noise of death Opublikowano 21 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2004 Vulcan jest bardzo wygodny dla pasazera. Jezdzi sie nim super, jak na pierwsze moto to przyspieszenie jest calkiem calkiem. Jedynym problemem moze byc jego masa (ok 230kg), ale jezeli nie jestes watly ;) to powinienes sobie poradzic.Ogolnie polecam maszynke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 21 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2004 Vulcan to barzdo przyjemny motorek (i jaki ładny). Dla poczatkujacego (o ile początkujacy ma głowe na karku) chyba może być. Trzeba tylko uważać na hamulce (wiadomo chopper), masę motocykla i prędkości (bo buja się to nieźle jak na swoją klasę). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 21 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2004 Chopper jak na początek to będzie niezła szkoła jazdy ale dasz rade :DPierwsze zakręty będą troche kłopotliwe ze wzgolędu na roztaw osi ale to kwestia przyzwyczajenia i praktyki, hamulce też są specyficzne w tych maszynach - trzeba sie przyzwyczaić i o nich pamiętać żeby się nie zagalopować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek_virag535 Opublikowano 21 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2004 VitamJa kupiłem Virago 535 jako pierwszy motocykl (no może nie pierwszy bo przez ostatnie 3 lata był Ural, super maszyna, ale trzeba sie na tym znać, mieć czas i samozaparcie), nie mam wielkiego porównani z innymi choperami, i tródno mi cokolwiek powiedziec, ale jezdzi mi sie super, spełnia wszystko czego oczekiwłem od motocykla, z pewnością kiedyś przesiąde się na większą pojemność, ale to jeszcze nie teraz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAYON Opublikowano 21 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2004 Dzięki za info.A ile pali etylinki w ruchu miejskim ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Salata123 Opublikowano 21 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2004 Trzeba tylko uważać na hamulce (wiadomo chopper), Nie jezdzilem na chopperach ani sie nimi nie interesowałem ale niech ktos powie co miałeś/masz na uwadze? Domyslam się że są słabe... tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 22 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2004 Spalanie oscyluje na poziomie od 5 w trasie do 8 w mieście wszystko zależy od ręki kierowcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek_virag535 Opublikowano 23 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2004 moj pali okolo 5 l w mieście przy spokojnej eksploatacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 26 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2004 Chopperowe hamulce maja to do siebie, że są słabe (w Vulcanie 800 w starszych egzemparzac z przodu jest 2 tłoczkowy zacisk a wszystkie z wyjątkiem Drifftera mają z tyłu beben). Przy stosunkowo dużej masie motocykla (i przyzwoitych osiągach) jest to niewystarczające. Spalanie: minimalne jakie zanotowałem to 4.3 ale średnio w 5,5 l/100 km powinienłeś się wyrobić. Jak masz jakieś pytania to wal śmiało przez kilkadziesiąt tys kilosków pomykałem Vulcanem 800. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAYON Opublikowano 27 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2004 Trochę mnie zniechęciliście tymi hamulcami. Dla mnie to raczej bardzo ważne.No to w związku z tym jaki motor na początek proponujecie ?Ma być nie za szybki, w miarę bezpieczny i taki, na którym można by rozwijać swoje umiejętności. I na którym bym wyglądał jako tako (mam 175 cm i waże ok 90 kg) a nie jak atleta na hulajnodze :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martius Opublikowano 27 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2004 Czesto dwu tloczkowe hamulce sa ostrzejsze niz 4 tloczkowe ale tu bardziej chodzi o to ze w chopperach inaczej jest rozlozony nacisk przy hamowaniu. Inny nacisk inna masa niz w maszynach sportowych a zarazem inne przeznaczenie pojazdu to powoduje ze powoduje ze ogolne wrazenie z hamowania najczesciej jest kiepskie.Duzo chopperow hamuje calkiem dobrze ale po prostu inaczej bo tylek z tylu tak latwwo sie do gory nie unosi. Jak sie stanie na przednich podnozkach to tez sie tylek moto uniesie :banghead: Ale jednak na poczatek polecal bym jakiegos crossa czy cos w tym stylu aby sie techniki jazdy nauczyc - chopper sie do tego nie nadaje i raczej to moto bedzie cie wozilo a nie ty prowadzil moto :banghead:, nie ten skret nie to winklowanie :banghead: No a VN800 daje sie ladnie odkrecic wiec i uwazac trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krasnal Opublikowano 28 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2004 chopper sie do tego nie nadaje i raczej to moto bedzie cie wozilo a nie ty prowadzil moto ;)' date=' nie ten skret nie to winklowanie :banghead:[/quote']He he he, ja właśnie pomykam na 535 i przytarcie spacerówki na winklu nie stanowi problemu 8) , nawet znajomi mnie ostatnio opierdzielają żebym nie przesadzał z kładzeniem się na winklach :smile2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martius Opublikowano 28 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2004 He he he' date=' ja właśnie pomykam na 535 i przytarcie spacerówki na winklu nie stanowi problemu 8) , nawet znajomi mnie ostatnio opierdzielają żebym nie przesadzał z kładzeniem się na winklach :smile2:[/quote'] I o to wlasnie chodzi ze wystarczy sie lekko nachylic i juz sie trze o podnozki :banghead:Pojezdzil by troche na czyms co ma lepsze wlasciwosci jezdne to by sie okazalo czy kupuje choppera dlatego ze mu sie chromy podobaja czy dlatego ze nie przeszkadzaja mu w jezdzie jego mankamenty. Bo tak naprawde:- ani nie jest szybki- ani zwrotny- ani dobre hamulce- ani wygoda jazdy- na przejazd do zabytku po zlej drodze tez sie nie nadaje- inne ........ dopisac samemu Ale mimo tych niedoskonalosci cos w sobie maja :banghead: - ale warto pojezdzic wczesniej na moze brzydszym motocyklu ale wygodniejszym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polokokt Opublikowano 28 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2004 Zgadzam sie z przedmowca. nic dodac nic ujac. Juz kiedys napisalem swoje odczucia w stosunku do czoperkow (jako ich uzytkownik) i wniosek byl taki ze jesli komus nie zalezy na tym wygladzie i chromach to niestety czoperki nie dysponnuja niczym wiecej czym moglby powalic na kolana. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.