chudy Opublikowano 28 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2018 Pacjent Ducati ST4S ale model bez znaczenia, otóż od momentu kupna zauważyłem że podczas hamowania przednim hamulcem, kierownica i cała czacha wpada w wibracje chwilami dość duże. Dokręciłem łożysko główki ramy ale żadnego wyczuwalnego luzu nie ma także łożyska koła przedniego wyglądają ok, kolejnym podejrzanym są krzywe tarcze, ale po pierwsze nie wyczuwam żadnego pulsowania na klamce a po drugie domowymi sposobami tarcze wyglądają na proste, klocki ok połowy zużycia i równo się ścierają. Jedyne co zauważyłem to dwa różne typy tarcz z przodu czy to może mieć wpływ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żużu77 Opublikowano 28 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2018 Koło do góry, lekko hamować i patrzeć, czy okresowo, miejscami nie łapie mocniej.Stawiam na problem z tarczą lub wewnętrzne uszkodzenie opony.Później trzeba by się przyjrzeć łożyskom piasty.Zakładam, że ciśnienie w oponie jest prawidłowe. Żużu77, R12RT '05, Cieszyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy Opublikowano 28 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2018 Juz tak robiłem i nic nie łapie, opony bez śladów uszkodzeń, łożyska koła też bez zauważalnych luzów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żużu77 Opublikowano 28 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2018 To jeszcze dwie rzeczy: sprawdzić luzy w przednich amortyzatorach, być może jest problem wewnętrzny ślizgów, coś uszkodzone oraz sprawdzić ciężarki kierownicy. Raz miałem przypadek, że nie szło pozbyć się drgań, przy czym wszystko było sprawne.Skończyło się dorobieniem ciężarków, sporo większych (wewnątrz rur kierownicy).Dopiero zwiększenie bezwładności wyeliminowało wibracje. Żużu77, R12RT '05, Cieszyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wertyder Opublikowano 28 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2018 Też stawiam że coś z tarczami. A nie masz minimalnie krzywej którejś lagi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 28 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2018 (edytowane) Na 99% to któraś z tarcz.A najgorsze jest to że to tarcze pływające i w żaden sposób oprócz podmianki nie wyczujesz która to z nich. Wiem że to zaboli finansowo, ale tarcze wymienia się parami, a dodatkowo jeszcze każda z innej parafi. Takze juz było kombinowane.Kup nowe+klocki, do tego serwis zacisków i zapomnisz o temacie hamulców w tym motocyklu. Edytowane 28 Lipca 2018 przez MłodyWilk22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy Opublikowano 29 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2018 Ktoś coś słyszał o tarczach tarazon, jakieś opinie? znalazłem na https://owiewki24.pl/pl/p/DUCATI-888-900-907-916-944-992-996-998-1000-1100-PRZOD/474 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.