losiak59 Opublikowano 13 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2018 Tak się właśnie zastanawiam bo wydaje mi się, że nawet w zalanym motocyklu rozrusznik by kręcił.Ale mogę się mylić. Nie wiem jak to jest z motocyklem na wtrysku.Odbiorę motocykl .pierwsze co zrobię to podładuje akumulator i zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 13 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2018 Odbierz go szybko i dawaj na forum to jakos ci pomożemy go samodzielnie zdiagnozować. Bo to jakas masakra jest. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
losiak59 Opublikowano 13 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2018 (edytowane) Panowie dzięki wszystkim za wsparcie.Właśnie ładuję akumulator :)Przedmiot rozmowyAkumulator ładował się kilka godzin. (tryb SLOW Prostownik automatyczny dla aku zelowych)Światła, klakson elegancko.Niestety wciąż to samo - słychać pompę a później przy próbie odpalenia tylko takie -cyk i rozrusznik nie kreci.Wiec może mechanik miał rację i motocykl jest zalany? ( winny regulator ciśnienia paliwa? wtryski?)a może to np przez bezpiecznik? Edytowane 13 Czerwca 2018 przez losiak59 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 13 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2018 Aku trzeba sprawdzić miernikiem bo może być już padnięty i tracić prąd pod obciążeniem. Masz miernik? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
losiak59 Opublikowano 13 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2018 Limo - Dobry pomysł, zajmę się tym jutro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 14 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2018 To ja dodam tylko ze widzę tutaj dwa odrebne problemy.Pierwszy elektryczny: w pierwszym poście wspominasz ze trzeba czasem kilkukrotnie włączyć zapłon by w końcu odpalił a teraz najprawdopodobniej zmagasz się z następstwami tego problemu. Podejrzani to akumulator lub problem z wiązką (ewentualnie masą).Jak masz auto i kable podłącz nimi moto z akumulatorem auta i spróbuj odpalić moto. Jeśli odpali bez problemu (spróbuj kilka razy) to masz aku w mocie do wymiany. Jeśli nadal doswiadczysz cykania to problem jest grubszy.Zajmij się najpierw tym problem, a potem dopiero zobaczymy dlaczego się zalewa o ile to jest problemem w ogóle. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 14 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2018 Te silniki miały problemy z rozrządem, ja bym jeszcze sprawdził czy nie przeskoczył. Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
losiak59 Opublikowano 15 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2018 pitTrochę się przestraszyłem po twoim poście.Udało się i motocykl już za tydzień pójdzie do naprawy w dobre ręce.Dam znać jak wróci - co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 15 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2018 To co napisał pit jest możliwe ale mało prawdopodobne.Poza tym raczej by już ci wczesniej nie odpalał i nie dał się odpalić więcej po takim motywie. Problem rozrządu dotyczy napinacza. Wstępnie objawia się grzechotaniem ktorego nie da się zignorować, jest tak "ciekawe" ;) Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 15 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2018 Wszyscy olewają tyrkotanie dopiero jak zaczyna szeleścić już jest jebitnie luźny i tu się robi nieciekawie. Byli tacy co jeździli z przeskoczonym o ząbek i szukali przyczyny bo jednak coś nie gra.Pewnie moja diagnoza jest nietrafiona ale jak chcesz mieć pewność to odkręcasz górny dekiel i korek na dole w prawym deklu. Kręcisz wałem żeby ex i in na górnych kołach zębatych trafiły równo z powierzchnią głowicy przód tył a na dole znak trafił w mark T wtedy jest OK. Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 17 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2018 Ja cały czas pytam jak może przeskoczyć łańcuszek skoro miejsca pod czapką a zębami na wałkach jest dwa razy mniej niż wysokość łańcucha?Ktoś widział ten urban legend? Ja jeszcze nie. TT Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrx95 Opublikowano 17 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2018 (edytowane) A ja zastanawiam się na tym zalanym motocyklem. Mechanikowi chodziło to, że świece są zalane, czy że paliwo jest w komorach spalania. ps. Co do akumulatora, jestem mechanikiem, ale samochodowym. Na warsztacie mamy takie fajne urządzonko do mierzenia stanu naładowania i stanu technicznego akumulatora. Można w nim wybrać ustawienia na akumulatora żelowy, kwasowy, start/stop. Przyrząd jest malutki i drukuje wyniki. Czasem nawet jak akumulator jest naładowany, bo to jest wymagane to stan techniczny jest zły, to jakby ktoś chciał i tak nie odpali.U nas np. sprawdzenie akumulatora jest darmowe. :) Co szkodzi autorowi podjechać do jakiegoś warsztatu i zapytać się o usługę. A akumulator motocyklowy i tak jest mały to nawet w przysłowiową reklamówkę można go wziąć. Edytowane 17 Czerwca 2018 przez Piotrx95 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 17 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2018 Monter masz rację u góry nie przeskoczy dlatego że jest górny płaski ślizgacz na dwóch śrubach co innego na dole tak czy siak może ktoś coś źle złożył. Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
losiak59 Opublikowano 28 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2018 (edytowane) Nareszcie dobre wieści :)Wróciłem od mechanika, problemem był jak słusznie pierwszy zauważył @Asmodan (dzieki) regulator ciśnienia paliwa.Po wymianie motocykl chodzi jak złoto.Problem z cykaniem występował ponieważ motocykl był zalany.Akumulator był i jest w porządku.Dziękuję wszystkim za pomoc i pozdrawiam. LWG Edytowane 28 Czerwca 2018 przez losiak59 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 28 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2018 No i git! Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.