Skocz do zawartości

przekrój króćca i gaźnika większy nisz dolot w głowicy


Rekomendowane odpowiedzi

witam

jak w temacie , czy jest sens dać większy króciec i gaźnik niż jest otwór w głowicy czy to coś da ?

tak jak teraz mam głowica otwór 22mm króciec 22mm i gaźnik 22m i chce dać

króciec 26mm i gaźnik 26mm jest sens coś polepszy ? czy silnik zassie tak samo czy może lżej mu będzie

i zyska troszkę mocy ?

dodam że przekrój przepustnicy w gaźniku 22mm to 17mm a w gaźniku 26mm 20mm

Edytowane przez Stanley1980
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takiego króćca nie zaciśniesz opaską na gnieździe w głowicy i będzie ciągnąć lewe powietrze. Bez sensu.

nic nie trzeba zaciskać normalnie pasuje ,jest taki sam tylko przelot ma 26mm 2 śruby i po zawodach .

pytanie czy coś da wymiana króćca i gaźnika z 22mm na 26mm przy otworze ssącym 22mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To na pewno a sam przelot gardzieli w gaźniku zwiększa się z 17 do 20 .

Wiem ,że głowica blokuje bo ma 22 ale przez szerszy przelot będzie więcej mieszanki.

Czy taki zabieg podniesie coś na mocy?

 

 

A co z progiem powstałym króciec-głowica ? nie zaszkodzi nie będzie się zbierać paliwo i strzelać czy cuś ? :]

Edytowane przez Stanley1980
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...