Stanley1980 Opublikowano 16 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2018 (edytowane) witamjak w temacie , czy jest sens dać większy króciec i gaźnik niż jest otwór w głowicy czy to coś da ?tak jak teraz mam głowica otwór 22mm króciec 22mm i gaźnik 22m i chce daćkróciec 26mm i gaźnik 26mm jest sens coś polepszy ? czy silnik zassie tak samo czy może lżej mu będzie i zyska troszkę mocy ?dodam że przekrój przepustnicy w gaźniku 22mm to 17mm a w gaźniku 26mm 20mm Edytowane 16 Maja 2018 przez Stanley1980 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 17 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2018 Takiego króćca nie zaciśniesz opaską na gnieździe w głowicy i będzie ciągnąć lewe powietrze. Bez sensu. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stanley1980 Opublikowano 17 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2018 Takiego króćca nie zaciśniesz opaską na gnieździe w głowicy i będzie ciągnąć lewe powietrze. Bez sensu.nic nie trzeba zaciskać normalnie pasuje ,jest taki sam tylko przelot ma 26mm 2 śruby i po zawodach .pytanie czy coś da wymiana króćca i gaźnika z 22mm na 26mm przy otworze ssącym 22mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2018 Jezeli to minimalnie, ale nic nie powinna popsuc.Roznica w wewnetrznym przelocie jest 1.5 mm na strone, da to troszke lepsze zawirowanie mieszanki na wejsciu do glowicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stanley1980 Opublikowano 17 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2018 (edytowane) To na pewno a sam przelot gardzieli w gaźniku zwiększa się z 17 do 20 .Wiem ,że głowica blokuje bo ma 22 ale przez szerszy przelot będzie więcej mieszanki.Czy taki zabieg podniesie coś na mocy? A co z progiem powstałym króciec-głowica ? nie zaszkodzi nie będzie się zbierać paliwo i strzelać czy cuś ? :] Edytowane 17 Maja 2018 przez Stanley1980 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 17 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2018 da to troszke lepsze zawirowanie mieszanki na wejsciu do glowicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stanley1980 Opublikowano 17 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2018 to znaczy czy coś da czy nie bo jak nie ma efektu to nic nie daje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2018 Jedz na hamownie przed i po tym zabiegu to sie przekonasz.Ja jasnowidzem nie jestem.Mialem taka przerobke w swoim starym motocyklu i jezdzil duzo lepiej od sredniej ale to byla jedna z wielu zmian zrobionych w tym silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.