jurcys Opublikowano 1 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2005 iOD: Almot, GniewkówiecDo Pan Jerzy SiedleckiData; 15.03.2005L.dz. HK/93/03/05 Szanowny Panie!Dziękuje za e-mail z dnia 12.03.2005.Prowadzimy sprzedaż tłoków do Dniepra. Cena zestawu ( 1 tłok + 1 sworzeń + komplet pierścieni na 1 tłok) wynosi 43,70 PLN. Koszt wysyłki za pobraniem 23,18 PLN. Od początku bieżacego roku posiadamy również Tłoki Ural. Cena zestawu identyczna jak w przypadku Dniepra.Z poważaniemKierownik Działu SprzedażyKrzysztof Priebe zamówiłem tłoki i do urala i do dniepra wizualnie są piękne za wszystko zapłaciłem 197 zł razem z przesyłką. Wszystko załatwione netem POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 1 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2005 Wszystko sie zgadzam niedowierkow odsylam na strone glowna ALMOTU 8) Aktualnie produkuja najlepsze na rynku tloki do ruskich i polskich maszyn, naprawde gwaranruje wam, ze sie nie zawiedziecie....:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Moze sa lepsze od rosyjskich, ale komplet Almota do Junaka ( cylinder + tlok z pierscieniami i sworzniem ) nie zwalil mnie z nog swoja jakoscia.Tlok nie mial grupy selekcyjnej, sworzen byl za ciasno spasowany i nie mial fazek na krawedziach.To ostatnie jest powaznym bledem, gdyz nie sfazowany sforzen wypycha na zewnatrz wlasne zawleczki w czasie pracy silnika i moze spowodowac koniecznosc nastepnego remontu.Pierscienie Motus, ktore sa uzyte w komplecie Almotu to straszne dziadostwo - po 2 tys km luzy na zamkach potrafia sie powiekszyc do 1mm. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbuz Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 Witam.CZemu nikt nie wspomina o mozliwosci wstawienia do urala tlokow od cinquecento 700? Jam mam zamiar wlasnie zrobic u siebe taki patent. Daje wal od razu do regeneracji i sworzen od tych lokow. Spasuja mi panewke do sworznia. Mam przechodzone cylindry o boje sie, ze nie wda mi 2 szlifu... a na nowe mnie nie stac. Na pewno wydadza nominal lub nadwymiar na tloki od cc. Co o tym sadzicie??? Jakosc tych tlokow nie jest chyba gorsza, pracuja przeciez w silniku chlodzonym ciacza i mniej puchna(stopien rozszerzalnosci)pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 znam gości co mają tak złożone i jest git a o wymiar nie musisz się martwić .średnica tłoka nominał to 80, sworzeń jest troche mniejszy bo 20.tłok jest też troche niższy .a co do rozszerzalnosci - nie puchną pomimo ,że sa chłodzone cieczą (cc) , w chłodzonych powietrzem temp pracy są wyższe , ale mimo to daje rade. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbuz Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 Ok, dzieki za odpowiedz. Moze wiesz jaki dawali luz, mam zamiar dac 0.07... z ruskimi tlokami by to nie przeszlo, ale mam nadzieje ze te wytrzymaja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gobert Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 Ja mam dolniaka, na oryginalnych tłokach, docieranie to była droga przez mękę.Dopiero po 8000 mam wrażeni, że się to jakoś ułożyło.Wiecie co pomogło w pierwszych kilkuset kilometrach?Stary indiański sposób, olej do dwusówa lany do baku z benzyną. Dwusów czterosów....Pozdrawiam. [ Dopisane: 25-07-2005, 14:25 ]dwusuwu...przepraszam wszystkie dwusuwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbuz Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 gobertMoze dales za maly luz. Do ruskich (ural) dalbym 0.09 albo nawet 0.1. W dolniakach sie nie orientuje.Moze mi ktos powie cos jeszcze na temat tlokow od cc. Jesli sa nizsze to jest mniejszy stopien sprezania :) jednak pojemnosc skokowa wzrasta.. obliczal ktos jaki to ma wplyw na stopien sprezania i np. moc? Pomozcie mi, bo mam dylemat. (cc czy polskie tloki ural 2 szlif). Gdzie robia tloki do cc?pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gobert Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 Co prawda w Uralu tego nie widziałem ale w Dnieprze kolega miał polonezowskie tłoki. Mają większy sworzeń, i są niestety cięższe, z powodu stalowych wstawek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Złoty Opublikowano 26 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2005 Podobno od audi 100 pasuja tez tloki moj kumpel mial taki patent i sprzet smigal brykal az zostal sprzedany i jeszcze sluzy dla kolejnego wlasciciela.Jak bedzie ktos tym zainteresowany to wypytam sie dokladnie co i jak albo dam namiary na niego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 26 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2005 Moze sa lepsze od rosyjskich, ale komplet Almota do Junaka ( cylinder + tlok z pierscieniami i sworzniem ) nie zwalil mnie z nog swoja jakoscia.mowie o tlokach nie o zestawach naprawczych..Tlok nie mial grupy selekcyjnej, sworzen byl za ciasno spasowany i nie mial fazek na krawedziach.To ostatnie jest powaznym bledem, gdyz nie sfazowany sforzen wypycha na zewnatrz wlasne zawleczki w czasie pracy silnika i moze spowodowac koniecznosc nastepnego remontu.Adam M. co do faz na koncach sworznia to sa one przede wszystkim robione w celu latwiejszego wprowadzenia sworznia (wyosiowania) w otwor piasty tloka, co do zawleczek to wypychane sa one na skutek przede wszystkim zbyt duzej jego dlugosci, sworzen zwieksza swoja dlugosc i mamy klopot....:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puzel Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 Jakiś czas temu, wysłałem e-maila do almotu prubując ich zachęcić, do uruchomienia produkcji tłoków do dolniaków, odpisali mi, że: "Niestety, koszt wykonania formy i oprzyrządowania konieczny do rozpoczęcia produkcji omawianego tłoka wynosi 7.000 PLN. Rynek natomiast nie jest na tyle chłonny. Aby ww. koszty zwróciły się w krótkim czasie. W związku z powyższym w chwili obecnej nie będziemy mieli w planach rozpoczęcia tego typu produkcji." Może dobrym pomysłem byłoby nękanie ich e-mailami, z pytaniem o tłoki do dolniaków, może w niedługim czasie uruchomią produkcję?? Ja ostatnio na bazarze kupiłem tłoki do mojego sprzęta od Białorusinów, ze starych zapasów razem z pierścieniami. Pierścienie datowane na 1973. Mam nadzieje, że ten zestaw będzie sprawował się dobrze.Aha, mam pytanie: Tłoki są o wymiarach 72,12 i 72,14, Białorusin mówił, że tak musi być i mniejszy tłok dać na lewy cylinder bo się bardziej grzeje(niepomylilem z prawym??) - zostałem zrobiony w ch..ja, czy tak wlasnie ma być?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 Chciałbym zapytać, czy ktos ma jakis pomysł na "dobre zamienniki" oryginalnych tłoków do dolniaka???O ruskich tłokach już sie tyle nasłuchałem, że nie uśmiecha mi sie ładowanie takiego szajsu do silnika - a polskich chyba nie produkują; Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.