Skocz do zawartości

komplet naprawczy


jurcys
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

i

OD: Almot, Gniewkówiec

Do Pan Jerzy Siedlecki

Data; 15.03.2005

L.dz. HK/93/03/05

 

Szanowny Panie!

Dziękuje za e-mail z dnia 12.03.2005.

Prowadzimy sprzedaż tłoków do Dniepra. Cena zestawu ( 1 tłok + 1 sworzeń + komplet pierścieni na 1 tłok) wynosi 43,70 PLN. Koszt wysyłki za pobraniem 23,18 PLN. Od początku bieżacego roku posiadamy również Tłoki Ural. Cena zestawu identyczna jak w przypadku Dniepra.

Z poważaniem

Kierownik Działu Sprzedaży

Krzysztof Priebe

 

zamówiłem tłoki i do urala i do dniepra wizualnie są piękne za wszystko zapłaciłem 197 zł razem z przesyłką. Wszystko załatwione netem POZDRO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze sa lepsze od rosyjskich, ale komplet Almota do Junaka ( cylinder + tlok z pierscieniami i sworzniem ) nie zwalil mnie z nog swoja jakoscia.

Tlok nie mial grupy selekcyjnej, sworzen byl za ciasno spasowany i nie mial fazek na krawedziach.

To ostatnie jest powaznym bledem, gdyz nie sfazowany sforzen wypycha na zewnatrz wlasne zawleczki w czasie pracy silnika i moze spowodowac koniecznosc nastepnego remontu.

Pierscienie Motus, ktore sa uzyte w komplecie Almotu to straszne dziadostwo - po 2 tys km luzy na zamkach potrafia sie powiekszyc do 1mm.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam.

CZemu nikt nie wspomina o mozliwosci wstawienia do urala tlokow od cinquecento 700? Jam mam zamiar wlasnie zrobic u siebe taki patent. Daje wal od razu do regeneracji i sworzen od tych lokow. Spasuja mi panewke do sworznia. Mam przechodzone cylindry o boje sie, ze nie wda mi 2 szlifu... a na nowe mnie nie stac. Na pewno wydadza nominal lub nadwymiar na tloki od cc. Co o tym sadzicie??? Jakosc tych tlokow nie jest chyba gorsza, pracuja przeciez w silniku chlodzonym ciacza i mniej puchna(stopien rozszerzalnosci)

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znam gości co mają tak złożone i jest git

a o wymiar nie musisz się martwić .

średnica tłoka nominał to 80, sworzeń jest troche mniejszy bo 20.

tłok jest też troche niższy .

a co do rozszerzalnosci - nie puchną pomimo ,że sa chłodzone cieczą (cc) , w chłodzonych powietrzem temp pracy są wyższe , ale mimo to daje rade.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam dolniaka, na oryginalnych tłokach, docieranie to była droga przez mękę.

Dopiero po 8000 mam wrażeni, że się to jakoś ułożyło.

Wiecie co pomogło w pierwszych kilkuset kilometrach?

Stary indiański sposób, olej do dwusówa lany do baku z benzyną. Dwusów czterosów....

Pozdrawiam.

 

[ Dopisane: 25-07-2005, 14:25 ]

dwusuwu...

przepraszam wszystkie dwusuwy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gobertMoze dales za maly luz. Do ruskich (ural) dalbym 0.09 albo nawet 0.1. W dolniakach sie nie orientuje.

Moze mi ktos powie cos jeszcze na temat tlokow od cc. Jesli sa nizsze to jest mniejszy stopien sprezania :) jednak pojemnosc skokowa wzrasta.. obliczal ktos jaki to ma wplyw na stopien sprezania i np. moc? Pomozcie mi, bo mam dylemat. (cc czy polskie tloki ural 2 szlif). Gdzie robia tloki do cc?

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobno od audi 100 pasuja tez tloki moj kumpel mial taki patent i sprzet smigal brykal az zostal sprzedany i jeszcze sluzy dla kolejnego wlasciciela.Jak bedzie ktos tym zainteresowany to wypytam sie dokladnie co i jak albo dam namiary na niego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze sa lepsze od rosyjskich, ale komplet Almota do Junaka ( cylinder + tlok z pierscieniami i sworzniem ) nie zwalil mnie z nog swoja jakoscia.

mowie o tlokach nie o zestawach naprawczych..

Tlok nie mial grupy selekcyjnej, sworzen byl za ciasno spasowany i nie mial fazek na krawedziach.

To ostatnie jest powaznym bledem, gdyz nie sfazowany sforzen wypycha na zewnatrz wlasne zawleczki w czasie pracy silnika i moze spowodowac koniecznosc nastepnego remontu.

Adam M.

 

co do faz na koncach sworznia to sa one przede wszystkim robione w celu latwiejszego wprowadzenia sworznia (wyosiowania) w otwor piasty tloka, co do zawleczek to wypychane sa one na skutek przede wszystkim zbyt duzej jego dlugosci, sworzen zwieksza swoja dlugosc i mamy klopot....

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Jakiś czas temu, wysłałem e-maila do almotu prubując ich zachęcić, do uruchomienia produkcji tłoków do dolniaków, odpisali mi, że:

 

"Niestety, koszt wykonania formy i oprzyrządowania konieczny do rozpoczęcia produkcji omawianego tłoka wynosi 7.000 PLN. Rynek natomiast nie jest na tyle chłonny. Aby ww. koszty zwróciły się w krótkim czasie. W związku z powyższym w chwili obecnej nie będziemy mieli w planach rozpoczęcia tego typu produkcji."

 

Może dobrym pomysłem byłoby nękanie ich e-mailami, z pytaniem o tłoki do dolniaków, może w niedługim czasie uruchomią produkcję??

 

 

Ja ostatnio na bazarze kupiłem tłoki do mojego sprzęta od Białorusinów, ze starych zapasów razem z pierścieniami. Pierścienie datowane na 1973. Mam nadzieje, że ten zestaw będzie sprawował się dobrze.

Aha, mam pytanie: Tłoki są o wymiarach 72,12 i 72,14, Białorusin mówił, że tak musi być i mniejszy tłok dać na lewy cylinder bo się bardziej grzeje(niepomylilem z prawym??) - zostałem zrobiony w ch..ja, czy tak wlasnie ma być??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym zapytać, czy ktos ma jakis pomysł na "dobre zamienniki" oryginalnych tłoków do dolniaka???

O ruskich tłokach już sie tyle nasłuchałem, że nie uśmiecha mi sie ładowanie takiego szajsu do silnika - a polskich chyba nie produkują;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...