Hornet2810 Opublikowano 2 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2018 Witam wszystkich.Mam taki nietypowy problem, więc od poczatku.Kilka dni temu zakupiłem Horneta z 1999r z silnikiem pc34.Z informacji od sprzedającego otrzymałem informacje iż w motocyklu który zakupiłem została wymieniona uszczelka pod głowicą a na potwierdzenie tego faktu otrzymałem doki z serwisu, moto po tej opieracji stało ponad trzy lata, w tym czasie przejechało około 300km co wydaje się być prawdą patrząc na stan licznika wpisany w dokumenty z serwisu i stan licznika na dzień dzisiejszy.Po zakupie zrobiłem nim może 200km i jakie było moje zdziwienie kiedy po powrocie do domu pod motocyklem ujrzałem spienioną plamę oleju która to wydostawała się z rurki przelewowej od zbiorniczka wyrównawczego, taka sama piana znajdowała się w chłodnicy.Przypuszczając iż uszczelka pod głowicą byla zmieniona moja diagnoza padła na chłodnicę oleju, po odkręceniu węzy u dołu silnika tuż przy pompie wody z układu wyleciało może z litr płynu chłodniczego a większej ilości właśnie ta piana z oleju.Po odkręceniu obudowy filtra oleju również pełno tej piany, natomiast chłodniczka olejowa wygląda na całą.Czy jest jeszcze inne miejsce gdzie olej może mieszać się z płynem? Czy ktoś z was miał już podobny przypadek uszkodzenia chłodnicy olejowej i czy objawy były takie same??Z góry dziękuję za podpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hornet2810 Opublikowano 2 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2018 Witam wszystkich.Mam taki nietypowy problem, więc od poczatku.Kilka dni temu zakupiłem Horneta z 1999r z silnikiem pc34.Z informacji od sprzedającego otrzymałem informacje iż w motocyklu który zakupiłem została wymieniona uszczelka pod głowicą a na potwierdzenie tego faktu otrzymałem doki z serwisu, moto po tej opieracji stało ponad trzy lata, w tym czasie przejechało około 300km co wydaje się być prawdą patrząc na stan licznika wpisany w dokumenty z serwisu i stan licznika na dzień dzisiejszy.Po zakupie zrobiłem nim może 200km i jakie było moje zdziwienie kiedy po powrocie do domu pod motocyklem ujrzałem spienioną plamę oleju która to wydostawała się z rurki przelewowej od zbiorniczka wyrównawczego, taka sama piana znajdowała się w chłodnicy.Przypuszczając iż uszczelka pod głowicą byla zmieniona moja diagnoza padła na chłodnicę oleju, po odkręceniu węzy u dołu silnika tuż przy pompie wody z układu wyleciało może z litr płynu chłodniczego a większej ilości właśnie ta piana z oleju.Po odkręceniu obudowy filtra oleju również pełno tej piany, natomiast chłodniczka olejowa wygląda na całą.Czy jest jeszcze inne miejsce gdzie olej może mieszać się z płynem? Czy ktoś z was miał już podobny przypadek uszkodzenia chłodnicy olejowej i czy objawy były takie same??Z góry dziękuję za podpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żółf Opublikowano 2 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2018 To, że wymieniana była uszczelka o niczym nie świadczy. Uszkodzone może być np. uszczelnienie pompy wody, ale obawiałbym się najgorszego - czyli pęknięcia bloku/głowicy. Najgorsze jest to, że w takim przypadku poszukiwania miejsca nieszczelności mogą okazać się bardziej kosztowne niż wstawienie drugiego silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hornet2810 Opublikowano 2 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2018 Witam wszystkich.Mam taki nietypowy problem, więc od poczatku.Kilka dni temu zakupiłem Horneta z 1999r z silnikiem pc34. Z informacji od sprzedającego otrzymałem informacje iż w motocyklu który zakupiłem została wymieniona uszczelka pod głowicą a na potwierdzenie tego faktu otrzymałem doki z serwisu, moto po tej opieracji stało ponad trzy lata, w tym czasie przejechało około 300km co wydaje się być prawdą patrząc na stan licznika wpisany w dokumenty z serwisu i stan licznika na dzień dzisiejszy.Po zakupie zrobiłem nim może 200km i jakie było moje zdziwienie kiedy po powrocie do domu pod motocyklem ujrzałem spienioną plamę oleju która to wydostawała się z rurki przelewowej od zbiorniczka wyrównawczego, taka sama piana znajdowała się w chłodnicy.Przypuszczając iż uszczelka pod głowicą byla zmieniona moja diagnoza padła na chłodnicę oleju, po odkręceniu węzy u dołu silnika tuż przy pompie wody z układu wyleciało może z litr płynu chłodniczego a większej ilości właśnie ta piana z oleju.Po odkręceniu obudowy filtra oleju również pełno tej piany, natomiast chłodniczka olejowa wygląda na całą.Czy jest jeszcze inne miejsce gdzie olej może mieszać się z płynem?Czy ktoś z was miał już podobny przypadek uszkodzenia chłodnicy olejowej i czy objawy były takie same??Z góry dziękuję za podpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hornet2810 Opublikowano 2 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2018 Witam wszystkich.Mam taki nietypowy problem, więc od poczatku.Kilka dni temu zakupiłem Horneta z 1999r z silnikiem pc34. Z informacji od sprzedającego otrzymałem informacje iż w motocyklu który zakupiłem została wymieniona uszczelka pod głowicą a na potwierdzenie tego faktu otrzymałem doki z serwisu, moto po tej opieracji stało ponad trzy lata, w tym czasie przejechało około 300km co wydaje się być prawdą patrząc na stan licznika wpisany w dokumenty z serwisu i stan licznika na dzień dzisiejszy.Po zakupie zrobiłem nim może 200km i jakie było moje zdziwienie kiedy po powrocie do domu pod motocyklem ujrzałem spienioną plamę oleju która to wydostawała się z rurki przelewowej od zbiorniczka wyrównawczego, taka sama piana znajdowała się w chłodnicy.Przypuszczając iż uszczelka pod głowicą byla zmieniona moja diagnoza padła na chłodnicę oleju, po odkręceniu węzy u dołu silnika tuż przy pompie wody z układu wyleciało może z litr płynu chłodniczego a większej ilości właśnie ta piana z oleju.Po odkręceniu obudowy filtra oleju również pełno tej piany, natomiast chłodniczka olejowa wygląda na całą.Czy jest jeszcze inne miejsce gdzie olej może mieszać się z płynem?Czy ktoś z was miał już podobny przypadek uszkodzenia chłodnicy olejowej i czy objawy były takie same??Z góry dziękuję za podpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hornet2810 Opublikowano 2 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2018 To, że wymieniana była uszczelka o niczym nie świadczy. Uszkodzone może być np. uszczelnienie pompy wody, ale obawiałbym się najgorszego - czyli pęknięcia bloku/głowicy. Najgorsze jest to, że w takim przypadku poszukiwania miejsca nieszczelności mogą okazać się bardziej kosztowne niż wstawienie drugiego silnika.Głowica też była planowana w dobrym warsztacie w Poznaniu na Obornickiej, natomiast gdyby był pęknięty blok to silnik chyba chodziłby nie tak a odpala od strzała i chodzi dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 2 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2018 jeśli się zmęczysz zakładając piąty raz ten sam temat, to zapewnię kilkudniowy odpoczynek od śmieceniajsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techdx Opublikowano 2 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2018 Głowica też była planowana w dobrym warsztacie w Poznaniu na Obornickiej, natomiast gdyby był pęknięty blok to silnik chyba chodziłby nie tak a odpala od strzała i chodzi dobrzeMoże być pęknięcie między wodą a kanałem olejowym i będzie chodził dobrze dopóki się nie zatrze na panewkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hornet2810 Opublikowano 2 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2018 Sorry ale kilka razy wyskoczyła mi informacja że nie można dodać tematu aż w końcu wyskoczył kilka razy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 2 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2018 Oddaj gruza póki nie jest za późno. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hornet2810 Opublikowano 20 Września 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2022 Gdyby kogoś interesowało rozwiązanie problemu to było nastepujące: Po wyjęciu chłodniczki oleju okazało się że rurki które wchodzą w blok silnika nie do końca są spasowane " taka wada fabryczna" przez co fabryczne oringi nie dokładnie tam pasują i po zastosowaniu lepszych bardziej dopasowanych oringów problem znikł Myślę że poprzedni właśiciel również został wprowadzony w błąd i ktoś mu wymienił usczelkę niepotrzebnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.