cudart Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Witam, próbował ktoś wyciągać dyfuzory z tłumików w tdm'ce 97r po lift czyli 4tx, ostatnio nabyłem taką za nieduże siano ale jest wytłumiona jak jakieś miejskie małe moto. Końcowy tłumik jest rozbieralny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Tak za bardzo ich nie oprozniaj bo stracisz backpressure przy niskich obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Te tłumiki nie są rozbieralne a nawet ciężko je pospawać bo są chromowane. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiciu_r Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2018 (edytowane) Wejdź na http://www.tdm.pl/forum/index.php tyle że do tłumików się dostaniesz po rejestracji Mój 4TX ma akcesoryjny, pojedynczy. Fajnie parska, ale generuje 97dB. Edytowane 20 Kwietnia 2018 przez wiciu_r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cudart Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Tak właśnie wyglądają, ze nie da sie ich rozebrać dlatego sie zastanawiałem czy je ścigać, szkoda bo moto ma potencjał ale stłumili go w fabryce😛 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Chyba nie sądzisz że na przelotach będzie miał więcej mocy. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cudart Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Nie chodzi o moc, ale zeby przy 130 nie słyszeć silnika tylko wiatr to tak trochę lipa, nie jest to jakiś chopperowy dzik ale cos tam pod dupą mogło by burczeć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Ah no w tym sensie to każde moto ma potencjał :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cudart Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Tak za bardzo ich nie oprozniaj bo stracisz backpressure przy niskich obrotach.Znalazłem na necie cos takiego, tzn. Ze efektem back pressure można sie nie przejmować nawet lepiej jak sie straci/zniweluje ten efekt Backpressure caused by the exhaust system (consisting of the exhaust manifold, catalytic converter, muffler and connecting pipes) of an automotive four-stroke engine has a negative effect on engine efficiency resulting in a decrease of power output that must be compensated by increasing fuel consumption Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Tia, tyle tylko ze motocykl bez niej jakos traci moment na wolnych obrotach i przejsciu w gore. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cudart Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2018 To dziwne, takie zjawisko występuje w dwu suwach, w 4t natomiast powinno to działać wręcz odwrotnie, na weekend spróbuje przerobić swoje i dam znać co z tego wyszło:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.