Skocz do zawartości

cudart

Forumowicze
  • Postów

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    dolnośląskie

Osiągnięcia cudart

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. To dziwne, takie zjawisko występuje w dwu suwach, w 4t natomiast powinno to działać wręcz odwrotnie, na weekend spróbuje przerobić swoje i dam znać co z tego wyszło:)
  2. Znalazłem na necie cos takiego, tzn. Ze efektem back pressure można sie nie przejmować nawet lepiej jak sie straci/zniweluje ten efekt Backpressure caused by the exhaust system (consisting of the exhaust manifold, catalytic converter, muffler and connecting pipes) of an automotive four-stroke engine has a negative effect on engine efficiency resulting in a decrease of power output that must be compensated by increasing fuel consumption
  3. Nie chodzi o moc, ale zeby przy 130 nie słyszeć silnika tylko wiatr to tak trochę lipa, nie jest to jakiś chopperowy dzik ale cos tam pod dupą mogło by burczeć
  4. Tak właśnie wyglądają, ze nie da sie ich rozebrać dlatego sie zastanawiałem czy je ścigać, szkoda bo moto ma potencjał ale stłumili go w fabryce😛
  5. Witam, próbował ktoś wyciągać dyfuzory z tłumików w tdm'ce 97r po lift czyli 4tx, ostatnio nabyłem taką za nieduże siano ale jest wytłumiona jak jakieś miejskie małe moto. Końcowy tłumik jest rozbieralny?
  6. No i właśnie to mnie zastanawia jaki to był "jakiś czas" zanim przyzwyczaiłeś się do mocy tej sety i po jakim czasie stwierdziłeś ze to za mało, jeżeli jak domniemam przesiadłeś się na coś mocniejszego. Czy nie lepiej było by przesiąść sie na 250 i dłużej przyzwyczajać się do mocy, nie kręcąc go, czy to ma taki wpierdol że nie da się. Mam okazję kupić tanio suzuki rm 125 96r w bdb stanie. motor nie ma zawieszenia upsi'e z przodu czy taka zawiecha jest gorsza od upside down czy pracuje podobnie, gościu daje dużo części doradźcie proszę bo w piątek chcę jechac oglądać /kupić https://motorky.bazos.cz/inzerat/79596030/Suzuki-rm-125.php Tłumaczenie opisu: Nowe gumy, podnóżki,klocki hamulcowe, zestaw napędowy, nikasil 30mth, tłok 3mth ( dodaje dwa stare zawsze najeżdżone 30mth) nowe łożyska kół przód i tył (dodaje 3x zapasowe) naprawiana końcówka wydechu, robione łożyska główki ramy,nowe węże hamulcowe, do moto dodaje 2x tłok, cała skrzynia biegów, zebatke, lagi, siedzenie jak znajdzie, przedni i tylni błotnik, włożone w moto ok.2400zl wszystko na fakturach
  7. Witam, mam 24lata 185cm 80kg kasa ok. 7k interesuje mnie moto bez homologacji ew. Z jeżeli sie zmieści w kasie Latam drugi sezon dt125r lasy,podjazdy,zwirownie,male hopki,przeszkody,zamknięte kopalnie, powiedział bym cross country brakuje mi nie tyle mocy co zawieszenia, wolał bym pozostać przy 2T moje pytanie czy opłaca sie przesiadać na 125cc typu rm,yz,cr (czy nie polatam jeden sezon i bedzie malo)czy odrazu pchać sie w 250 powiedzmy yz, no i czy yzeta 250 mnie nie zje na śniadanie, nie mam możliwości potestować obu pojemności a sprzedający wiadomo jak patrzą na amatorów przejażdżek, dete powiedział bym ogarniam, ogarniam w temacie kosztów serwisu itp. Proszę o opinie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...