Skocz do zawartości

Honda Xl 350r 1986 r problem z gaznikami


przemek7f
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam taki o to problem że nie wiem na jakich poziomach mają być ustawione iglice w gaźnikach ustawione teraz mam na srodku i nie chce moto zapalić i ile ma być wkrecona sruba od mieszanki pomoże ktoś i moto mi sie strasznie grzeje po 2 min az sie kopci z cylindra proszę o szybką pomoc

Edytowane przez przemek7f
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba podal w temacie, ale odpowiedz nie bedzie prosta.

Ogolnie te motocykle z podwojnym gaznikiem byly nielatwe do odpalenia.

Zapala sie je dajac pelne ssanie i jeden zdecydowany kop bez gazu.

Tyle ze to bylo ponad 30 lat temu.

Nie wiadomo w jakim stanie jest silnik, ktory ma zreszta mechaniczny odpreznik uchylajacy jeden zawor, tak ze moja rada jest warsztat i to dobry.

Typowe uszkodzenie tego silnika to pekajaca miedzy zaworami glowica, tak ze radze sie przygotowac psychicznie na kazda ewentualnosc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik jest Ok jestem po wymienię zaworów i dotarciu ich tylko jest problem z tymi iglicami było one ustawione na początku różnie jesna prawie na samej gorze a druga prawie na samym dole i teraz nie wiem jiz jak ustawić i po zmienię uszczelki pod głowica i zwiększeniu dolotu powietrza na większy motor strasznie się grzeje i strzela w tłumik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dolot jest zwiększony ponieważ silnik jest założony do quada i jest nowy airbox a ktoś powie czy iglice w tych gaznikach maja być tak samo czy jesna wyżej druga niżej bo były tak ustawione na początku a teraz mam na środku i jest całkiem lipa. Wcześniej nawet odpalał ale strzelał w wydech trochę w gaźnik i strasznie się grzał 2 min i już aż się z silnika kopcilo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Iglice nie sa problemem z tego wzgledu ze to nie od nich zalezy zapalanie silnika, dla mnie problemem jest "kopcenie z silnika" po 2 minutach pracy.

Jak ono wyglada i skad dokladnie sie "kopci " ?

Jaki filtr powietrza jest przy tym silniku i jaki wydech ?

Zwiekszenie objetosci airboxa moze wplynac na zbyt uboga mieszanke podczas zapalania, czy ssanie dziala prawidlowo ?

Czy rozrzad i luzy zaworowe sa ustawione prawidlowo ?

Czy masz serwisowke do tego silnika ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kopcenie znaczy ze jest taki gorący ze aż się z niego kopci . Ssanie działa jak należy rozrząd ustawiony na znaki luzy zaworowe tez . Motor wcześniej odpalał ładnie chodził na ssaniu puszczałem ssanie tez chodził tylko byl strasznie gorący i strzelał w wydech i chyba tez w gaźnik i ktoś podsunął pomysł żeby wyrównać idlice na środek w gaźnikach i teraz nawet nie można zapalić

 

A i serwisowi właśnie nie mam

 

 

Kopcenie znaczy ze jest taki gorący ze aż się z niego kopci . Ssanie działa jak należy rozrząd ustawiony na znaki luzy zaworowe tez . Motor wcześniej odpalał ładnie chodził na ssaniu puszczałem ssanie tez chodził tylko byl strasznie gorący i strzelał w wydech i chyba tez w gaźnik i ktoś podsunął pomysł żeby wyrównać idlice na środek w gaźnikach i teraz nawet nie można zapalić

 

A i serwisowi właśnie nie mam . Wydech mam założony przelotowy a filtr teraz od yamaha grizzly 700 airtwim on przed zmiana uszczelki chodził ładnie latałem nim długo i nie był gorący jak teraz po 2 minutach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli przed zmiana uszczelki chodzil dobrze a teraz chodzi zle to cos zostalo popsute podczas tej wymiany, wg mnie ustawienie rozrzadu.

Ale oczywiscie nie da sie tego sprawdzic przez internet.

Przede wszystkim kto robil ta wymiane i dlaczego, czy glowica zostala dokrecona z wlasciwymi momentem i kolejnoscia kluczem dynamometrycznym ?

Zubazanie mieszanki przez zalozenie pustego wydechu, wiekszego pudla air box czy powiekszania kanalu ssacego zubaza mieszanke co skutkuje trudnosciami z uruchomieniem i dziurami w pracy w srednich zakresach obrotow, ale jezeli jezdziles przedtem i teraz mozesz porownac ze silnik pracuje zdecydowanie zle to cos zostalo skopsane.

Sciagnij serwisowke i trzeba wszystko sprawdzic jeszcze raz, zaczynajac od rozrzadu przez luzy zaworowe i dopiero na koncu gazniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z obnizka sprzedaja po $30.-

Mozesz sprobowac tutaj, trzeba sie zarejestrowac i wypelnic jakis survey, czyli odpowiedziec na pytania :

 

http://blogbook.co/downloads/1984_84_honda_xl350r_xl_350r_service_shop_repair_manual_factory_oem_dealership.pdf

 

Mozesz rowniez zadac pytanie na forum w watku o manualach.

Nie odpowiedziales dlaczego i przez kogo byla wymieniana uszczelka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...