HAIDI78 Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Witam.Pacjent to RMZ 450 06r.Po remoncie silnika (wał,tłok,filtr powietrza, głowica po regeneracji z nowymi wałkami, zaworami oem i całą resztę) motor przerywa podczas przyspieszania na każdym biegu.Jak już wejdzie trochę wyżej to idzie płynnie do końca jak szalony(każdy bieg na koło).Dodam,że w gaźniku zrobiłem "oring mod"po remoncie.Wolne obroty są prawidłowe i wkręca się też prawidłowo na luzie, bez zadyszki żadnej.Przed remontem motor nie przerywał.Świeca została tylko stara(Denso iridum IU24A).Ciepły w ogóle nie pali,trzeba poczekać jak ostygnie i wtedy pali od kopa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 To wskazuje ze paliwa jest albo za duzo, albo za malo.Sproboj przyspieszac na ssaniu i napisz co sie dzieje.Na czym polega "oring mod" ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HAIDI78 Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 (edytowane) "Oring mod" to zablokowanie pompki przyspieszacza tak aby paliwo dochodziło do gaźnika bez zwłoki czasowej.Ale już to usunąłem i jest trochę lepiej,lecz nadal nie pali na ciepłym. Edytowane 1 Kwietnia 2018 przez HAIDI78 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Sprawdź luzy zaworowe(palenie na ciepłym)A co do przerywanie to odepnij tps i sprawdź czy się nie poprawi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HAIDI78 Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Ale przecież motor tydzień temu wrócił z kapitalki.Mechanik by nie ustawił zaworów, skoro głowica jest nowa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żółf Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Ale przecież motor tydzień temu wrócił z kapitalki.Mechanik by nie ustawił zaworów, skoro głowica jest nowa?To byłoby równie dziwne jak nie ustawienie gaźnika, chyba że oddałeś sam silnik:) Problemów może być wiele, ale zacząłbym właśnie od gaźnika, FCR to świetny gaźnior, ale niestety trzeba się trochę namęczyć, żeby działał idealnie, jeżeli widzisz różnicę po zmianie ustawienia pompki, to tu zacznij poszukiwania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HAIDI78 Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2018 To byłoby równie dziwne jak nie ustawienie gaźnika, chyba że oddałeś sam silnik:) Problemów może być wiele, ale zacząłbym właśnie od gaźnika, FCR to świetny gaźnior, ale niestety trzeba się trochę namęczyć, żeby działał idealnie, jeżeli widzisz różnicę po zmianie ustawienia pompki, to tu zacznij poszukiwania.Podkręcę jeszcze trochę pompkę i zobaczę efekt,ale nie wiem czy to pomoże na brak odpalania na ciepłym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Zacznij od sprawdzenia zaworow - moga byc za ciasne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HAIDI78 Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2018 A wiec tak.Zmierzyłem luzy.Ssące 010 i 015 chyba w normie.Wydechowe 012 I 015 czyli ciasno. Płytki 2.10 i 2.20 i lekko wchodzą w talerzyki nie wystają ponad.tak powinno być czy coś jest źle?Dodam,że głowica po kapitalce u Świątka z nowymi tytanowymi zaworami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żółf Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2018 A wiec tak.Zmierzyłem luzy.Ssące 010 i 015 chyba w normie.Wydechowe 012 I 015 czyli ciasno. Płytki 2.10 i 2.20 i lekko wchodzą w talerzyki nie wystają ponad.tak powinno być czy coś jest źle?Dodam,że głowica po kapitalce u Świątka z nowymi tytanowymi zaworami.Głowica świeżo po remoncie i dziwisz się, że zawory siadły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HAIDI78 Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Między punkcikami na kółkach wałków powinno być 15 oczek łańcuszka a mam 14. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2018 15 oczek lancucha czy 15 pinow ( osiek rolek lancuchowych ) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HAIDI78 Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2018 15 oczek lancucha czy 15 pinow ( osiek rolek lancuchowych ) ? Pinów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Jesli jest ich 14 to masz przestawiony rozrzad o jeden zab.Tyle ze wowczas malo prawdopodobne zeby szedl bez odcinki bez problemow.Policz jeszcze raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HAIDI78 Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2018 (edytowane) Jesli jest ich 14 to masz przestawiony rozrzad o jeden zab.Tyle ze wowczas malo prawdopodobne zeby szedl bez odcinki bez problemow.Policz jeszcze raz.Na pewno jest 14 bo już zmieniłem i czekam na nowe płytki.Problem był tylko z odpaleniem na ciepłym i przy gwałtownym dodaniu gazu (podczas jazdy),nie ważne w jakim zakresie obrotów i na jakim biegu,motor przez chwile przerywał i dalej szedł już na koło. Edytowane 6 Kwietnia 2018 przez HAIDI78 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.