Skocz do zawartości

Rmz 450 06r. Przerywanie na niskich obrotach


HAIDI78
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Pacjent to RMZ 450 06r.

Po remoncie silnika (wał,tłok,filtr powietrza, głowica po regeneracji z nowymi wałkami, zaworami oem i całą resztę) motor przerywa podczas przyspieszania na każdym biegu.Jak już wejdzie trochę wyżej to idzie płynnie do końca jak szalony(każdy bieg na koło).

Dodam,że w gaźniku zrobiłem "oring mod"po remoncie.Wolne obroty są prawidłowe i wkręca się też prawidłowo na luzie, bez zadyszki żadnej.Przed remontem motor nie przerywał.Świeca została tylko stara(Denso iridum IU24A).Ciepły w ogóle nie pali,trzeba poczekać jak ostygnie i wtedy pali od kopa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Oring mod" to zablokowanie pompki przyspieszacza tak aby paliwo dochodziło do gaźnika bez zwłoki czasowej.Ale już to usunąłem i jest trochę lepiej,lecz nadal nie pali na ciepłym.

Edytowane przez HAIDI78
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale przecież motor tydzień temu wrócił z kapitalki.

Mechanik by nie ustawił zaworów, skoro głowica jest nowa?

To byłoby równie dziwne jak nie ustawienie gaźnika, chyba że oddałeś sam silnik:)

 

Problemów może być wiele, ale zacząłbym właśnie od gaźnika, FCR to świetny gaźnior, ale niestety trzeba się trochę namęczyć, żeby działał idealnie, jeżeli widzisz różnicę po zmianie ustawienia pompki, to tu zacznij poszukiwania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To byłoby równie dziwne jak nie ustawienie gaźnika, chyba że oddałeś sam silnik:)

 

Problemów może być wiele, ale zacząłbym właśnie od gaźnika, FCR to świetny gaźnior, ale niestety trzeba się trochę namęczyć, żeby działał idealnie, jeżeli widzisz różnicę po zmianie ustawienia pompki, to tu zacznij poszukiwania.

Podkręcę jeszcze trochę pompkę i zobaczę efekt,ale nie wiem czy to pomoże na brak odpalania na ciepłym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiec tak.Zmierzyłem luzy.

Ssące 010 i 015 chyba w normie.

Wydechowe 012 I 015 czyli ciasno. Płytki 2.10 i 2.20 i lekko wchodzą w talerzyki nie wystają ponad.

tak powinno być czy coś jest źle?Dodam,że głowica po kapitalce u Świątka z nowymi tytanowymi zaworami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiec tak.Zmierzyłem luzy.

Ssące 010 i 015 chyba w normie.

Wydechowe 012 I 015 czyli ciasno. Płytki 2.10 i 2.20 i lekko wchodzą w talerzyki nie wystają ponad.

tak powinno być czy coś jest źle?Dodam,że głowica po kapitalce u Świątka z nowymi tytanowymi zaworami.

Głowica świeżo po remoncie i dziwisz się, że zawory siadły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli jest ich 14 to masz przestawiony rozrzad o jeden zab.

Tyle ze wowczas malo prawdopodobne zeby szedl bez odcinki bez problemow.

Policz jeszcze raz.

Na pewno jest 14 bo już zmieniłem i czekam na nowe płytki.

Problem był tylko z odpaleniem na ciepłym i przy gwałtownym dodaniu gazu (podczas jazdy),nie ważne w jakim zakresie obrotów i na jakim biegu,motor przez chwile przerywał i dalej szedł już na koło.

Edytowane przez HAIDI78
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...