tomektojaxd Opublikowano 8 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2018 Witam. Mam motorynkę z 1989 roku i nie ma żadnych dokumentów. Nie mam pojęcia czy kiedykolwiek miała. Czy jest możliwość zarejestrowania jej jakoś na zabytek? Jeśli tak to jaki jest tego koszt i czy gdy przypuśćmy, że mam ją zarejestrowaną jako zabytek to czy muszę za nią więcej płacić czy coś, jakiś podatek od zabytku itp? Jestem zielony w takich kwestiach więc proszę bez nerwów tylko spokojnieNic na siłę wszystko młotkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 8 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2018 To poszukaj po forum bo całkiem niedawno taki temat wałkowany. lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiciu_r Opublikowano 8 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2018 Jeśli dobrze pamiętam to żeby zarejestrować zabytek musisz mieć absolutnie pełną dokumentację z historii pojazdu. Tak wynikało z rozmowy z obecnym właścicielem Rolls Royce'a żony Ian-a Fleminga, które to auto pojawia się regularnie na targach motoryzacyjnych. W Twoim przypadku bym poszukał ramy z zarejestrowanymi papierami. Niestety żyjemy w śmiesznym kraju i raczej nie przewalisz sprawy inaczej.Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 8 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2018 (edytowane) Oldtimerbazar Wrocław to załatwia, wejdź na ich stronę, albo na filmiki na yt bo gość bardzo ciekawie opowiada na temat motoryzacji. Z tego co gość mówi nie będzie z tym problemów, kosztów nie znam, trzeba dzwonić, bo podaje swój nr telefonu w filmikach i na stronie bazaru Edytowane 8 Marca 2018 przez przemek96 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...