Nitomen Opublikowano 8 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2018 Witam Co moze byc przyczyną częstych awarii czujniko ABS ? nie widać na nich uszkodzen mechanicznych, czujniki sa czyste , pierścien magnetyczny jest w łozysku, nie widac uszkodzen, po wymianie czujnikow potrafia działać od kilku dni , do kilku miesięcy . Zmiana marki czujnika nic nie daje. Pada tylko przod. ..tyl od 4 lat spokój. .. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 8 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2018 MozecoszPradem, Hamulce prawdzales :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chico Opublikowano 8 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2018 u rodziców padły 3 na raz, nie wiem czemuco do czujników używałeś różnych niefirmowych czy firmowe również? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SintexRF Opublikowano 8 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2018 (edytowane) ostatnio spotkałem się z problemem abs w nowym aucie , w kompie zero błędów a wskazówka na postoju podchodziła pod 130 i zaświecała się asr i abs na kilka sekund w jeździe po dziurach , okazało się że padnięte łożysko w piascie miało minimalny luz i to było powodem problemów, plus nagromadzony syf ... a przebieg ? : 20 000 :) ( również z pierscieniem magnetycznym w łożysku )W niektórych autach trzeba przeprowadzić autokalibracje czujników Edytowane 8 Stycznia 2018 przez SintexRF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 8 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2018 W całym swoim życiu elektromechanika spotkałem moze ze trzy uszkodzone czujniki bo w reszcie przypadków (i tutaj idzie w dziesiątkach) uszkodzone były przewody. Czujniki mają jakąś rezystancję i jesli posiadasz te niby uszkodzone to zmierz ją na wtyczce a potem odizoluj przewód przy samum czujniki (zostaw kilka centymetrów na skurczybyka) i też zmierz rezystancję.Napisz o wynikach to pomyślimy dalej. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 11 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 Nowe czujnik założone i jest ok , wiec prawdopodobnie winne sa przewody (ok 1.3 m zintegrowane z czujnikiem)..imho wydaje mi się, ze jest to zle rozwiązane i narazone na uszkodzenia.. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 Ja wymieniam przewód i czujnik dalej hula. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 12 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 Przewody sprawdziłem w uszkodzonym czujniki i sa sprawne, nawet rozbebeszylem sam czujnik i udalo sie zlokalizować końcówki kabla i tez nie ma przebic ani przerw. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 A jak z jego impedancją?Znaczy walnięty. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 13 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2018 Juz zapomnialem, ale zupełnie inna niz nowego , w każdym razie uszkodzic kabel jest prawie niemożliwe ,izolacja jest gruba i mocna. Zastanawia mnie jeden fakt, kupuje czujnik delphi z allegro, takiej firmy mam na tylnich kolach od kilku lat i jest spokój , obydwa maja wydrukowane logo firmy na kablu , natomiast te nowe z allegro nie mają loga na kablu , zamowilem 2 sztuki, pudełka mialy inne odcienie, a w 1 odklejal się hologram na zamknięciu pudełka. Moze to jakieś podroby i dlatego tak szybko lecą ? . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chico Opublikowano 13 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2018 Dokładnie, prawdopodobnie podróby. Jak "allegrowe" czujniki do rodziców wkładałem też cyrki się działy, zamówiłem delphi u kumpla w sklepie i problem ustał. Na alledrogo pełno podróbek wszystkiego , pomp paliwa, czujników, pompek spryskiwaczy etc. niektóre rzeczy kupuje tylko w sklepie stacjonarnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 13 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2018 Chińczycy nawet siebie podrabiają. Impedancja jest tutaj kluczem. Poza tym w programie diagnostycznym można sprawdzić odczyty z czujników podczas jazdy. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 17 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2018 Po tygodniu powrot rozrywki , kupie czujniki TRW , ale w lokalnym sklepie motoryzacyjnym. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarenty Opublikowano 17 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2018 (edytowane) Zanim kupisz kolejne czujniki, wróć do tematu w sposób, który proponuje Monter. Musisz wiedzieć jaką impedancję powinien mieć zdrowy czujnik. Jeżeli ma przewidzianą to coś nie tak w innym miejscu a nie wina czujnika. Edytowane 17 Stycznia 2018 przez jarenty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arczi919 Opublikowano 17 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2018 W jakim stanie wtyczka i piny pompy ABS? Czujniki się tak nie sypią chyba że są naruszone podczas montażu lub wina samego pierścienia. Sprawdź multimetrem co pokazuje ten nowy który się sypnął. Wysłane z mojego Cat'a S60 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.