Blazej_mtx Opublikowano 14 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2004 Witam, jak już kiedyś pisałem, zakupiłem sobie [glow=blue:5d5acb216b]hondzie mtx 50 ccm[/glow:5d5acb216b]. Silniczek jest (już) ok ;). Leci 80km/h a i tak mam zamiar zakładac 80 ccm. Ale pisze do was w innej sprawie. Dołączam jej zdjęcie ( chyba się dołączy). Nie wydaje się wam że wygląda jakoś dziwne ;) ?? nie wiem dlaczego.... coś mi w niej nie pasuje. Ma juz teraz założonego innego kapcia z tyłu ;) MITAS 120/90 :P nie mieścił się w wachaczu ale już mam to zrobione. Plastiki już są żółte i końcówka tłumika jest wyczyszczona Teraz mam zamiar przywrócić ją do oryginalnych kolorów czyli będzie czarno żółta. Wyraźcie swoje opinie :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 14 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2004 Nie znam sie za bardzo, ale wydaje mi sie ze koleczka (a przynajmniej przednie) masz od starszej dt..... Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 14 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2004 a silnik w jakim stanie jest? (przebieg itp)i za ile ja kupiłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 14 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2004 Honda wyglada normalnie tylko przednei koło jest założone odwrotnie tzn uchwyty ośki powinny byc z przody. zaobacz na zdjecia innych MTXów tam wszędzie tak jest.Co do oponki mitas to na stanowczo zacięzka jest do 50 ccm pownieneś sobie załozyc 100/90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blazej_mtx Opublikowano 15 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2004 A więc tak. Lagi z przodu już odwróciłem. nie wiem dlaczego koło krzywo w nich siedzi ale to się zrobi. Kupiłem ją za 1900 ale jak się okazało miała silnik do remontu więc założyłem nowy silniczek. Ma przejechane podobno około 2000 ale coś nie chce mi się w to wierzyć. silnik niestety pochodzi od hondy mbx chyba (biegi na odwrót czyli 1 do góry) ;) ale zero luzów na wale, magneto nigdy nie zdejmowane!! :P ma jakieś dziwne śróbki na zembatce z przodu i membranie. Można je tylko dokręcić... ;) A jeżeli chodzi o opone. Wcześniej miałem BARUM z cz... ;) i na niej szedł tak samo jak na tym MITASIE, poprostu nie odczułem spatku mocy. A za kapcia dałem 15 zł a jest w dorym stanie :P Co do jej wyglądu... coś mi w niej nie pasuje. Nie ma tego "czegoś" co powinno się podobać w motocyklu. Może przesadzam ale takie są moje odczucia... ps.: Co najgorsze poprzedni właściciel wcisnął kit że jest to zablokowana 80 ccm. Koles się kompletnie nie znał. Ja zresztą też i mu uwieżyłem. Poprostu nie wiedziałem jak to sprawdzić. W tym samym dniu zupełnie niespecjalnie jak wyciągałem moto z samochotu zerknąłem między żeberka cylindra i k***a tam pisało 49ccm... :P ps2.: Zadam to pytanie po raz kolejny.... czy silniki od Hondy MB/MBX miały skrzynie 4 biegowe?? czy może były blokowane do 4 biegu.. nic nie moge znaleźć ani w archiwum na forum ani w całym necie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 15 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2004 ps2.: Zadam to pytanie po raz kolejny.... czy silniki od Hondy MB/MBX miały skrzynie 4 biegowe?? czy może były blokowane do 4 biegu.. nic nie moge znaleźć ani w archiwum na forum ani w całym necie... Z tego co wiem to nie były ale były wersje 5 biegowe. ps.: Co najgorsze poprzedni właściciel wcisnął kit że jest to zablokowana 80 ccm. Koles się kompletnie nie znał. Ja zresztą też i mu uwieżyłem. Poprostu nie wiedziałem jak to sprawdzić. W tym samym dniu zupełnie niespecjalnie jak wyciągałem moto z samochotu zerknąłem między żeberka cylindra i k***a tam pisało 49ccm... Było motorka zwrucić i tyle, bo kupwyałes 80 a on ci 50 sprzedał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blazej_mtx Opublikowano 15 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2004 Strzałek... chodzi o to że ja do tego kolesia mam 330 km więc zwrócenie odpadało. Ale nie żałuje. Teraz nie wiem co robić z tymi biegami. Silnik nie był rozbierany.. Czy jak chce rozpołowić silnik to musze odkręcać pokrywe sprzęgła??( wiem że w simsonie można rozpoławiać bez odkręcania pokrywy). I czy do rozpołowienia trzeba ściągać zembatke zadawcza czy jak sie to tam pisze ?? bo ona ma takie dziwne śróbki że się ich odkręcić nie da... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 15 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2004 Zębatke muisz sciągnąć. Aha nie jestem na 100% pewny ale mtx 50 i 80 różniły sie tylko cylindrem i głowicą także jak znajdziesz takie cos to można przełożyć. Nawet chyba gaźnik jest taki sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 15 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2004 silnik niestety pochodzi od hondy mbx chyba (biegi na odwrót czyli 1 do góry) bo w mbx dzwigienka od zmiany byla zalozona do tylu bo stopki sa cofniete do tylu ps2.: Zadam to pytanie po raz kolejny.... czy silniki od Hondy MB/MBX miały skrzynie 4 biegowe?? czy może były blokowane do 4 biegu.. nic nie moge znaleźć ani w archiwum na forum ani w całym necie... tak byly takie wersje ale zadko spotykane. Ty masz silnik teraz chlodzony ciecza czy na powietrze bo nie widdze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blazej_mtx Opublikowano 15 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2004 bo w mbx dzwigienka od zmiany byla zalozona do tylu bo stopki sa cofniete do tylu wiemTy masz silnik teraz chlodzony ciecza czy na powietrze bo nie widdze powietrzemZębatke muisz sciągnąćok dzięki... a co ze sprzęgłem?? trzeba je rozbierać?? byly takie wersje ale zadko spotykane kurde czyli chyba wróce do starego silnika... tylko wymienie pare rzeczy w nim.. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 15 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2004 A co w starym jest nie tak ?? Bo mozesz zrobic zcalenie dwoch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 15 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2004 Poprzekładaj łożyska,wał,garnek i sprzęgło od tego leprzego i jusz masz wszystko cacy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol1001 Opublikowano 15 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2004 A to ciekawa sprawa... w mojej, niedawno sprzedanej, Hondzie silnik też był chłodzony powietrzem tyle że 80 ccm a moto leciało 80 km/h :? Bardzo dziwne... Fakt że coś było nie tak z silnikiem ale jakoś mnie dziwi że twoja 50 tyle wyciąga 8O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 15 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2004 w moim mbxie mam 50 pojemnosci, chlodzenie ciecza, i 6 biegow. Jedzie toto 95, ale po wymianie lozysk i napedu (bardzo zuzyty) bedzie szlo pewnie wiecej. Powiem na poczatku nowego sezonu jak wszystko bedzie nowe :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 15 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2004 Za bardzo nie chce mi sie wieżyć Rozek że ten MBX pujdzie 95km/h ale jak ma odpowiednie zębatki to może tyle iść ale ma pewnie długie biegi, mojego kumpla DT(80) ma zęby 17-51 i 115km/h we dwóch ze sportowym wydechem, a moja DT(80) która ma zęby 13-54 idzie 90 ale z 2jki na gume idzie :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.