YAGO Opublikowano 13 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2004 witam! mam problem ze przekrzywianiem sie silnika, przeczytalem juz to co na ten temat napisal krzysztof ale chcialbym znac wasze doswiatczenia z ta usterka NARA! Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz Opublikowano 13 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2004 Moje doświadczenia były takie, że silnik uciekł w bok na tyle, że nie dało się założyć standardowej zębatki 19. a jedyni 21. która miała dłuższy kołnierz i łańcuch nie ocierał o karter ;) Poza tym, w niczym mi to specjalnie nie przeszkadzało...Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 14 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2004 A przygladales sie ukasz dokladnie zebatkom po jakims czasie jazdy z krzywym silnikiem ? Na warsztacie spotykam takie oto zeczy: zebatki zjechane po bokach a takze czasami silnki przymocowane na 1 z 2 srub ( pęknięte ucho mocowania) U siebie rozwiązalem problem krzywiacego sie silnika w ten sposób ze otwór w silniku ( na zlozonym silniku) potraktowalem rozwiertakiem a następnie wytoczylem pod to wszystko dosc pasowną srubę z gwintem M8 oczywiscie. Mysle ze cos to dalo....aczkolwiek staram sie delikatnie startowac..... i jakos silnik jeszcze jest prosty. Co prawda upierdliwe staje sie jezdrzenie ze swiadomoscia ze jak dasz ostrzej po gazie to ucieknie ci silnik na prawo ;) Trzeba by sie tym zając na powaznie i moze dorobic jakis uchwyty z innej stali ... Prawda tez jest taka iz te mocowanie za duzo jest oddalone od "lini" zębatki zdawczej ... no i wystepuje tam momen gnący. to chyba na tyle z mojej strony ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 14 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2004 Mogą być także zużyte tulejki zawieszenia silnika.Niestety do ich wymiany trzeba zdemontować wahacz.A to czasem nie jest łatwe.Także warto zastanowić się i zamiast oryginalnych tulejek zastosować dorobione z lepszego materiału np teflon.Po demontażu najlepiej posmarować oś wahacza smarem grafitowym który znacznie ułatwi ewentualny późniejszy demontaż Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 14 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2004 ja mam wszystkie te gumki powymieniane, silnik sie przekrzywil niedawno-po tym jak dotarlem silnik i zaczolem normalnie jezdzic :twisted: mam 17z na zebatce i jak ostro startuje na asfalcie to slysze takie strzelanie-niemam zamiaru dowalic lozyska , zebatki ani lancucha wiec musze cos z tym zrobic bo zero frajdy jak sie ma moc ktorej niemozna wykozystac na asfalcie.... , zastanawiam sie czy niedac dorobic tulei z bakelitu Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 15 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2004 z bakielitu nie bo bedziesz musiał stosowac wtedy specjalny smar najlepiej z teflonu jest bardzo odporny na scieranie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opals Opublikowano 15 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2004 Hej, przy mz-tach już tak jest że przy ostrzejszym starcie ucha przy silniku się przekrzywiają ( w tym przypadku niemiec by powiedział "szajsen":) jest tylko jedna rada - musisz spokojnie ruszać ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 15 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2004 spokojneie ruszac? niema bata, nie poto robilem moto na mocniejsze zeby nim jezdzic spokojnie! zimom cos wykombinuje ale czekam na jakies opisy patentow Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.