abrakadabra66 Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2017 witajcieobrałem za cel odbudowanie powypadkowego gruza, w którym przednie zawieszenie jak i rama zostały po kolizji proste. Problem polega na tym, że skręcając kierownicą w prawo i dochodząc do skrajnego położenia, kierownica się jakby przykleja. Tzn trzeba użyć naprawdę dużej siły, żeby wyprostować kierownicę. Zanim cokolwiek rozkręcę chciałbym się dowiedzieć co mówi o tym książka tudzież wiedza mechaników. Obstawiam łożysko główki ramy, jak myślicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żużu77 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Obejrzyj raczej ogranicznik skrętu, czy nie jest na tyle odgięty, że zacina kierownicę w skrajnej pozycji.... Żużu77, Cieszyn, R12RT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 proszę o skorygowanie tematu zgodnie z przyjętymi zasadami porządkowymi na fmczas do jutrajsz „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abrakadabra66 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 w sumie to temat zakończony, jak zawsze mogę liczyć na pomoc. Już w pierwszym poście uzyskałem odpowiedź ;)Wcześniej tego nie widziałem, ale jak się przyjrzałem to ogranicznik wchodzi pod cypel w ramie i dlatego się klinuje. Dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi