rafik Opublikowano 7 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2003 Chodzi mi o Bandita w wersji naked bike dlaczedo ta wersja bo nie lubie gdy przy skrecie swiatlo idzie inaczej niz sie jedziejak sprawuje sie w turystyce w dlugich trasach z pasarzerem i kupa bagazujak ze spalaniem w trasieczy masa jest odczuwalna (220kg)jak z wchodzeniem w zakrety bo w GS500e przycieram buty w zakretachhamulceco sie szybko zuzywaczy bierze olej bo GS bierze duzoczy sa problemy z ukladem chlodzeniana jakiej zasadzie odbywa sie regulacja zaworowna co zwracac uwage przy kupnie :?: ile kosztuja dodatki np.szyba, gmole. z gory wielkie dzieki :D :D :lol: Cytuj www.sokolriders.com--- jezdze bo lubie --- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 7 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2003 jaki problem z układem chłodzenia??(przecież jest chłodnica oleju)gmole hm jak Ci nikt niezrobi to troche kosztują:Dzawory jak w każdym na płytkach?? i co chyba 6 tys jak w każdym suzicześci zurzywają sie w zależności od stylu jazdy 8) brak owiewki :? trzeba mieć mocne ramiona 8) :lol: a olej ?? bierze pewnie jak każde stary koinstrukcyjnie silnik w dodatku suzuki :D Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Farel Opublikowano 7 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2003 Bandytę mam od kilku miesięcy (przejechałem nim tylko 1200 km)więc własnych doświadczeń nie mam zbyt dużych , ale co nieco się dowiedziałem.Do turystyki podobno całkiem niezły , ale przynajmniej trzeba mieć szybkę (ok.200 zł) , niestety z pasażerem i bagażem bardzo szybko siada tylny amortyzator (ok.2300 zł. oryginał) , przednie zawieszenie też zaczyna szybko dobijać. Oleju bierze dużo ale puki nie traci osiągów to znaczy że nic się nie dzieje.Gmole w Larssonie 58 euro , na motobazarze chcieli dorobić za ok.400 zł.Na naszym rynku można kupić zadbany motocykl ale trzeba trochę poszukać , te które widziałem na motobazarze i z ogłoszeń sprowadzane z zagranicy , były w opłakanym stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiobaran Opublikowano 24 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2003 WITAM.Nie zgodzę się z przedmówcą, kumpel miał Bantita i oleju nie brał prawie wcale (piszę prawie, bo chyba nie ma takiego co nie bierze).Prowadzi się świetnie, do turystyki extra, jeździliśmy w dużych wychyleniach i nie było mowy o "bucie".Co do zawieszenia to po wymianie gum w lagach przejechał 20.000 km i nic nie było widać.Ja osobiście polecał bym wersję "S" z owiewką, a światło.......? przecież kierownicą to tylko pracujesz na parkingu :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Farel Opublikowano 24 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2003 Może wersja z owiewką jest praktyczniejsza ale jak chce się coś praktyczniejszego to kupuje się Seicento :) albo inną kupę. Golas wygląda o wiele lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 25 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2003 Kumpel zmienił gs`a na Gsx600f, czyli prawie bandita i jest zachwycony. Masa nie jest tak dokuczliwa jak się może wydawać, sam trochę pośmigałem tym sprzętem i same pozytywne wrażenia. pozdrawiam, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiobaran Opublikowano 5 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2003 Może wersja z owiewką jest praktyczniejsza ale jak chce się coś praktyczniejszego to kupuje się Seicento :) albo inną kupę. Golas wygląda o wiele lepiej. Przejechałbyś pareset kilometrów bez owiewki to byś tak nie mówił.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 5 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2003 Przesadzasz, ja nie mam owiewki i nie płaczę. Rzadko się jeździ kilkusetkilometrowe trsy, a w mieście brak owiewki jest nawet zaletą. Poza tym nie każdy musi zapier***, można jechać 110-120 i brak owiewki nie dokucza (może tylko w deszczu, albo śniegu). VX ma zawory regulowane śrubkami, jak Ural. Można zrobić w domu: mam niemiecką instrukcję. To taka dygresja (bardzo kocham moją Suzi :lol: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiobaran Opublikowano 7 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2003 Nie płaczę bo sam nie mam.......ale bzyknąłem parę razy za granicę i autostrada jak marzenie, a szybciej sie nie da bo zdejmuje z siedzenia..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafik Opublikowano 11 Lutego 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2003 ludzie co jest nikt niema bandita, chodzi mi o kąkretne pytania,wygląda na to ze ten wydawałoi by sie tak popularny motocykl nie jest tak popularny, a szkoda, :cry: Cytuj www.sokolriders.com--- jezdze bo lubie --- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GLOB TDM Opublikowano 2 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2003 JEŚLI CHODZI O BANDITA 600 TO ŚMIGAŁEM DWA LATKA OKOLO 17TYŚ SPRZET JEST OK. NA TRASIE MOZNA TRZYMAĆ OKOŁO 140- 150 ZUŻYCIE OKOŁO 6,8DO 7,0 . ZAWIESZENIE JEST ZAMIĘKKIE NA DWIE OSOBY, JA PO KUPNIE FORY PIERWSZE CO ZROBIŁEM TO UTWARDZIŁEM TYŁ I PRZÓD. SZYBA TO KOSZT OKOŁO 130ZŁ. W ŁODZI NA BAZARZE- ŁADNA PRZYCIEMIANA, DO TEGO TRZY KUFRY I TORBA NA ZBIORNIK, DOBRZE JEST ZAŁOZYĆ FILTR K&N. JEŚLI CHODZI O UTWARDZENIE TO ROBIŁEM TO WE WŁASNYM ZAKRESIE, Z TYŁU DOTACZAŁEM TULEJE DO SPREZYNY - CO WYSTARCZYŁO, A SPRZODU DWIE TULEJKI O DŁUGOŚCI 250MM NA SPREZYNY I GESTRZY OLEJ. POZATYM MOTOCYKL BEZ ZARZUTU. HAMULCE OK, ZUZYCIE OLIWY (WYMIANA CO 7-8 TYŚ) BEZ DOLEWEK. JESLI CHODZI O ZAWORY TO ŚRUBKI (ZDEJMÓJESZ DEKIEL, SZCZELINOMIESZ DO REKI I JAZDA PO OKOŁO 1,5GODZ. MASZYNA CICHO SZUMI) JEŚLI TEGO NIGDY NIE ROBIŁEŚ LEPIEJ ODAĆ DO MECHANIKA - KOSZT OKOŁO 100 ZŁ. SPALANIE NIEJEST ZA NISKIE - ALE ZNAM PRZYPADKI GDZIE NA TRASIE 600-KA PALI 4,5. MÓJ W GORACH PALIŁ NAWET 10L. ALE TO BYŁ MAX, NO I OSTRA JAZDA Z CBR900 KTÓRA WIELE MIEJ NIE SPALIŁA. POZDROWIONKO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SHIRO Opublikowano 7 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2003 hmmm smigalem banyta 600 N i prz predkosciach 140 - 160 palil mi troszku wiecej :-) kolo 9 8O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2003 > Chodzi mi o Bandita w wersji naked bike dlaczedo ta wersja bo nie lubie> gdy przy skrecie swiatlo idzie inaczej niz sie jedzie***wiem o co Ci chodzi, zresztą goły Bandyta wygląda znacznie lepiej. Poza tym bez owiewek i plastików wydaje się być "Krótszy" przez co byćmoże łatwiej go wyczuć (osobiście odniosłem takie wrażenie) > jak sprawuje sie w turystyce w dlugich trasach z pasarzerem i kupa bagazu> jak ze spalaniem w trasie***Do turystyki - miodzio :] zwłaszcza gdy zaopatrzysz go w stelaż i kufry (u mnie 2x40 l + topcase 45 l ; H&B) Mam szybę Givi, ale nawet na dłuższe trasy ją zdejmuję - czuje się (i wyglądam) lepiej na totalnym golasie!! Prędkości na trasie rzędu nawet 180 kmh przy odrobinie samozaparcia są osiągalne. Właśnie o to chodzi w naked'ach - czujesz prędkość i tyle!!! Wyjatkiem jest (już wspomniany) śnieg lub deszcz - wtedy naprawdę warto zakładać szybkę. Apropos spalania - oczywiście w duuużym stopniu zależy od stylu ujeżdżania; W mieście ze zbiornika ubywa mi 6,5 l / 100 km , a ostatnio na trasie z kuframi i pasażerką spalił 5,3 l (prędkości 110-130, w porywach do 160 :lol: ) > czy masa jest odczuwalna (220kg)***Tak, zwłaszcza przy wyprowadzaniu z garażu. Jak trochę pojeździsz, przyzwyczaisz się. Również miałem GS 500 i przeskok był zdecydowanie mniejszy, niż z wcześniejszej ETZ 251. > jak z wchodzeniem w zakrety bo w GS500e przycieram buty w zakretach***Bandziorem będziesz przycierać (!) ale znacznie później niż w GS. > co sie szybko zuzywa> czy bierze olej bo GS bierze duzo> czy sa problemy z ukladem chlodzenia***Niestety dość często trzeba sprawdzać zaworki... To chyba jedyny "minusik". Łożyska główki ramy poddały się po 36 tkm (przez stoppie). Poza tym bez poważniejszych napraw. Oleju do przebiegu 38 tys nie brał praktycznie w ogóle :) teraz nieznaczne ilości.Jeśli chodzi o chłodzenie - nie ma z nim najmniejszych problemów (powietrzo-olejak) Jednak dość długo się nagrzewa silnik i warto o tym pamiętać podczas pierwszych kilometrów jazdy po odpaleniu zimnego moto (czyt. nie dawać na gumę, nie wkręcać do czerwonego, etc). Ogólnie motocykl bardzo udany!! GSF-a mam od roku, przejechałem ~14 tkm, i z pewnością jeszcze długo pozostanę przy Bandziorze N. A kiedyś kupię nowego 1200, N-naturalnie. Link do fotek mojego B6 : www.bikepics.com/members/peterman/ Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafik Opublikowano 12 Kwietnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2003 dzieki za opis to mnie pocieszyłes wiekszos pisze ze to okropny chlorPS to ty jestes na zdieciach :?: Cytuj www.sokolriders.com--- jezdze bo lubie --- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2003 Mialem Bandita S w zeszłym sezonie,zrobilem nim 12 tyś w sezon i nie ma mowy o braniu oleju(98r)znakomicie sie sprawowal,zadnych usterek( jak byl zimny to mu cos w wydechu brzeczalo,jakas blaszka ale 3 min i nic nie bylo slychac).Pojechalem do Chorwacjii z dziewczyna i 3 kuframi(stelaz sobie sam zrobilem z rurek-banał)Na kolo ciezko idzie ale idzie..Co do spalania to 6-8l w trasie 120-6.5l.bardzo polecam i narazie p.s.przy zakupie patrz na;dzwignie sprzęgła,przednie lagi(ciekna czasem),zebaty to podstawa,dekle czy nie szpachlowane,licznik jak chcesz sie przekonac czy ma oryginalny przebieg ro wykrec linke ,zdejmij plastik i wuala.p.s kupowalem od pierwszego wlasciciela i miala wtedy 3 lata,na liczniku 20 tyś ale jak sie pozniej dowiedzialem miala 45 tyś i powiemci ze to h*j bo mi nie brzla oleju a byla zyleta.nara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.