Skocz do zawartości

Endurak (125 2t) na A1


Rekomendowane odpowiedzi

Siema, jestem w trakcie robienia prawa jazdy A1 i posiadam kxf 09r. od 2 lat. (wcześniej też był kxf przez 2 lata, a jeszcze wcześniej kx, xt i jakies komarki :cool: ).

Aktualnie mam moja 250 na sprzedaż i... ciężko mi to idzie, bo nie było żadnego klienta :dry:

Ale do rzeczy - szukam enduro, a dokładniej sety w 2t - ktm exc 125, husq te 125. I nie wiem czy pchać się w te mniej znane marki, jak beta, gasgas czy husaberg, jak z częściami?
Mogę się wymienić moim kxf 250 09' 13mth po remoncie za gasgas'a ec 125, rok 2013, przelatane 160mth, sel. B. z dopłatą 6k (mój za 9, gas za 15.

Interesują mnie roczniki powyżej 2012, huskę chciałbym wyrwać nawet powyżej 2014. Do wydania coś koło 18k.

I takie pytanie - da radę jakoś stłumić tą moc do tych 11kw ? Czy szukac od razu moto z wbitym w dowód 11kw? No bo jak wiadomo takie 2t ma wiecej, a 125 w 4t tak średnio mi się widzi...

Moto do enduro + dojazd do szkoły (12km). Warto wymieniać za gasgas'a?

Edytowane przez Ariven76

Kawasaki KX250F 2008r.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie exc mają poniżej 11kw

Jak masz 18k, to nie lepiej na dojazdy kupić sobie skuter za 1000zł albo 2000zł, a exc zostawić do lasu? Uwierz mi, że koszta tych 12km będą gigantyczne /same opony), a też problemy z zabezpieczeniem sprzętu itd.

 

Beta w setach ma trialówki i 4t, nie widziałem nigdy 2t. Gasgasa warto brać, jeżeli stan jest perfekcyjny i cena atrakcyjna. Jeżeli różnica jest symboliczna lepiej dołożyć do ktma, mnie problemów z częściami i duuuużo łatwiej sprzedać potem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Exc to 2t, więc moc to około 25kw (35km), prawie to samo co excf 250 (4t). I wszystkie enduro jak i crossy maja podobnie jeżeli chodzi o sety.
Skutera nigdy nie miałem i raczej nie będę miał, jakoś nie odpowiada mi "ta" forma moto. Myślałem nad crossówką za 8 i enduro za 8, ale za dużo niestety na paliwo i remonty by szło, 2 moto nie utrzymam.

Kupiłbym uliczny, albo enduro 4t, ale niestety takim nie polatam jakoś fajnie na bezdrozach. W exc jeszcze zawieszenie sie dostroi i na torze coś można pośmigać. A są jakieś 250 4t na a1 zrobione? Bo na olx tak nie widzę zbytnio...

Kawasaki KX250F 2008r.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Exc to 2t, więc moc to około 25kw (35km), prawie to samo co excf 250 (4t). I wszystkie enduro jak i crossy maja podobnie jeżeli chodzi o sety.

Skutera nigdy nie miałem i raczej nie będę miał, jakoś nie odpowiada mi "ta" forma moto. Myślałem nad crossówką za 8 i enduro za 8, ale za dużo niestety na paliwo i remonty by szło, 2 moto nie utrzymam.

 

Kupiłbym uliczny, albo enduro 4t, ale niestety takim nie polatam jakoś fajnie na bezdrozach. W exc jeszcze zawieszenie sie dostroi i na torze coś można pośmigać. A są jakieś 250 4t na a1 zrobione? Bo na olx tak nie widzę zbytnio...

Żeby przerobić dwieściepięćdziesiąt na A1 to musuiałbyś cylinder zmienić:)

Widziałeś kiedyś dowód rejestracyny od exc125? Ja w każdym widziałem moce na poziomie siedem osiem kW.

 

?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dowodu nie widziałem, ale wykresy z hamowni jak najbardziej :cool:
To jak to jest, że moto niezarejestrowane, chcemy zrejestrować i 7-8 kW wbija, pomimo że ma ponad 20? Trochę nie rozumiem :banghead:

Kawasaki KX250F 2008r.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisia będę miły i Ci dokładnie to wytłumaczę, będziesz o coś mądrzejszy.

 

Każdy pojazd aby mógł być zarejestrowany w UE musi mieć spełnione normy homologacyne, w tym również normy emisi spalin i dźwięku. Producenci muszą się nieźle nagłowić, żeby maszyny szczególnie 2t mogły przejść te normy. Że nie są w stanie spełniać normi i zarazem mieć sensownych osiągów to tworzy się pewną fikcę. Producent do homologacji dostarcza motocykl z zupełnie innym wydechem, bardzo ubogo zestrojoną, z jakimś dziwnym katalizatorem w tłumiku i z mieszanką 1:60 albo 1:80. W ten sposób motocykl wykręca na hamopwni szalone 8 kW i dostaje certyfikat homologaci. Ty kupując motocykl w salonie dostajesz go już często w specyfikacji "torowej", a osprzęt homologacyjny lampy, wydech, dysze do gaźnika itd w kartoniku obok. Idziesz z papierami do wydziału komunikacji i tak pani w okienku przepisue wszystkie dane do dowodu rejstracyjnego. Nie obchodzi nikogo ile motocykl ma faktycznie mocy, kierownik wk też nie poprosi Cię, żebyś dał mu się karnąć, aby ten mówł ocenić moc:) Teoretycznie wyjeżdżając na ulicę musiałbyś zakładać wszystkie te akcesoria, w praktyce nikt się nie czepia, bo musieli by wszystkie oszukane volkswageny zezłomować :) motocykle enduro nawet te 4t mają bardzo zaniżone moce w dowodach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

to jak ci kibel nie odpowiada na dojazdy do roboty to kup coś taniego w utrzymaniu biegowego , nawet jakiś naked 50 czy 80 ......

 

nie istnieje moto do wszystkiego , moto które naprawdę zapie**ala w terenie nigdy nie nada się na dojazdy do pracy , opony na asfalcie wyją , nie hamują na mokrym, strach się złożyć i znikają w oczach do tego nawet sam koszt paliwa jest zabójczy jak masz harda 2T , i ,,marnujesz'' silnik który żywotności szałowej nie ma ......

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...