Jump to content
Wilczewicz

Triumph Street Triple - szum i szarpanie silnika

Recommended Posts

Cześć! Czy u was też słychać szum silnika który ustaje po wciśnięciu sprzęgła? Szumienie pochodzi z okolicy kosza sprzęgłowego. Słychać go na biegu jałowym jak i po wrzuceniu biegów. Najbardziej słyszalny jest przy schodzeniu z obrotów.

 

Druga sprawa to jak zachowuję się wasze moto na 1-2 biegu przy zamkniętej przepustnicy? U mnie nie ma płynnej jazdy tylko szarpanie i nie wiem czy to normalne zachowanie czy coś ponad normę? To samo dzieje się przy dojeżdżaniu do świateł czy chamowaniu na niskich obrotach.

 

Motocykl z 2008 roku, ale kupiony z 8k km w pełni udokumentowanego przebiegu. Moto po wymianie świec i filtru powietrza.

Edited by Wilczewicz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szum z okolic kosza sprzęgła to normalna rzecz w większości motocykli. Jak cichnie po wciśnięciu klamki to ja bym się nie przejmował.

 

A co do szarpania na niskich obrotach - pewnie to Twoja pierwsza sportowa 600tka ;) Tym się nie jeździ na wolnych obrotach bo zarżniesz silnik, wszystkie podzespoły dostają ostro po tyłku a rozrząd wytrzyma 1/100 tego co powinien. Ten silnik ma moc maks przy grubo ponad 10 000 obrotów, moment też pewnie w podobnej granicy. Odpowiedź się sama nasuwa. To musi mieć obroty, to nie samochód.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No właśnie z tym szumem to chciałem tylko potwierdzić.

 

Jeździłem triumphem tigerem 800 i tam szarpania nie czułem więc to mnie zastanawiało i skłoniło do zrobienia wywiadu:) To jak mam jeździć nim w korkach? Nie schodzić poniżej 5k obrotów ?:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No właśnie z tym szumem to chciałem tylko potwierdzić.

 

Jeździłem triumphem tigerem 800 i tam szarpania nie czułem więc to mnie zastanawiało i skłoniło do zrobienia wywiadu:) To jak mam jeździć nim w korkach? Nie schodzić poniżej 5k obrotów ? :)

Motocyklem nie stoi się w korkach :wink: :biggrin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

No właśnie z tym szumem to chciałem tylko potwierdzić.

 

Jeździłem triumphem tigerem 800 i tam szarpania nie czułem więc to mnie zastanawiało i skłoniło do zrobienia wywiadu:) To jak mam jeździć nim w korkach? Nie schodzić poniżej 5k obrotów ? :)

 

Tiger 800 to silnik o zupełnie innej charakterystyce, nie ma co go porównywać do Streeta. W korkach trzeba jeździć na pierwszym biegu, ot cała filozofia ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To w takim razie w pierwszej kolejności do przejrzenia naciąg łańcucha, równomierność jego rozciągnięcia oraz gumy zabieraka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...