Wilczewicz Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 (edytowane) Cześć! Czy u was też słychać szum silnika który ustaje po wciśnięciu sprzęgła? Szumienie pochodzi z okolicy kosza sprzęgłowego. Słychać go na biegu jałowym jak i po wrzuceniu biegów. Najbardziej słyszalny jest przy schodzeniu z obrotów. Druga sprawa to jak zachowuję się wasze moto na 1-2 biegu przy zamkniętej przepustnicy? U mnie nie ma płynnej jazdy tylko szarpanie i nie wiem czy to normalne zachowanie czy coś ponad normę? To samo dzieje się przy dojeżdżaniu do świateł czy chamowaniu na niskich obrotach. Motocykl z 2008 roku, ale kupiony z 8k km w pełni udokumentowanego przebiegu. Moto po wymianie świec i filtru powietrza. Edytowane 5 Czerwca 2017 przez Wilczewicz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 Szum z okolic kosza sprzęgła to normalna rzecz w większości motocykli. Jak cichnie po wciśnięciu klamki to ja bym się nie przejmował. A co do szarpania na niskich obrotach - pewnie to Twoja pierwsza sportowa 600tka ;) Tym się nie jeździ na wolnych obrotach bo zarżniesz silnik, wszystkie podzespoły dostają ostro po tyłku a rozrząd wytrzyma 1/100 tego co powinien. Ten silnik ma moc maks przy grubo ponad 10 000 obrotów, moment też pewnie w podobnej granicy. Odpowiedź się sama nasuwa. To musi mieć obroty, to nie samochód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilczewicz Opublikowano 5 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 No właśnie z tym szumem to chciałem tylko potwierdzić. Jeździłem triumphem tigerem 800 i tam szarpania nie czułem więc to mnie zastanawiało i skłoniło do zrobienia wywiadu:) To jak mam jeździć nim w korkach? Nie schodzić poniżej 5k obrotów ?:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klas500 Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 No właśnie z tym szumem to chciałem tylko potwierdzić. Jeździłem triumphem tigerem 800 i tam szarpania nie czułem więc to mnie zastanawiało i skłoniło do zrobienia wywiadu:) To jak mam jeździć nim w korkach? Nie schodzić poniżej 5k obrotów ? :)Motocyklem nie stoi się w korkach :wink: :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 No właśnie z tym szumem to chciałem tylko potwierdzić. Jeździłem triumphem tigerem 800 i tam szarpania nie czułem więc to mnie zastanawiało i skłoniło do zrobienia wywiadu:) To jak mam jeździć nim w korkach? Nie schodzić poniżej 5k obrotów ? :) Tiger 800 to silnik o zupełnie innej charakterystyce, nie ma co go porównywać do Streeta. W korkach trzeba jeździć na pierwszym biegu, ot cała filozofia ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilczewicz Opublikowano 5 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 Na pierwszym biegu też szarpie na niskich obrotach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 To w takim razie w pierwszej kolejności do przejrzenia naciąg łańcucha, równomierność jego rozciągnięcia oraz gumy zabieraka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilczewicz Opublikowano 6 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 Zarówno na łańcuchu jak i zębatce luzów brak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.