hefaistos Opublikowano 30 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2017 (edytowane) WitamPacjent suzuki b6 99r GSF600, GN77 W poprzednim roku wymienione klocki na vesrah organic. Niedlugo po wymianie zauwazylem ze przy dohamowywaniu przy predkosciach ponizej 40 kmh caly przod wpada w drgania i to nie takie na boki a jakby wzdluz lini motocykla. Nie ma w ogole tego objawy gdy hamuje przy wiekszych predkosciach. Czyzby to wina klockow czy to rafzej przypadek ze stalo sie to niedlugo po wymianie? Jedyne co zmienilem to klocki i czyscilem (wysuwajac maxymalnie w zacisku) tłoczki hamulcowe. Objawy mam do dzisiaj i czas to naprawic. Drugi problem to znow objaw przy nizszych predkosciach a moze raczej przy nizszych obrotach. Zazwyczaj gdy hamuje silnikiem albo jade powoli w korku czy po miescie ciezko jest utrzymac rowna prace silnika. Ponizej 4tys obrotow poszarpuje nie pozwalajac na plynna jazde. Gdy sie jedzie powyzej 4,5yys albo paluje wszystko super. Rowno i szybko wkreca sie na obroty jk i z nich schodzi. W 2016 wymieniony naped caly, czysczony filtr powietrza kn.Podejrzewam regulacje gaznikow ktora nie byla robiona przez 3 lata bo jie bylobtaiiej potrzeby, albo swiece. Jakies sugestie? Edytowane 31 Maja 2017 przez hefaistos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 31 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2017 proszę o korektę tematu zgodnie z przyjętymi zasadami porzadkowymi fm. czas do jutrajsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 4 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2017 Do sprawdzenia bicie tarcz i luzy na główce ramy. Dodatkowo czy lańuch nie jest wyciągnięty.Co do nierównej pracy - to kiedy był jakikolwiek serwis (zawory są tam co 12 tys km, a synchro co 6 tys)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vidon Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 Do sprawdzenia bicie tarcz i luzy na główce ramy. Dodatkowo czy lańuch nie jest wyciągnięty.Co do nierównej pracy - to kiedy był jakikolwiek serwis (zawory są tam co 12 tys km, a synchro co 6 tys)?Zawory co 6 tyś. Warto ogarnąć po zaworach gaźniki czyli czyszczenie z synchronizacją i regulacją, to jest podstawa. Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.