Skocz do zawartości

DT 50 bardzo szybko się grzeje.


RolniC
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam i na wstępie wszystkich serdeczne pozdrawiam. Otóż posiadam problem z grzaniem się oleju w przekładni i płynu chłodniczego. Olej w przekładni został wymieniony na motula 5100 10w40 a w chłodnicy nie mam pojęcia na jaki był wymieniony ,ponieważ ja nie wymieniałem. Dodam jeszcze jak by też to miało jakieś znaczenie ,że do mieszanki leje motula 710. Chłodnica jest trochę pogięta i też może przez to się grzać ale nie jestem tego pewien dlatego pytam się bardziej doświadczonych ludzi w tym temacie. Ogólnie motocykl grzeje się po 20-35 minutach zależy na jakich obrotach i jak szybko jadę.

 

Zdjęcie chłodnicy:

bdf2dea943bb40b0adc5b8607f67eed5_orig.jp

 

P.S. Problem ten był od samego kupna wymiana płynów pomogła tylko trochę w tej sprawie.Chłodnica była już takie pogięta przy kupnie nie wiem jakim trzeba być cudo twórcą ,żeby takie coś zrobić z chłodnicą w motorowerze.

Edytowane przez RolniC
8a0602965680de3afb609e7f7de6e72e_orig.jp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłodnica jest niedrożna!

Jeżeli poprawnie jest odpowietrzony układ to tu jest przyczyna.

Pytasz, jak? Karcher....

Motocykle nie powinny być myte pod ciśnieniem większym niż z węża ogrodowego.

 

Żużu77, Cieszyn, R12RT

Nie mam pojęcia czy chłodnica jest poprawnie odpowietrzona ,ponieważ ja tego nie robiłem. Jeżeli masz czas i chęci możesz mi napisać lub wysłać film/artykuł jak poprawnie odpowietrzyć układ chłodzący gdyż nie wiem jak za to się zabrać bo nigdy tego nie robiłem tego jedynie co to wymieniałem płyn chłodniczy w Ursusie C-360 3P. Oczywiście dziękuje Ci za to ,że mi pomogłeś :biggrin:

Edytowane przez RolniC
8a0602965680de3afb609e7f7de6e72e_orig.jp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie zagrzebany jestem. W jednym opony, w drugim napęd i łożyska... Może w nocy coś znajdę.

Ps. 60 3P to bardzo fajny silniczek. Wysoka kultura pracy w porównaniu z seryjną czwórką w rzędzie. Się jeździło i grzebało w takich. Ale to stare dzieje. 59fcf26f8f8ff0f16f6b40c37897028a.jpgaa23d49b2528c89a4ceab1ea8374122a.jpg8b6d1f9a89425a9fbbd620a1530c21c2.jpg

 

Żużu77, Cieszyn, R12RT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie zagrzebany jestem. W jednym opony, w drugim napęd i łożyska... Może w nocy coś znajdę.

Ps. 60 3P to bardzo fajny silniczek. Wysoka kultura pracy w porównaniu z seryjną czwórką w rzędzie. Się jeździło i grzebało w takich. Ale to stare dzieje. 59fcf26f8f8ff0f16f6b40c37897028a.jpgaa23d49b2528c89a4ceab1ea8374122a.jpg8b6d1f9a89425a9fbbd620a1530c21c2.jpg

 

Żużu77, Cieszyn, R12RT

Życzę miłego majsterkowania.Mi się nie śpieszy na razie z tą chłodnicą więc możesz mi podesłać jak będziesz miał czas bo i tak mam pełne ręce roboty. No nie powiem silnik perkinsa jaki jest zamontowany w 3p jak i cały ciągnik jest w sam raz dla początkujących mechaników maszyn rolniczych :) Mój wuja posiada taki egzemplarz, często u niego siedzę i mam styczność z tym ciągnikiem jest bezawaryjny i bardzo prosty w naprawie nie co te nowe casey, classy, john deery z elektrohydraulicznymi rewersami w ,których jak coś się psuje to tylko na serwis ale coś za coś za to w takim classie jest wygoda i szybkość pracy a nie to co w 3p hałasujący tylni most. W sobotę zaczyna kosić trawę na siano wiec cały dzień roboty :biggrin: No oczywiście masz racje nie ma co porównywać 3p z 4 cylindrową 60'siątką pracowałem oby dwoma ciągnikami w polu i w perkins jest bardziej energiczny ,ponieważ to wysoko obrotowy silnik a zwykła 60'siątka jest nisko obrotowa ale ma za to więcej konia i mniej się ją meczy przy orce podsumowując 3p jest lepsza do oprysków, koszenia traw, transportu, prasy i innych podobnych a 60'siona to bardziej do ciężkich prac jak orka itd.

P.S. No trochę zboczyliśmy z tematu :laugh: A takie pytanie widzę masz ładny zestaw kluczy za motocyklem ile to koszt takich kluczy i czy jest w takim zestawie jest klucz dynamometryczny bo za rok do technikum rolniczego to by się przydał jakiś konkret kluczy na praktyki.

Edytowane przez RolniC
8a0602965680de3afb609e7f7de6e72e_orig.jp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc chciałem spróbować odpowietrzyć układ lecz zastanawiałem się gdzie może być w silniku am6 zbiornik wyrównawczy, nie mogłem go znaleźć więc poszedłem poszperać trochę w internecie i dowiedziałem się ,że w am6 nie odpowietrza się układu chłodzącego. Moje pytanie jest następujące jaki może być powód gotowania się płynu chłodzącego i czy na pewno nie da się odpowietrzyć chłodnicy w am6?

 

P.S. Przepraszam ,że stworzyłem post pod postem ale nie mogę edytować mojego postu wyżej nie mam pojęcia dlaczego.

8a0602965680de3afb609e7f7de6e72e_orig.jp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zestaw kluczy Magnusson z Castoramy. Była swego czasu promocja i go wyrwałem taniej. Nie ma w nim dynamo. Takie klucze mam dwa, do małych Nm i do dużych Nm.

U ciebie jest pozagniatana chłodnica, to raz.

Zostaje sprawa termostatu, to dwa.

 

Żużu77, Cieszyn, R12RT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

 

Puścił lewy simmering

 

jak z lewej mógł brać olej jak tam jest magneto które pracuje na sucho ? top jest am6 tak ?

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...