Skocz do zawartości

Kawasaki zx6r 99r- problem z rozrusznikiem


Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam taki problem z odpalaniem mojej kawy zx6r z 99r. Otóż Gdy jest zimna przy pierwszym odpalaniu rozrusznik normalnie kręci, lecz po jeździe gdy chce ją ponownie odpalić, rozrusznik słabnie ledwo kręci, czasem tylko cyka i trzeba odpalać z pycha. Dodam że gdy moto ostygnie po jakiejś godzinie idzie go normalnie odpalić z tego rozrusznika. Akumulator przekładany z innego i dalej to samo, napięcie na aku 12,8v, przy tym słabym kręceniu spada do 10. Ostatnio problem zniknął na jakiś miesiąc teraz się znów pojawił ( nie wiem czy to przypadek ale po myjni).

Edytowane przez piiottrek26
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a może skorzystasz z wyszukiwarki i przeczytasz odpowiedzi w poprzednich 136 wątkach pt. nie pali na ciepłym/ rozgrzany..?

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

W tym problem że wszystko przeczytałem i wymieniłem akumulator, wykręciłem i nasmarowałem rozrusznik ( szczotki w dobrym stanie ), sprawdziłem kable które idą od rozrusznika do akumulatora, Ładowanie jest, 14,6-14,8 V. Nie mam juz pomysłów co to może być, nawet jak w garażu ją nagrzeje z 10,15 min i zgasze to juz bardzo słabo kreci i nie odpali, a na zimnym kręci szybko i odpala..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze pytanie jakie sobie zadajesz kiedy ciężko odpala na ciepłym: jak wyglądają luzy zaworowe? To jest priorytet w takiej sytuacji. Jak nie wiesz to sprawdzasz lub dajesz do sprawdzenia.

Jaki zwiazek maja luzy zaworowe z ciezkim kreceniem rozrusznika?

Ja bym w pierwszej kolejnosci sprobowal podmienic rozrusznik , a dopiero jak nic sie nie zmieni szukalbym dalej.

 

W tym problem że wszystko przeczytałem i wymieniłem akumulator, wykręciłem i nasmarowałem rozrusznik ( szczotki w dobrym stanie ), sprawdziłem kable które idą od rozrusznika do akumulatora, Ładowanie jest, 14,6-14,8 V. Nie mam juz pomysłów co to może być, nawet jak w garażu ją nagrzeje z 10,15 min i zgasze to juz bardzo słabo kreci i nie odpali, a na zimnym kręci szybko i odpala..

To ze szczotki sa w dobrym stanie nic jeszcze nie znaczy.

W jakim stanie jest lozyskowanie wirnika. Moze jest tak zuzyte, ze uklada sie on krzywo i powstaja duzo wieksze opory niz normalnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Luzy dopiero co regulowane. Łożysko nasmarowane nie ma jakiś oporów.

Srobuj wymontowac rozrusznik i zobacz jak kreci na sucho. Dobrze by bylo to zrobic na zimnym i na goracym silniku. I zobaczyc czy jest roznica.

A jeszcze lepiej zamontowac inny rozrusznik i porownac jego prace z tym, ktory masz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...