piiottrek26 Opublikowano 6 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2017 (edytowane) Witam mam taki problem z odpalaniem mojej kawy zx6r z 99r. Otóż Gdy jest zimna przy pierwszym odpalaniu rozrusznik normalnie kręci, lecz po jeździe gdy chce ją ponownie odpalić, rozrusznik słabnie ledwo kręci, czasem tylko cyka i trzeba odpalać z pycha. Dodam że gdy moto ostygnie po jakiejś godzinie idzie go normalnie odpalić z tego rozrusznika. Akumulator przekładany z innego i dalej to samo, napięcie na aku 12,8v, przy tym słabym kręceniu spada do 10. Ostatnio problem zniknął na jakiś miesiąc teraz się znów pojawił ( nie wiem czy to przypadek ale po myjni). Edytowane 6 Maja 2017 przez piiottrek26 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 6 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2017 a może skorzystasz z wyszukiwarki i przeczytasz odpowiedzi w poprzednich 136 wątkach pt. nie pali na ciepłym/ rozgrzany..?jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piiottrek26 Opublikowano 16 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2017 W tym problem że wszystko przeczytałem i wymieniłem akumulator, wykręciłem i nasmarowałem rozrusznik ( szczotki w dobrym stanie ), sprawdziłem kable które idą od rozrusznika do akumulatora, Ładowanie jest, 14,6-14,8 V. Nie mam juz pomysłów co to może być, nawet jak w garażu ją nagrzeje z 10,15 min i zgasze to juz bardzo słabo kreci i nie odpali, a na zimnym kręci szybko i odpala.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żużu77 Opublikowano 16 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2017 Znajomy ma taki przypadek w Aprilii. Jak mój zaprzyjaźniony mechanik zdiagnozuje to dam znać, co to było. Żużu77, Cieszyn, R12RT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 17 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2017 Pierwsze pytanie jakie sobie zadajesz kiedy ciężko odpala na ciepłym: jak wyglądają luzy zaworowe? To jest priorytet w takiej sytuacji. Jak nie wiesz to sprawdzasz lub dajesz do sprawdzenia. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambi Opublikowano 17 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2017 Pierwsze pytanie jakie sobie zadajesz kiedy ciężko odpala na ciepłym: jak wyglądają luzy zaworowe? To jest priorytet w takiej sytuacji. Jak nie wiesz to sprawdzasz lub dajesz do sprawdzenia.Jaki zwiazek maja luzy zaworowe z ciezkim kreceniem rozrusznika?Ja bym w pierwszej kolejnosci sprobowal podmienic rozrusznik , a dopiero jak nic sie nie zmieni szukalbym dalej. W tym problem że wszystko przeczytałem i wymieniłem akumulator, wykręciłem i nasmarowałem rozrusznik ( szczotki w dobrym stanie ), sprawdziłem kable które idą od rozrusznika do akumulatora, Ładowanie jest, 14,6-14,8 V. Nie mam juz pomysłów co to może być, nawet jak w garażu ją nagrzeje z 10,15 min i zgasze to juz bardzo słabo kreci i nie odpali, a na zimnym kręci szybko i odpala..To ze szczotki sa w dobrym stanie nic jeszcze nie znaczy.W jakim stanie jest lozyskowanie wirnika. Moze jest tak zuzyte, ze uklada sie on krzywo i powstaja duzo wieksze opory niz normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piiottrek26 Opublikowano 17 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2017 (edytowane) Luzy dopiero co regulowane. Łożysko nasmarowane nie ma jakiś oporów. Edytowane 17 Maja 2017 przez piiottrek26 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambi Opublikowano 17 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2017 Luzy dopiero co regulowane. Łożysko nasmarowane nie ma jakiś oporów.Srobuj wymontowac rozrusznik i zobacz jak kreci na sucho. Dobrze by bylo to zrobic na zimnym i na goracym silniku. I zobaczyc czy jest roznica.A jeszcze lepiej zamontowac inny rozrusznik i porownac jego prace z tym, ktory masz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.