maniek002 Opublikowano 9 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2004 CzeCzy ktoś z was spotkał się z takim wynalazkiem jak ruchoma krzywka na wałku rozrządu w silniku hondy DOMINATOR nx 650 jest to singiel i krzywka działa na wolnych obrotach i uchyla wydech (zawór) w chwili suwu ssania a przy wyższych obrotach działa na nią bezwładność ciężarka i nie pracuje. Czy wiecie może do czego to jest poczebne może mieć to coś wspólnego wspólnego z utrzymaniem wolnych obrotów w singlu ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 9 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2004 A nie rozmawiamy czasem o automatycznym odprężniku ??? Pozdro, pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek002 Opublikowano 9 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2004 nie dekompresator jest w innym miejscu tuż za kołem rozrządu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 9 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2004 Przeczytałem Twojego posta po raz kolejny - mówisz o uchyleniu zaworu tak jakby wydechowego w czasie ssania. Czyli to coś w stylu systemu recyrkulacji spalin. Jakieśpomysły, bo mnie to też zaczęło interesować :-) Pozdro, pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek002 Opublikowano 9 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2004 noo to może być właśnie to thenx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 9 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2004 Jeśli faktycznie masz racje co do tej krzywki to może mieć ona znaczenie, gdyż zwiększa ona przepłukanie cylindra. Poprostu dłużej zostaje otwarty zawór wydechowy, aby zwiększyć czas przykrycia zaworów. Ale nie słyszałem o takim rozwiązaniu. Co prawda słyszałem o silnikach ze zmiennym stopniem sprężania ( saab), ale o ruchomej krzywce jeszcze nigdy. Raczej nie ma to nic wspólnego z niskimi obrotami gdyż ciśnienie i tak będzie podczas suwu pracy. Hmm... chyba będziemy musieli poczekać na mądre głowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 10 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2004 Pieron wie co to jest. To co mówi Idaho jest chyba słuszne że zwiększa pokrycie zaworów podczas niskich obrotów. Ale dla mnie to nie logiczne bo zwiększone kąty pokrycia zaworów stosuje się w maszynach sportowych gdzie przy wysokich obrotach zjawiska falowe wspomagają napełnianie cylindrów.Może rzeczywiśce recyrkulacja ? ale na wolnych obrotach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.