Maneta Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 (edytowane) Witam serdecznie,mam mały problem z motocyklem takim jak w temacie,motocykl stał 3 lata w garażu i doczekał się powrotu do życia,mianowicie,zostały wyregulowane zawory,wyczyszczone gazniki,sprawdzenie poziomu paliwa,ciśnienie na cylindrach,nowy filtr powietrza,olej z filtrem itd,motocykl odpala od strzała wkręca sie na obroty(w pełnym zakresie) ale niestety topornie schodzi z obrotów od około 3 tyś i potrafi zatrzymać się na 2 tyś/obr po czy spada do 1200,gazniki zostały zsynchronizowane ale nie jestem pewien czy dobrze ponieważ doczytałem ze powinny być synchronizowane na 1750 rpm (?).Śruby składu mieszanki zostały ustawione na 2 obr,nie wiem czy dobrze?Zaworki iglicowe trzymają tak że nie przelewa gazników(sprawdzone) i teraz skłaniam się w kierunku zle ustawionych składów nie mam pojęcia jakie powinny być wstępne wartości tak zwany "initial openning" czyli wstępne ustawienie śrub składu mieszanki ?Można poprosić o podpowiedz jak "doregulować" skład nie posiadająć sondy,analizatora, świecy Gunsona itdCzy do ustawiania składu powinno/muszą byc powtórnie zsynchronizowane gazniki ?Best regards ! Edytowane 27 Kwietnia 2017 przez Maneta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Na początek sprawdź/wymień oringi pod króćcami ssącymi.Fabryczne ustawienia składu mieszanki w zależności od rynku sprzedaży wynoszą od 2 do 2 i 5/8 obr.Jak kwestia oringów będzie załatwiona, to możesz zająć się regulacją. Wykręcaj śrubki regulacyjne co ćwierć obrotu aż się poprawi. Synchronizacji raczej nie trzeba powtarzać.Zakładam, że TPS jest ustawiony. Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Można psiknąć plakiem wokół króćców żeby wykluczyć oringi (bez demontażu). Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maneta Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Dziękuję za odpowiedz o -ringi sprawdzone jak pisał "LIMO" to było na sam początek,oczywiście fabryczne ustawienia maja się nijak do 20 letniego motocykla,to wiadomo,nie wiedziałem jakie wartości mają być ustawione wstępnie dziękuje za podpowiedz ustawię na 3 obr i od tego zacznę,tps ustawiony zgodnie z wartościami.O wynikach poinformuję,nie mam obrotomierza warsztatowego(serwisowego) bo można by zastosować tak zwaną "Idle drop procedure" ale myślę że jakoś da radę.Jeżeli chodzi o synchronizację to trzeba chyba powtórzyć, i przed przystąpieniem do ustawiania składu też powinno się zsynchronizować gaźniki.Dziękuję za zainteresowanie tematem,dam znać co i jak.Idle drop...., na przykładzie Hondy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Właśnie, a propo synchro, to prawda że trzeba podnieść odboty do 1750rpm. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Żeby tam była jakaś reakcja na samostart, to te oringi musiałyby już praktycznie nie istnieć. Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maneta Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2017 (edytowane) W serwisówce jest napisane,Carburetor synchronization1.Start the engine,and let it run at idle until it is warmed up.............2.start the engine,and let it run 1 750 r/min"3.After balancing the carburetor set the engine speed by turning the throttle stop screw to engine speed 1200 +\- 50Rozgrzewamy,ustawiamy,synchronizujemy przy 1750,wracamy do 1200 r/min. Edytowane 28 Kwietnia 2017 przez Maneta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 17 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2017 W ch silnikach, zanim zaczęły poprawnie pracować odkręcałem czasem piloty na 4 - 5 obrotów (analizator pokazywał prawidłową mieszanke,a silnik pracował ładnie równo) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maneta Opublikowano 9 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2017 Wita serdecznie,chciałbym podziękować za zainteresowanie tematem i pomoc przy jego rozwiązaniu kolegom "Zielorzowi,Limo i Nabokow " .Motocykl pięknie się wkręca i "wykręca" na obroty pracuje równiutko i nie ma "turbodziury" po synchronizacji wskazówka obrotomierza ani drgnie natychmiastowa reakcja na "gaz" Cięgnie jak lokomotywa !Ze śrubami składu mieszanki doszedłem prawie do 4 obrotów(tak jak pisał "Zielorz")I teraz jest Git Malina,po dzisiejszych testach !Best regards for all!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.