kryhol Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2017 (edytowane) Witam mam taki problem w swoim że temperatura po odpaleniu i na jałowych obrotach jest okej silnik rozgrzewa się do 65-70 c, lecz już pod czas ostrej jazdy robi mi się 90-95 c. Układ chłodzący był dwa razy płukany preparatem (Prestone płukacz) po tym oczywiście dwa razy wodą destylowaną i dopiero czysty płyn. Przed płukaniem to na jałowych temperatura potrafiła wskoczyć na 90 c.Przydałaby się mu większa chłodnica czy może wentylator na chłodnice lub dwa wentylatory przemysłowe o dużej wydajności?Termostatu już oczywiście nie mam. Edytowane 5 Kwietnia 2017 przez kryhol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Nic Ci nie trzeba, jeździj bo to normalna temp. pracy. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryhol Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2017 (edytowane) No tak ale weźmy pod uwagę ze jeszcze nie mamy tak gorąco za oknem. A optymalna temperatura 2T to jakieś 80 c.Nie za dobrze ogółem to wygląda bo ostatnio jak zgasiłem silnik przy 95 to mi temperatura po chwili zawędrowała do 100 c.Rozumiem jak bym mial te 75-85 i po zgaszeniu maksymalnie 90 c. Sachs fabrycznie ma mała chłodnicę mniejsza niż TZR wiem że do TZR wchodzi coś ponad litr, a u mnie do kompletnie pustego układu wejdzie może z 750-800 ml. Edytowane 5 Kwietnia 2017 przez kryhol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hipolfs Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Nie ma czegoś takiego jak optymalna temperatura 2t 4t i diesla bo w przypadku diesla ile to by było?? Temperatura cieczy ma utrzymywać się 90-95 stopni. Producent przewidział taką chłodnicę i taka musi być i nie grzać się. odpowietrz odpowiednio układ i sprawdź czy aby czasami nie dmucha ci spalin do płynu. Kolejna sprawa nie jedziesz sinik nie pracuje to temperatura przez moment szybko wzrasta zanim zacznie wszystko się wychładzać a jeślu uklad zapowietrzony to tym bardziej nic dziwnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Nadal nie widzę problemu. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryhol Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2017 (edytowane) No tak tylko ze producent przewidział to do seryjnego silnika,ale obawiam się jak na dzień dzisiejszy jest taka temperatura to w upały może setkę spokojnie przekraczaćrozumiem taką temperaturę jakbym miał termostat, ale bez niego wymagam niższej.Jeśli chodzi o uszczelkę na pewno wszystko jest okej silnik ani nie spala płynu ani spaliny nie idą do układu chłodzącegopoza tym pompa pracuje i to raczej prawidłowo jeśli po odpaleniu i nagrzaniu silnika nie przekracza 70 c.Orientujecie się może czy wentylatory przemysłowe 120 mm o wydajności 210 m3h i bardzo dużym ciśnieniu przedmuchania będą się sprawdzały? Chce zamontować taki jeden lub dwie sztuki głośność jego to 48 db, ale przy odpalonym silniku to nie problem.Kombinuje z tymi przemysłowymi, bo ciężko mi chyba będzie zmieścić wentylator od jakiś innych maszynek. Edytowane 5 Kwietnia 2017 przez kryhol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2017 (edytowane) Po cholerę Ci te wentylatory przemysłowe,żeżrą ci tyle prądu przy włączeniu ,że Ci silnik zgaśnie. Temperatura jaką podałeś 90-95 st przy ostrzejszej jeżdzie, jest jak najbardziej normalna, i nie rozumiem po co chcesz kombinowac z jakimiś wentylatorami czy chłodnicami.... Mi w gsx-r wentyalor włącza się przy 106 stopniach i wszystko jest tak jak producent przewidział. Edytowane 6 Kwietnia 2017 przez SamotnyWilk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryhol Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Dla świętego spokoju jeden wentylator założę, a on dosłownie ma 0,7 A więc niewiele. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2017 (edytowane) ja w crm miałem zwykły komputerowy wiatraczek za parę zł :Dpobierał bardzo mało prądu ( 0.12-0.2A ) był malutki więc go drutem przywiązałem i sporo pomagał -moja crm jak większość duali 2t miała ten problem że przy gnojeniu w żwirowni latem gdzie jeździsz non stop na 1 prędkości są prawie żadne a obrotomierz się zamyka non stop , wywalała wodę ( przegrzewała się ) po założeniu wiatraczka problem lekko oddalił się -dłużej można było orać :D mimo że wiatraczek komputerowy nie jest do pracy w kurzu , błocie i ogólnie outdoor , wytrzymał mi pół roku , kilka burz , gnojenie w błocie , uszkodził go dopiero kumpel myjąc chłodnice karcherem -ale miał takie ciśnienie wody że blaszki chłodnicy się gięły :D kumpel w dt `125 dorzucił sobie drugą chłodnicę od dt80 zamiast zbiorniczka na olej bo i tak nie miał dozownika i to było lepsze wyjście ale nie zawsze jest miejsce Edytowane 12 Kwietnia 2017 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.