Skocz do zawartości

Derbi nie wkręca się


Empty123
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

DERBI DRD RACING 2009

Tak jak w temacie, derbi nie wkręca się do konca na szóstym biegu, robi tak jakby odcinkę (gwałtowny spadek obrotów) brak kontaktu z manetką przez pare sekund. Myślałem że to moduł, powypinałem kabelki szukając w nich blokady, zadnej poprawy, bez znaczenia.. Nie zawsze na 6, czasami dzieje się tak jak odpuszcze mu gaz to nie chce załapać.. Podejrzewam że to gaźnik.

Wiem że konówka wydechu ma blokadę, jechałem bez też to samo, myslałem ze to może prze zawirowanie, ale nie.. Dyfuzor widziałemm że był cięty także mogę podjerzewać ze ktoś wyjął z niego blokadę.

Dzieje się tak w granicy 72/73km/h, odcina po prostu..

Setup:

Cylinder:50cc airsal

Gaźnik:Dollero 17.5

Reszta to orginał, moduł od guillery, możliwe ze zakupiony dlatego ze poprzedni posiadal blokady..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jeśli jest nowy o odpowiednim przepływie to nic myślałem że może zasyfiony.

A ogółem na niższych biegach wkręca się wysoko tzn na jakie obroty max?

Wkręca się tak do 4 5/6 zaczyna lapac mula na najwyższych na 6 odcina.. Dzieje się tak jeszcze jak odpuszcze mu gazu, pozniej trudno mu załapać, na jakim kolwiek biegu. Co może być przyczyną? :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No gaźnik na spokojnie najlepiej weź do domu na stół rozbierz na części pierwsze również śrubkę od regulacji odkręć.

Weź jakąś miseczkę wlej benzyny ekstrakcyjnej popłukaj dysze i gaźnik dokładnie przedmuchaj porządnie wszystkie dopływy możesz tez poprzetykać jakimś drucikiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz tez poprzetykać jakimś drucikiem

Nigdy więcej nie proponuj tego sposobu,bo przekupie moda abydałCi urlop od forum..

Poczytaj trochę serwisówek to znajdzie tam text "never use a wire"

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ktoś to robi z głową i później go odpowiednio przepłucze to nie ma prawa się nic stać.

Ale nawet jakby wątpię żeby była taka potrzeba benzyna, płukanka i porządne płuca zazwyczaj załatwiają sprawę.

A zapewne ci chodzi żeby nie traktować dyszy żadnym twardym przedmiotem, ale ja nic nie wspomniałem o przepychaniu dyszy.

Edytowane przez kryhol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ktoś to robi z głową i później go odpowiednio przepłucze to nie ma prawa się nic stać.

Ale nawet jakby wątpię żeby była taka potrzeba benzyna, płukanka i porządne płuca zazwyczaj załatwiają sprawę.

A zapewne ci chodzi żeby nie traktować dyszy żadnym twardym przedmiotem, ale ja nic nie wspomniałem o przepychaniu dyszy.

 

To rób to z głową,z carb cleanerem,z kompresorem,ale nie reklamuj metody dłubania drutem

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr od paliwa powietrza jest przeczyszczony, tylko srednio wiem jak sie zabrac za czyszczenie gaźnika, jakieś wskazówki? Od czego zacząc i tak dalej?

Natknąłem się na problem z luźnym kapturkiem od swiecy doslownie wystarczy lekko pociagnąc i sam wychodzi, mam nadzieje ze on ego nie powoduje.

 

 

To rób to z głową,z carb cleanerem,z kompresorem,ale nie reklamuj metody dłubania drutem

 

Jeśli ktoś to robi z głową i później go odpowiednio przepłucze to nie ma prawa się nic stać.

Ale nawet jakby wątpię żeby była taka potrzeba benzyna, płukanka i porządne płuca zazwyczaj załatwiają sprawę.

A zapewne ci chodzi żeby nie traktować dyszy żadnym twardym przedmiotem, ale ja nic nie wspomniałem o przepychaniu dyszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

srednio wiem jak sie zabrac za czyszczenie gaźnika, jakieś wskazówki? Od czego zacząc i tak dalej?.

 

 

 

Przy takim gażniku jak tam masz to rozbierz go na części pierwsze,

Pożniej czyścisz porządnie wszystkie brudy. Przyda Ci się środek do czyszczenia gażników jakiś Carburetor Cleaner,ale równie dobrze możesz użyć benzyny ekstrakcyjnej,przyda się również pędzelek,sucha szmatka i kompresor,zeby przedmuchac miejsca gdzie nie dojdziesz szmatką czy pędzelkiem,np dysze.

 

Może zatakowałeś złej jakości paliwo,widzę ,że jesteś z Rzeszowa,tak więc radzę Ci omijaj szerokim łukiem, wszystkich stacji Watkem, Żródełko i Shella(ten na Krakowskiej)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Przy takim gażniku jak tam masz to rozbierz go na części pierwsze,

Pożniej czyścisz porządnie wszystkie brudy. Przyda Ci się środek do czyszczenia gażników jakiś Carburetor Cleaner,ale równie dobrze możesz użyć benzyny ekstrakcyjnej,przyda się również pędzelek,sucha szmatka i kompresor,zeby przedmuchac miejsca gdzie nie dojdziesz szmatką czy pędzelkiem,np dysze.

 

Może zatakowałeś złej jakości paliwo,widzę ,że jesteś z Rzeszowa,tak więc radzę Ci omijaj szerokim łukiem, wszystkich stacji Watkem, Żródełko i Shella(ten na Krakowskie

Dzieki, zrobię tak jak mówisz :P

 

Luźna słabo łącząca fajka jak i słabo łączące przewody do cewki zapłonowej mogą powodować przerywanie obrotów.

Jutro wymieniam na nową zobaczymy co z tego wyjdzie :)

 

Co moze byc przyczyna ze po regulacji wszystko jest okej, odpalam wszysto git przejade sie kawalek stoje w miejscu i obroty spadają do tego stopnia ze gasnie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...