Empty123 Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2017 DERBI DRD RACING 2009Tak jak w temacie, derbi nie wkręca się do konca na szóstym biegu, robi tak jakby odcinkę (gwałtowny spadek obrotów) brak kontaktu z manetką przez pare sekund. Myślałem że to moduł, powypinałem kabelki szukając w nich blokady, zadnej poprawy, bez znaczenia.. Nie zawsze na 6, czasami dzieje się tak jak odpuszcze mu gaz to nie chce załapać.. Podejrzewam że to gaźnik.Wiem że konówka wydechu ma blokadę, jechałem bez też to samo, myslałem ze to może prze zawirowanie, ale nie.. Dyfuzor widziałemm że był cięty także mogę podjerzewać ze ktoś wyjął z niego blokadę. Dzieje się tak w granicy 72/73km/h, odcina po prostu.. Setup:Cylinder:50cc airsalGaźnik:Dollero 17.5Reszta to orginał, moduł od guillery, możliwe ze zakupiony dlatego ze poprzedni posiadal blokady.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryhol Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Sprawdź filtr paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Empty123 Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Sprawdź filtr paliwa.Nówka sztuka jest :) Co mogę z nim zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryhol Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2017 No jeśli jest nowy o odpowiednim przepływie to nic myślałem że może zasyfiony.A ogółem na niższych biegach wkręca się wysoko tzn na jakie obroty max? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Empty123 Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2017 No jeśli jest nowy o odpowiednim przepływie to nic myślałem że może zasyfiony.A ogółem na niższych biegach wkręca się wysoko tzn na jakie obroty max?Wkręca się tak do 4 5/6 zaczyna lapac mula na najwyższych na 6 odcina.. Dzieje się tak jeszcze jak odpuszcze mu gazu, pozniej trudno mu załapać, na jakim kolwiek biegu. Co może być przyczyną? :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryhol Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Kompresje by się przydało sprawdzić, mogą to też być objawy zasyfionego gaźnika, złej regulacji, zanieczyszczonego filtru powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Empty123 Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Kompresje by się przydało sprawdzić, mogą to też być objawy zasyfionego gaźnika, złej regulacji, zanieczyszczonego filtru powietrza.Jutro wszystko postaram sie wyczyscic i dam znać :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryhol Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2017 No gaźnik na spokojnie najlepiej weź do domu na stół rozbierz na części pierwsze również śrubkę od regulacji odkręć.Weź jakąś miseczkę wlej benzyny ekstrakcyjnej popłukaj dysze i gaźnik dokładnie przedmuchaj porządnie wszystkie dopływy możesz tez poprzetykać jakimś drucikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2017 możesz tez poprzetykać jakimś drucikiemNigdy więcej nie proponuj tego sposobu,bo przekupie moda abydałCi urlop od forum.. Poczytaj trochę serwisówek to znajdzie tam text "never use a wire" Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryhol Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2017 (edytowane) Jeśli ktoś to robi z głową i później go odpowiednio przepłucze to nie ma prawa się nic stać.Ale nawet jakby wątpię żeby była taka potrzeba benzyna, płukanka i porządne płuca zazwyczaj załatwiają sprawę.A zapewne ci chodzi żeby nie traktować dyszy żadnym twardym przedmiotem, ale ja nic nie wspomniałem o przepychaniu dyszy. Edytowane 4 Kwietnia 2017 przez kryhol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Jeśli ktoś to robi z głową i później go odpowiednio przepłucze to nie ma prawa się nic stać.Ale nawet jakby wątpię żeby była taka potrzeba benzyna, płukanka i porządne płuca zazwyczaj załatwiają sprawę.A zapewne ci chodzi żeby nie traktować dyszy żadnym twardym przedmiotem, ale ja nic nie wspomniałem o przepychaniu dyszy. To rób to z głową,z carb cleanerem,z kompresorem,ale nie reklamuj metody dłubania drutem Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Empty123 Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Filtr od paliwa powietrza jest przeczyszczony, tylko srednio wiem jak sie zabrac za czyszczenie gaźnika, jakieś wskazówki? Od czego zacząc i tak dalej?Natknąłem się na problem z luźnym kapturkiem od swiecy doslownie wystarczy lekko pociagnąc i sam wychodzi, mam nadzieje ze on ego nie powoduje. To rób to z głową,z carb cleanerem,z kompresorem,ale nie reklamuj metody dłubania drutem Jeśli ktoś to robi z głową i później go odpowiednio przepłucze to nie ma prawa się nic stać.Ale nawet jakby wątpię żeby była taka potrzeba benzyna, płukanka i porządne płuca zazwyczaj załatwiają sprawę.A zapewne ci chodzi żeby nie traktować dyszy żadnym twardym przedmiotem, ale ja nic nie wspomniałem o przepychaniu dyszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryhol Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Luźna słabo łącząca fajka jak i słabo łączące przewody do cewki zapłonowej mogą powodować przerywanie obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2017 srednio wiem jak sie zabrac za czyszczenie gaźnika, jakieś wskazówki? Od czego zacząc i tak dalej?. Przy takim gażniku jak tam masz to rozbierz go na części pierwsze,Pożniej czyścisz porządnie wszystkie brudy. Przyda Ci się środek do czyszczenia gażników jakiś Carburetor Cleaner,ale równie dobrze możesz użyć benzyny ekstrakcyjnej,przyda się również pędzelek,sucha szmatka i kompresor,zeby przedmuchac miejsca gdzie nie dojdziesz szmatką czy pędzelkiem,np dysze. Może zatakowałeś złej jakości paliwo,widzę ,że jesteś z Rzeszowa,tak więc radzę Ci omijaj szerokim łukiem, wszystkich stacji Watkem, Żródełko i Shella(ten na Krakowskiej) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Empty123 Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Przy takim gażniku jak tam masz to rozbierz go na części pierwsze,Pożniej czyścisz porządnie wszystkie brudy. Przyda Ci się środek do czyszczenia gażników jakiś Carburetor Cleaner,ale równie dobrze możesz użyć benzyny ekstrakcyjnej,przyda się również pędzelek,sucha szmatka i kompresor,zeby przedmuchac miejsca gdzie nie dojdziesz szmatką czy pędzelkiem,np dysze. Może zatakowałeś złej jakości paliwo,widzę ,że jesteś z Rzeszowa,tak więc radzę Ci omijaj szerokim łukiem, wszystkich stacji Watkem, Żródełko i Shella(ten na KrakowskieDzieki, zrobię tak jak mówisz :P Luźna słabo łącząca fajka jak i słabo łączące przewody do cewki zapłonowej mogą powodować przerywanie obrotów.Jutro wymieniam na nową zobaczymy co z tego wyjdzie :) Co moze byc przyczyna ze po regulacji wszystko jest okej, odpalam wszysto git przejade sie kawalek stoje w miejscu i obroty spadają do tego stopnia ze gasnie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.