zazu Opublikowano 8 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2004 A wiec co wy byscie wybrali Patrzac na to, ze motorek mialby mi poslozyc do nauki, aby w przyszlosci wsiasc na 600 lub 750.Jezdzilem na skuterach simsonach itp itdI sie zastanawiam nad Nowym WEKTOR SPORT 150 (2004r. ofoliowany nawet juz od 5,5tys mozliwosc odpisania Vatu 22%) lub Honde sprowadzona w po listopadzie juz ten nowszy model z lampami "kocimi" czyli nawet juz rocznik od 1995r (wiem ze takie wychodzily juz)Fakt ze ten wekto to nie wiadomo coNieodblokowany jedzie 110km/h po 1tys. mozna go odblokowac w salonie za free a odlbokowany juz 160 km/hA Honde NSR znacie juz na wylot to nie bede wypisywal jej zaletPonoc"Silniki oraz podzespoły w tych maszynach są na licencji HONDY, produkowane we WŁOSZECH !!!. Zapewniamy roczna gwarancje oraz serwis. Zapraszamy do współpracy na dogodnych warunkach"Niby fajnie Tutaj link do opisu Tego Wektorahttp://motosylux.w.interia.pl/wektor_sport.html p.sZ gory dzieki za rady i jesli ktos ma Wektora to niech cos o nim napisze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 8 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2004 Ja bym wybral Honde NSR 125 bez żadnego namysłu (w tej sytuacji gdy masz takie 2 maszyny do wybrania)Honda ma lepszą jakość łatwiej dostepne części + ogromny wybor części używanych np. plastiki beba latwiej dostepne niż do takiego wektora, Honda jest ładniejsza, ma lepsze, dużo lepsze osiągi, mniejszą utrate wartości i lepszy serwis.A ten wektor to jakieś koreańskie g... i nie wierz że można go odblokowaś i pojedzie 160km/h bo tak nie będzie gdyż posiada on4 suwowy przestażały już silnik i on tak wysoko nie jest w stanie sie kręcić. Wektor jest brzydki (to oczywiście kwestia gustu i moje zdanie) ale jak wygladaja te kola ktore zreszta są montowane do choppera tej firmy.Wydechy też sa przegięte.Nie pakuj sie w wynalazki!, za pare miesięcy firma może upadnie i będziesz sie bujał z rozwalonym czymś do czego nie kupisz glupiej śróbki bo bedzie jakaś nietypowa.Do zobaczenia na trasie (mam nadzieje że na NSR będziesz) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zazu Opublikowano 8 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2004 Z czesciami do Wektora nei ma zadnego problemuDlaczego sadzisz ze 4 suw to przestarzala kontrukcja patrzac na to ze wszystkie motory sa na tej podstawie budowaneFaktem jest to ze 4 suw do malych pojemnosci to totalna porazka (tak jak Honda Varandello czy jakos tak ) Mnei tez NSR'ka bardziej sie podoba(ale teraz za bardzo o to mnie nei chodzi), ale jak kupie jakas co ma ponad 30 tys i nei miala remontu to kapitalka do mnei nalezy, wiec nie ciekawie (jakies 800zł ) a chce za jakis 1 tys lub okolo sie ubrac (kurtka kask rekawice spodnie)Inna sprawa jest kupno Hondy po remoncie, bardzo bym chcial trafic na taka u Niemca i w dodatku zablokowana ;)A teraz to bym chcial jakis nieawaryjny motor i przejezdzic dwa sezony i kupic hmm jakas 600 ;) Byle byl 125 dzieki za porade, dalem sobie duzo do przemyslenia :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 8 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2004 A jakie masz prawko ?? Bo wektor to 150ka wiec na A1 sobie nie pojezdzisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiruradom Opublikowano 8 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2004 No w 100% tach NSR_ka na vektora skonczy sie gwarancja i potem zacznie sie sypac jak te inne, a mam znajomego ma choppera tego (cos na CH nie wiem jak sie pisze )i kurde skonczyła sie gwarancja kilka dni i zaczol sie mu sypac - badziewie pozdro.ŚWIR ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel-SV Opublikowano 8 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2004 Z tym Wektorem to jakaś totalna ściema jest! On ma 7.5 kw i pojedzie 170 km/h? ;) Chyba jak go wyrzucisz z samolotu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wawrzyn15 Opublikowano 8 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2004 No w 100% tach NSR_ka na vektora skonczy sie gwarancja i potem zacznie sie sypac jak te inne, a mam znajomego ma choppera tego (cos na CH nie wiem jak sie pisze )i kurde skonczyła sie gwarancja kilka dni i zaczol sie mu sypac - badziewie pozdro.ŚWIR ;) hyosung? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zazu Opublikowano 8 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2004 Wiem to po Hondzie Varandello ( czy jakos tak si episze) ze to jakis ki.Gora 110km/h i wiecej nie pojedzie.Lepek zapemnial mnie ze jak go odblokowal to w 2 jechal 150 km/h ;) A wszystko chyba co Made in USA (a ponoc czesci maja od Hondy :lol: ) to tak jestJednak NSR Welcome Germany ;)p.sZnacie moze jakies miejsca gdzie szukac motoru za granica np.Niemcy :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 9 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2004 Silnik Wektora to konstrukcja jeszcze z lat 70! Jest to przestażała konstrukcja która nie lubi wysokoich obrotów i nie da sie jej podrasować tak by ta maszyna szła 170km/h.Honda robiła tylko 125 a wektor ma już silnik rozwinięty (150) na licencji Hondy i bedzie problem z tłokiem idt...Niektóre wymiary też są zmienione.Nie pisze Tonie na złośc, sprzedawca Wektora powie Tobie wszystko co chcesz tylko żeby to sprzedać.Od wektora wolał bym już to http://www.szot-motor.com.pl/motocykle_opi...hp?model=wicherPrzynajmniej firma istnieje od 5 lat na rynku polskim i wprowadza nowe modele.Kup NSR! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madrider Opublikowano 9 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2004 haha , wektor 160 pojdzie, ja jeszcze nie widzialem markowej 125 4 suw zeby tyle poszla , to wektor juz na pewno heheh. nie no jest mozliweosc zeby go tak podrasowac zeby szedl te 160 ale trwalosc silniczka to by bylo tak z 500km, to jest moja ocena , poza tym bedzie ci bardzo ciezko sprzedac tego stwora za rok czy dwa, a nsr puscisz bez wiekszego problemu, bierz nsr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JRK Opublikowano 9 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2004 No ja bym się jednak zastanowił bo co nowe to nowe... sam docierasz i wogule wiesz na czym jezdzisz (siedzisz). Od przyszłego sezonu ma byc sprzedawany ten Wicher 200ccm z Szot-Motor ja już bym bardziej na to się zdecydował (i niewiem czy sam sie nie zdecyduje ;)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adas7 Opublikowano 9 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2004 kurde, ale "wicher" co to za nazwa, nie mam nic do samego motocykla bo nie wiem o nim nic, ale sama nazwa mnie odstrasza. I choć motocykl może być jaknajbardziej wart swoich pieniędzy to nie chciałbym jeździć czymś co nazywa się wicher a przegoni go lekko podrasowany maluch. Ekipa od marketingu dała D... ostro. Szkoda że nie rakieta. A z drugiej strony szkoda ze nikt nie testuje tego w naszych mediach bo być może są to wartościowe "wynalazki" a ludzie są nastawieni z góry sceptycznie, cometa przetestowali i wyszedł całkiem całkiem jeżeli celowałbym w ten typ motocykla co comet 650 to pewnie wybrałbym nowego koreańca zamiast droższego o 10 kzł japońca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicher Opublikowano 9 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2004 kurde, ale "wicher" co to za nazwa Wicher to Ja :mrgreen: Tak mówią na mnie znajomi :mrgreen: Teraz wracając do tematu, to widziałem takiego Wektora u mnie na giełdzie w Gliwicach-Sośnicy. Nie wiem,ale jeżeli chodzi o mnie to sprzęt ten stylistycznie wygląda juz bardzo archaicznie. Nie wiem jak od strony technicznej,bo jakos specjalnie nie interesuję się ta pojemnością,ale zapewne też szału nie ma.W każdym bądź razie wolałbym używanego japońca, niż tego Wektora. Polecałbym jednak rozejrzeć się za jakąś używaną japońską konstrukcją i do tego czterosuwową ;) Oczywiście wybór należy do Ciebie :mrgreen: Cytuj Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan Opublikowano 10 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2004 w normalnym świecie czytaj gdzieś gdzie importer / przedstawiciel nie zwija sie po sprzedaniu towaru uważam, że oferta nowego motocykla za okolice 5000zł jest rewelacja i nie ma co sie nad nią zastanawiać tylko brać w ciemno zamiast starego Japońca o nieznanej przeszłości. U nas jednak praktyka jest inna. Importer sprzedaje kilka sztuk po czym często się zwija i ślad po nim zanika. Wówczas właściciel "wynalazku" z chin czy korei ma kłopot bo nie zawsze sprzet jeździ bezawaryjnie nawet do końca gwarancji ( a co komu po gwarancji skoro nie ma juz importera?) dodatkowo dochodzi kłopot z tym ,że importer który sprzedał dobrze jeśli 15 szt na kraj zazwyczaj nie ma magazynu części zamiennych i na wszystko trzeba czekać az przyjedzie z farbyki (zazwyczaj dobrze ponad miesiąc) . Z tego względu mocno zastanowiłbym sie nad zakupem nowego motocykla made in China lub Corea. Niby kusi ceną i tym że jest nowy ale czy w tym przypadku jest to faktycznie zaletą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JRK Opublikowano 10 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2004 kurde, ale "wicher" co to za nazwa Ekipa od marketingu dała D... ostro. Szkoda że nie rakieta. Fakt nazwa jest "ni w dupe ni w oko", wiec po zakupie trzeba by było czym prędziej zedrzeć naklejkę z wichrem i zastąpić ją czym kolwiek chociarzby etykietką z piwa :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.