Skocz do zawartości

Przekaźnik do halogenów LED.


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zasadnicze pytanie czy jest potrzeba dla większego przekroju przewodów bo zrobić to dla widzi mi się to bezsens. Oczywiście to nie zaszkodzi jeśli masz większy przekrój.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie to chcę wymiemić instalacje nie dla przyjności tylko dlatego, że tą co mam to jest już złóżyta i raz łączy raz nie. Czesto idzie jakieś zwarcie i coś pali. Dlatego pytam czy warto zamontować np o przekroju 2,5mm2 czy może być większy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2,5 mm2 to chyba chcesz Las Vegas zasilać. Owszem, te do aku i puszki bezpieczników mogą być takie ale reszta 0.75-1mm2 starczy w zupełności.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powyżej znajdziesz link do tych halogenów. Jak znajdę chwilę to zrobię zdjęcie jak to wygląda po zamontowaniu do motoru.

 

Wczoraj doszły do mnie halogeny. Po zamontowaniu chwile było ok. A po kilkukrotnej zmianie trybów wszystko się pomieszało. Raz świeci prawy strogoskop a drugi świeci ciągłym strumieniem. Co może być przyczyną. Dodam, że po wyciągnięciu bezpiecznika światła madal działają.

Edytowane przez dawid xd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli zrobiłeś to na 100% według schematu a masz takie fiku miku to albo prądu brakuje z tego aku albo Twoje halogeny (nie wiem czemu nazywasz je stroboskopami) są uszkodzone.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tryby zmienia się normalnie włącznikiem - włączając i wyłączając. Przy odpowiednim podłączeniu halogeny same powinny się zsynchronizować, a jeśli po wyjęciu bezpiecznika halogeny świecą dalej, to oczywistym jest, że coś źle podłączyłeś. Wywal ten przekaźnik - do tych halogenów nie potrzeba przekaźnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Takie masz te "halogeny"?

Szczerze współczuję. To największa tandeta, z jaką miałem do czynienia. Rozjeżdżanie się cyklu świecenia/migania wymusiło montaż dodatkowego włącznika synchronizującego oba światła. Do tego nie wytrzymały jednego sezonu i gdzieś w trasie zaczęły odpadać części od płytek sterujących diodami led. Ostatecznie chińskie lampki trafiły na śmietnik. dac9a45b8dcdb802aa1e0cc0a8676e93.jpg

 

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak mam te same światełka jak na razie wszystko w porządku. Tylko też czasem mi się miesza cykl świecenia. A możesz podać jaki kupiłeś przełącznik?

W zestawie był taki badziew na kierownicę z kawałkiem kabla. Do synchro użyłem przycisku samopowrotnego, którego wciśnięcie rozłącza obwód. Zapakowałem wszystko w obudowę i ulokowałem pod owiewką. W sytuacji rozjechania fazy trzeba było tylko kliknąć włącznik i gotowe. Szpeje dostępne w każdym sklepie elektronicznym.

 

Żużu77, Cieszyn, R12RT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...