_Monter_ Opublikowano 29 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2017 Zasadnicze pytanie czy jest potrzeba dla większego przekroju przewodów bo zrobić to dla widzi mi się to bezsens. Oczywiście to nie zaszkodzi jeśli masz większy przekrój. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid xd Opublikowano 29 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2017 Ogólnie to chcę wymiemić instalacje nie dla przyjności tylko dlatego, że tą co mam to jest już złóżyta i raz łączy raz nie. Czesto idzie jakieś zwarcie i coś pali. Dlatego pytam czy warto zamontować np o przekroju 2,5mm2 czy może być większy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 29 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2017 2,5 mm2 to chyba chcesz Las Vegas zasilać. Owszem, te do aku i puszki bezpieczników mogą być takie ale reszta 0.75-1mm2 starczy w zupełności. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał_zr Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Sorki za mały off-top ale czy autor mógłby pokazać jakie halogeny kupił? też się przymierzam do jakiś dodatkowych i fajnie było by zobaczyć co to :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid xd Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2017 (edytowane) Powyżej znajdziesz link do tych halogenów. Jak znajdę chwilę to zrobię zdjęcie jak to wygląda po zamontowaniu do motoru. Wczoraj doszły do mnie halogeny. Po zamontowaniu chwile było ok. A po kilkukrotnej zmianie trybów wszystko się pomieszało. Raz świeci prawy strogoskop a drugi świeci ciągłym strumieniem. Co może być przyczyną. Dodam, że po wyciągnięciu bezpiecznika światła madal działają. Edytowane 4 Kwietnia 2017 przez dawid xd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prezesu Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2017 A jak to wszystko podłączyleś? Jakiś schemat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid xd Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2017 (edytowane) Podłączyłem to wzorując się tym schematem. Tylko że nie podłączałem przez stacyjkę tylko bespośrednio z akumulatora do przekaźnika. Edytowane 8 Kwietnia 2017 przez dawid xd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Jeśli zrobiłeś to na 100% według schematu a masz takie fiku miku to albo prądu brakuje z tego aku albo Twoje halogeny (nie wiem czemu nazywasz je stroboskopami) są uszkodzone. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał_zr Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2017 A jak zmienia się te tryby świecenia w tych halogenach ? Jest dodatkowy przełącznik jakiś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Tryby zmienia się normalnie włącznikiem - włączając i wyłączając. Przy odpowiednim podłączeniu halogeny same powinny się zsynchronizować, a jeśli po wyjęciu bezpiecznika halogeny świecą dalej, to oczywistym jest, że coś źle podłączyłeś. Wywal ten przekaźnik - do tych halogenów nie potrzeba przekaźnika. Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żużu77 Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Takie masz te "halogeny"?Szczerze współczuję. To największa tandeta, z jaką miałem do czynienia. Rozjeżdżanie się cyklu świecenia/migania wymusiło montaż dodatkowego włącznika synchronizującego oba światła. Do tego nie wytrzymały jednego sezonu i gdzieś w trasie zaczęły odpadać części od płytek sterujących diodami led. Ostatecznie chińskie lampki trafiły na śmietnik. Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid xd Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Tak mam te same światełka jak na razie wszystko w porządku. Tylko też czasem mi się miesza cykl świecenia. A możesz podać jaki kupiłeś przełącznik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żużu77 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Tak mam te same światełka jak na razie wszystko w porządku. Tylko też czasem mi się miesza cykl świecenia. A możesz podać jaki kupiłeś przełącznik?W zestawie był taki badziew na kierownicę z kawałkiem kabla. Do synchro użyłem przycisku samopowrotnego, którego wciśnięcie rozłącza obwód. Zapakowałem wszystko w obudowę i ulokowałem pod owiewką. W sytuacji rozjechania fazy trzeba było tylko kliknąć włącznik i gotowe. Szpeje dostępne w każdym sklepie elektronicznym. Żużu77, Cieszyn, R12RT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.