Chudy155a Opublikowano 8 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 Witam niestety ale przyszło najgorsze zatarł się silnik w mojej cbfie ;/ brak kompresji tło + cylinder do szlifu myślę od razu nad wymiana łożysk i uszczelniaczy . Może mi powiedzieć ile będzie kosztował taki remont +/- bo nie wiem czy to jest warte tego ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 8 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 856 zł i 47 groszy! :) Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abrakadabra66 Opublikowano 8 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 (edytowane) Swoją drogą spróbuję uratować temat treściwym pytaniem z którego autor też może skorzystać.O ile w 2t przy zatarciu silnika można robić szlify, dobierać tłoki, pierścienie i części jest mnóstwo, to jaka jest procedura w przypadku zatartego silnika 4t? Robimy szlif, czy tam wstawiamy nową tuleję jeśli to nicasil i co dalej? Są na rynku dostępne od ręki tłoki, pierścienie które dopasujemy do naszego silnika czy pozostaje tylko ASO? A co do problematyki autora: ja bym na Twoim miejscu kupił drugi sprawny piec i przełożył sobie w kilka godzinek, a ten zostawił na części. Pozdrawiam Edytowane 8 Marca 2017 przez abrakadabra66 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 8 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 Swoją drogą spróbuję uratować temat treściwym pytaniem z którego autor też może skorzystać.O ile w 2t przy zatarciu silnika można robić szlify, dobierać tłoki, pierścienie i części jest mnóstwo, to jaka jest procedura w przypadku zatartego silnika 4t? Robimy szlif, czy tam wstawiamy nową tuleję jeśli to nicasil i co dalej? Są na rynku dostępne od ręki tłoki, pierścienie które dopasujemy do naszego silnika czy pozostaje tylko ASO? A co do problematyki autora: ja bym na Twoim miejscu kupił drugi sprawny piec i przełożył sobie w kilka godzinek, a ten zostawił na części. PozdrawiamTo spróbuj znaleźć silnik używkę bo ja też bym na drugi zmienił. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 9 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 Witam niestety ale przyszło najgorsze zatarł się silnik w mojej cbfie ;/ brak kompresji tło + cylinder do szlifu myślę od razu nad wymiana łożysk i uszczelniaczy . Może mi powiedzieć ile będzie kosztował taki remont +/- bo nie wiem czy to jest warte tego ;/Przy zatarciu w 4T musisz sprawdzić głowicę,cylinder jak i wał korbowy. Oczywiście wszystko da się zrobić,tylko przy gruntownej regeneracji tych podzespołów,koszty na pewno nie będą małe.Dlatego myśle,że taniej wyjdzie cię zakup innego pieca Dlaczego silnik się zatarł?? jezdziłeś nie sprawdzając stanu oleju?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 9 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 Cały silnik do rozbiórki i mycia bo opiłki metalu wszędzie, pompa oleju itd.Fakt, że nie znalazłem drugiego pieca jednak patrząc na ceny tych motocykli to bym się grubo zastanowił nad sprzedaniem klamotów z tego a kupnem drugiego jeśli silniki nieosiągalne. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 9 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 jesli doszlo do zatarcia glowicy , to szukaj drugiej ...inaczej nie ma sensu tego remontowac ..nie wiem czy korba na panewce czy lozysku tocznym , jak na panewce i ja zlapalo , to tymbardziej nie uratujesz tego silnika , do tego pompa oleju do wymiany i do czyszczenia kanaly olejowe...w skrocie powiem remont wyniesie w chooj .. Moze faktycznie sprzedaj to co zostalo za 1000 zl i qp allbo cos innego , albo taki sam sprawny . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abrakadabra66 Opublikowano 9 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 Jeszcze wczoraj widziałem na allegro cała cbf na części łącznie z silnikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chudy155a Opublikowano 10 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 Cały silnik do rozbiórki i mycia bo opiłki metalu wszędzie, pompa oleju itd.Fakt, że nie znalazłem drugiego pieca jednak patrząc na ceny tych motocykli to bym się grubo zastanowił nad sprzedaniem klamotów z tego a kupnem drugiego jeśli silniki nieosiągalne.Wczoraj byłem u Mechanika oglądając cały silnik rozebrał go i stwierdził że cylinder do szlifu bo jest tylko przytarty a nie zatarty bo silnik odpala ale zaraz gaśnie powiedział że zrobi mi to + zaopatrzenie w nowe oleje świeca do tego płukanie silnika powiedział że po znajomości zrobi mi to za 500 zł co myślicie ?:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 10 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 A co mamy myśleć? Niech dobrze zrobi i jeździj. Nie odpowiedziałeś dlaczego przytarłeś silnik bo to istotne. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chudy155a Opublikowano 10 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 A co mamy myśleć? Niech dobrze zrobi i jeździj. Nie odpowiedziałeś dlaczego przytarłeś silnik bo to istotne.Sytuacja wyglądała tak Jechałem jakieś 30 km autostrada zjechałem z niej zgasiłem motor ale po chwili znowu miałem jechać więc odpaliłem dojechałem do świateł jakieś 500m i motor zaczął przygasać zgasł i już nie dało się go odpalić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 10 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 Sytuacja wyglądała tak Jechałem jakieś 30 km autostrada zjechałem z niej zgasiłem motor ale po chwili znowu miałem jechać więc odpaliłem dojechałem do świateł jakieś 500m i motor zaczął przygasać zgasł i już nie dało się go odpalićCzyli rozumię,że jeżdziłeś tym motocyklem nie sprawdzając stanu oleju. Koszty,które teraz poniesiesz i stracony czas niech będa dla ciebie przestrogą na przyszłość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 10 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 niekoniecznie , mogl dac mu za ostro w palnik , wiatrołap nie wyrobil na autostradzie z chlodzeniem..... Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abrakadabra66 Opublikowano 10 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 niekoniecznie , mogl dac mu za ostro w palnik , wiatrołap nie wyrobil na autostradzie z chlodzeniem.....Silników chłodzonych powietrzem nie projektuje się z myślą aby przegrzewały się jadąc na autostradzie przy 5*C na dworze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 11 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2017 (edytowane) niekoniecznie , mogl dac mu za ostro w palnik , wiatrołap nie wyrobil na autostradzie z chlodzeniem.....Raczej nie możliwe. To musiałby jechać dobre kilkanaście kilometrów z minimalną prędkością rzędu 20-30km/h i na obrotach bliskich czerwonego pola. Edytowane 11 Marca 2017 przez SamotnyWilk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.