sebekwwl Opublikowano 27 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2017 witam od ok tygodnia jestem posiadaczem yamahy yzf r125 z 2008rdo tej pory było wszystko ok ale..dziś pojechałem na cpn dopompować kołai wracając motorek zgasł zapalił się check i zgasł licznik ponowna próba odpalenia motoru po przekręceniu stacyjki zegary i kontrolki się nie świecą , po naciśnięciu startera brak reakcji nie słychać rozrusznika, po odpaleniu z pychu motor odpala zegary świecą pali się chcek ale motor wkręca się do 3-5 tys obrotów i dalej jak by go odcinało po czym gaśnie pomocy co to może być na szybko sprawdziłem bezpieczniki (ok) akumulator jest nowy olej jest paliwo zbiornik pełny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryhol Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 To że akumulator jest nowy nie wyklucza że może być uszkodzony wypadałoby by go sprawdzić na początek po tym przejrzeć elektrykę.A poza tym jaki jest jego przebieg? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzechuk Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 Jak świeci się "check engine", to nie pozostaje nic jak tylko podpiąć moto pod komputer i sczytać błędy... Po co szukać po omacku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebekwwl Opublikowano 28 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 pali się chcek jak odpali z popychlu a stacyjka po przekręceniu nie zapala licznika brak reakcji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 check sie swieci caly czas czy mryga? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebekwwl Opublikowano 28 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 jak odpali to mruga i po chwili pali się cały czas oczywiście z pychu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 powinna najpierw mrugac szybciej a pozniej wolniej.Np 3 razy wolno a pozniej 2 razy szybko to przykladowo kod bledu nr 32. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebekwwl Opublikowano 28 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 ide sprawdzicide sprawdzicsprawdziłemMotor odpalił na pych po przekręceniu zapłonu brak reakcji licznik nie świeci starter nie rusza po odpaleniu z pychu moto odpala pali się stale check motor kreci sie do 3500 i odcina moto po chwili gaśnie w trakcie gaśnięcia mruga kontrolka check Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryhol Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 Jeśli nie ma zapłonu to pierwsze co akumulator przejrzyj jego napięcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebekwwl Opublikowano 28 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 aku ma 12.4v patrzyłem miernikiem jest nowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryhol Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 12,4 to praktycznie rozładowany rozrusznik już słabiutko na tym kreci, ale zapłon spokojnie powinien być.Ja bym bardziej rozważał jakieś zwarcie w elektryce czy gdzieś brak styku. Bo co innego jeśli po przekręceniu zapłonu miałbyś checka,a ty dopiero masz zapłon przy wymuszonym odpalaniu na pych i coś go nadal odłącza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzechuk Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 (edytowane) Może sprawdź jeszcze przekaźniki i ewentualnie ściągnij bak i sprawdź połączenia wszystkich "kostek", może któraś nie łączy. Zrzuć najpierw klemę z akumulatora. PS. Przed tym wszystkim sprawdź najpierw stycznik na stopce ! Może się popsuł. Edytowane 28 Lutego 2017 przez Grzechuk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebekwwl Opublikowano 28 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 Jak by stycznik poszedł to by palił z popychu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abrakadabra66 Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 12,4 to praktycznie rozładowanyo jak bardzo fajnie można się dowiedzieć że 3 lata jeżdżę na rozładowanym od nowości akumulatorze. Człowiek całe życie w błędzie :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 aku ma 12.4v patrzyłem miernikiem jest nowy Zmierz pod obciążeniem! Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.