gsf 400 Opublikowano 23 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2017 Witam. Mam okazje kupić kawasaki klr 650 z 1990 roku. Niestety nie jest na chodzie i ma przebieg ponad 50 tyśięcy. Chciałbym się dowiedzieć ile przeciętnie te silniki wytrzymują kilometrów? Oraz czy da sie jakoś wstępnie ocenić stan takiego silnika bez odpalania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 24 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2017 Jak było dbane to i drugie tyle zrobi bez problemu...a nawet trzecie. Oraz czy da sie jakoś wstępnie ocenić stan takiego silnika bez odpalania?Tylko wróżka Semira z Polsatu.Możesz zakręcić silnikiem czy w ogóle się obraca. A niby czemu nie jest na chodzie? Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 24 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2017 a ja mam "paszport Polsatu" może być? :icon_mrgreen: Monti, przecież wszystko już wiadomo, silnik nie na chodzie a przebieg ponad 50 tysi...pewnie ktoś nie dopilnował stanu oleju ( nowy żre olej - jak małpa kit) i się zatarło, albo zużyło tak, że tłok w tulei chlupie :icon_razz: Każdy motocykl ma swoją cenę, warto brać pod warunkiem dostępu do drugiego sprawnego silnika z małym przebiegiem, no i oczywiście jak moto ma papier, bez tego to nawet oglądać by mi się nie chciało.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gsf 400 Opublikowano 24 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2017 Silnik się obraca, właściciel mówi że sie na nim przewrócił i odstawił go na dwa lata. Chciałem zmierzyć ciśnienie sprężania ale wskazówka w ogóle sie nie podnosiła ale pomyślałem że może dlatego że silnik jest wyposażony w dekompresator. Czy możliwe że przez to nie chce się zmierzyć ciśnienie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 24 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2017 (edytowane) Całkiem możliwe...jeszcze jak silnik wolno kręci, to w ogóle kicha...a iskra jest?Jak iskra jest, podłączyć należy kablami z auta, plus + na plus akumulatora, a minus z auta na masę ( nie zardzewiałą śrubę silnika) - chyba, że akumulator motocykla ma mało prądu- to wtedy minus z minusem- (UWAGA pomyłka grozi spaleniem modułu - tak więc trzeba mieć oczy otwarte, tak samo jak słaby akumulator w motocyklu, trzeba mieć rękę na kablu- żeby nie spalić rozrusznika w motocyklu jak się motocyklowy "bendix" zawiesi...) , z gaźnika spuścić syf, zalać nowego paliwa, zdjąć na moment króciec gumowy z gaźnika do filtra powietrza, i za pomocą samostartu spróbować czy odpali na moment, czy wogóe nic cisza totalna, oczywiści sprawdzić należy czy ma olej hehehhe... Edytowane 24 Lutego 2017 przez jannikiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 24 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2017 dekompresator tylko lekko zmniejsza ciśnienie, ja w swojej 600 setce miałem lekko krzywe zawory i palił.a w ogóle jaka cena tego sprzętu? sam tłok do niej około 600 zł, jak siedliska wałków są ok to w samą głowicę wsadzisz z zaworami (ale na zamówienie nie oryginalne ) prowadnicami i uszczelniacze (oryginalne) około 900 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 24 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2017 Tak, dekompresator uniemożliwia Ci pomiar ciśnienia.Czy jak kolega glebę przywitał to motór długo pracował czy został zgaszony? BTW jeśli dostałeś motór do odpalenia to wymień paliwo, świecę wyczyść lub wymień, wyczyść gaźnik i odpal go i będziesz wiedział czy brać czy nie. Chopaki, to nie KLR ma problemy ze stukami w głowicy z różnych, niewyjaśnionych przyczyn? bo cos mi się kojarzy. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 24 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2017 Tak, dekompresator uniemożliwia Ci pomiar ciśnienia.Czy jak kolega glebę przywitał to motór długo pracował czy został zgaszony? BTW jeśli dostałeś motór do odpalenia to wymień paliwo, świecę wyczyść lub wymień, wyczyść gaźnik i odpal go i będziesz wiedział czy brać czy nie. Chopaki, to nie KLR ma problemy ze stukami w głowicy z różnych, niewyjaśnionych przyczyn? bo cos mi się kojarzy.Jak z dekompresatora ściągniesz sprężynkę i go ręcznie otworzysz to da się sprawdzić kompresie wiem bo tak robiłem, co do stuków to ogólnie tak chodzą . a mógłbyś mi powiedzieć bo nie wiem co to ma za znaczenie? (trzecia linijka) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 24 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2017 Ogólnie to niekoniecznie tak chodzą, chodzi mi o stukanie, które pojawia się pewnego dnia i można zęby na tym zgubić, nie pamiętam, w którym singlu tak się czasem zdarzało.Nie rozumiem Twojego pytania o trzecia linijkę. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 24 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2017 pomyłka chodzi o drugą :banghead: zaspany jeszcze ja miałem w swojej takie metaliczne stukanie ale to było spowodowane że zawory zahaczały o tłok gdzieś powinien być ten temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 24 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2017 Nie pamiętam czy KLR ma suchą miskę. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 24 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2017 (edytowane) Wydaje mi się że ma suchą ale mogę się mylić ale chyba założyciel tematu zapomniał o nim Edytowane 24 Lutego 2017 przez erykkyre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demonklx Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2017 (edytowane) Kawasaki klr to twarde maszyny tak samo jak xt robia po 150 tys lub nawet więcej na jednym tłoku jak się dba o niego czytałem ze koleś w usa nabił 200 tys km jedząc tylko po ulicy i wymieniając olej co 3tys i sprawdzając zawory co prawda ten silnik w klr lubi palić olej nawet dobry wciąga z 100 ml na 5tys km a problemy z głowicą co piszecie ze puka coś to znaczy ze już macie wyrobiony dekompresator puka coraz głośniej bo jest wyrobiony na nitach aż pewnego dnia się urywa i rozwala głowicę a mało kto wymienia ten cały wałek dekompresatorem bo być może jest za drogi 1200zl lub uważają że tak musi latać a potem jest ze głowice są lipne albo ucinają dekompresator nie zaślepjąc walka i niema smarowania wałek i się zaciera suzuki dr były większe problemy z głowicą lubił pękać w yamahach xt 600 gniazda wałków się wyrabiały jak nie było dobrego smarowania a więc o każdy motor trzeba dbać jak chce się pewnie jeździć Edytowane 6 Kwietnia 2017 przez Demonklx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.