Nitomen Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 Witam Autko mojej kobity , wiec info troszke ograniczone. Pacjent po wymianie pompy wtryskowej rok temu , od poczatku zdecydowanie gorzej palil , w tej chwili już nie pali w mrozy...cos jak by chcial , a nie mogl....kręcony 5 , 6 razy do zdechniecia akumulatora .Pomaga wtedy palenie na kable...jak zapali , to kłęby bialego dymu za nim...na starej pompie palil z pol obrotu ale ciekła , wiec byla podmiana na uzywke.... Silnik oplowski , jak pompa z przodu ?. .Gdzie szukać co go boli ? Sprawdzę aku w miarę mozliwosci i świece - jest sposób na sprawdzenie swiec bez odkrecania kabli ze swiecy ? W moim pugu w hdiku mam wtyczke z 4 pinami do wszystkich świec . .. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 Musisz odkręcić zasilanie świec i dopiero sprawdzić czy jest przejście. Jak nie świece, to trzeba sprawdzić porządnie rozrząd na blokadach, bo koło wałka rozrządu nie ma klina i być może ktoś przestawił. Sprawdzić kompresję. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 (edytowane) Z opisu wynika, że jest ustawiony zbyt pózny kąt wtrysku. Zwroć uwagę na to, czy silnik nie pracuje bardziej miękko, niż przed wymianą pompy. Sugeruję się tu przede wszystkim informacją, że po wymianie zacząl gorzej odpalać oraz białym dymem.Awaria świec żarowych też jest jak najbardziej możliwa. Edytowane 13 Lutego 2017 przez grizzli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żółf Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 W pierwszej kolejności sprawdziłbym świece. W swoich autach zawsze wykręcam i sprawdzam pod akumulatorem, bo to jedyna 100% pewna metoda. Następnie kąt wtrysku, dymienie na biało na zimnym to faktycznie może być zbyt późny wtrysk, może jeszcze przerywać na zimnym. Problem może być ze złym ustawieniem pompy, złym ustawieniem rozrządu, albo nie działa automatyczne przyspieszanie kąta wtrysku na pompie (bo sądzę że tam nie ma linki od przyspiesznika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 W pierwszej kolejności sprawdziłbym świece. W swoich autach zawsze wykręcam i sprawdzam pod akumulatorem, bo to jedyna 100% pewna metoda. Po co wykręcać? Wystarczy przewód i do elektrody świecy i plusa aku.Jak dobra świeca to zaiskrzy delikatnie, jak nie zaiskrzy to trup. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żółf Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 Po co wykręcać? Wystarczy przewód i do elektrody świecy i plusa aku.Jak dobra świeca to zaiskrzy delikatnie, jak nie zaiskrzy to trup.Miałem przypadek, że iskrzyło, a świeca grzała słabiutko, ale fakt można tak sprawdzić i od razu kupić komplet nowych świeczek. Jeszcze jedno, sprawdź najpierw czy po przekręceniu kluczyka na iskrach pojawia się plus, bo często nawala instalacja od grzania świec, a jest tam kilka ogniw, z których każde może w końcu zrezygnować z dalszej współpracy. Jak mam taką sytuację, to dają plus prosto z aku na krótko (tylko przewód musi być grubaśny) i wtedy próbuję odpalić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gnida Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 A tak całkiem przypadkowo to na inną stację pojenia wozu nie jeździsz? Może waha penisem podszyta? Cytuj A nas wiedzie siedem demonów, co nami się karmią: Na przedzie pycha podąża z tańczącą latarnią, Chciwość wczepiła się w siodło i grzebie po sakwach, Broi pod zbroją lubieżność, pokusa niełatwa. Bandzioch domaga się płynów i straw do przesytu, Wabi rozkoszne lenistwo do łóż z aksamitu, Gniew zrywa ze snu i groźbą na oślep wywija, A zazdrość nie wie, co sen i po cichu zabija... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 14 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 Zupa dobra z lotosu i bp, plus depresator. Świece i aku sprawdzę (swiece miernikiem mogę sprawdzić - funkcja pomiaru oporu ) , reszty nie jestem w stanie, bo na dyszlu sie nie znam. ..troszkę wątpię aby źle ustawiono rozrząd. ..ale to też zostanie sprawdzone, z tym ze juz u mechanika, bo ba ulicy nie jestem wstanie grzebac. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 16 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 zasilanie swiec sprawdzone - dziala , co da samych swiec , to ciezko stwierdzic , bo sa tak zardzewialae koncowki , ze nie moglem przebic sie do golego metalu miernikiem, w ktorym jak na zlosc popsula mi sie jedna sonda ..ale raz mi pokazalo dobra wartosc na jedne swiecy , reszte nie badalem bo musze obczysic z rdzy pytanie nr 2 - jaki olej tam lac do skrzyni biegow ?? interenety podaje API GL-4 SAE 80W - ale ponoc leja tez ATF Dextron II ktory lepiej sprawuje sie zima , sa wycieki i trzeba uzupelnic troszke oleju.. Oplowski olej kosztuje prawie 50 zl za litr ..wiec szukam tanszego zamiennika. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 Dextron to do automatu a Ty lej taki jak zalecają. Nie wiem niby czemu miałby się nie sprawdzać zimą i na czym to lepsze sprawdzanie ma niby polegać. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 Dextron to do automatu a Ty lej taki jak zalecają. Nie wiem niby czemu miałby się nie sprawdzać zimą i na czym to lepsze sprawdzanie ma niby polegać.Zle dobrany olej powoduje fatalną pracę skrzyni przy niskich temperaturach, czyli, inaczej mówiąc, problemy z wrzucaniem biegów, zanim skrzynia się nie zagrzeje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 16 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 Poszukam w sklepie jakiegoś syntetyka typu GL4 75W90 z tem.plynnosci na -45, ktos robil testy menzurki z kulka i miedzy zwyklym hipolem , a oplowskim dedykowanym do skrzyn na zimnym oleju różnica okazala sie ogromna.. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 A wiesz, że ta skrzynia nie ma korka zlewu oleju? Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 A wiesz, że ta skrzynia nie ma korka zlewu oleju?Opel chyba w żadnym modelu nie przewiduje wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 16 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 Jest miska do zdejmowania..ale to ma być tylko ewentualna dolewka otworem kontrolnym , bo pacjent krwawi i moze sie już nieco wykrwawil.Opcja druga, typowo oplowski mechanizm zmiany biegów do wymiany . .ale na ciepło biegi pracują poprawnie..kiedyś juz to bylo i pomogla dolewka oleju w warsztacie. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.