Skocz do zawartości

WSBK 2017


wolnemiasto
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...

No Chaz znów wygrał, zbierając komplet punktów z Niemiec.. :icon_mrgreen: :icon_razz:



W STK1000 też sukces Rinaldiego na Panigale, a w BsB Shaky Byrne zajął 3 miejsce, umacniając się w ogólnej klasyfikacji na I miejscu...czyi jest chyba dobrze dla Ducati :icon_mrgreen: :buttrock: :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No Chaz znów wygrał, zbierając komplet punktów z Niemiec.. :icon_mrgreen: :icon_razz:

 

W STK1000 też sukces Rinaldiego na Panigale, a w BsB Shaky Byrne zajął 3 miejsce, umacniając się w ogólnej klasyfikacji na I miejscu...czyi jest chyba dobrze dla Ducati :icon_mrgreen: :buttrock: :notworthy:

"....BsB Shaky Byrne zajął 3 miejsce.."

Po czym w drugim wyścigu nie dojechał, bo włoski cud techniki się zepsuł :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i co to ma do rzeczy.. nadal jest na 1 miejscu w klasyfikacji mimo motocykla z :

 

2.4.3.3 Air restrictors for 1200cc 2 cylinders Application: Only the 1200cc 2-cylinder engines may be fitted with air restrictor. Should a restrictor be required then the first restrictor size to be installed will be equivalent to a Ø52 mm circular area. Air restrictor size will be adjusted in steps equivalent to a change of 2 mm in diameter, between Ø52 mm and to a minimum of Ø46 mm (None <> Ø52 mm <> Ø50 mm <> Ø48 mm <> Ø46 mm), if needed during the Championship, as described below in Art. 2.4.3.4. Definition: An air restrictor is a metallic device with a tract of constant controlled section and which is placed in the induction tract between the throttle body and the cylinder head. The length of the controlled tract must be at least 3 mm. No air and/or air-fuel mixture to the engine must by-pass the restrictor. No part of the fuel injection system (injector, needle, slide, etc.) shall extend through the restrictor. The Manufacturer must supply the FIM with 10 sets of plug-calibres (-gauges) to check the diameter of the air restrictor when using one of the prescribed sizes (Ø 52, Ø 50, Ø 48, Ø 46 mm). A Manufacturer may have a non-circular air restrictor, provided that the area of this restrictor is equivalent to the area of a nominal circular restrictor. In this case, the Manufacturer must supply the FIM with 10 sets of plug-calibres (-gauges) for measuring the restrictor during the technical verifications. The FIM may also request the Manufacturer to supply a cut section of the air restrictor(s) in each of the prescribed sizes.

 

 

 

I tak cud, że Panigale w ogóle jakoś jeździ ...

dlatego mój pomysł, był najlepszy:

 

wszyscy maja mieć tą samą nieprzekraczalną moc:

 

np. 200 KM

 

i masę 165 ( a nie 168)

 

 

Aha...

Ja zawsze mam rację. ot co..bo dla mnie WSBK nie zaczęło się 5 lat temu, tylko jakieś 30 ? :icon_razz:



Ale z drugiej strony jeśli Ducati zaprezentuje we wrześniu L-4 1000, to może te przepisy nadal niech zostaną :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...