Skocz do zawartości

Srad 600 98r nie chodzi na jeden gar


Rekomendowane odpowiedzi

W takim że mam dwa takie same niekompletne a drugi po wypadku i chce złożyć z dwóch jednego oba stoją w piwnicy wiec temperaturze dodadniej. Świece przekładam i dalej to samo. Iskra na świecy jest. Dodam że sprezanie w poszczególnych cylindrach wynosi

1cyl/ 8.5

2cyl/8.5

3cyl/ 11.5 i właśnie na ten nie działa

4cyl/ 8.5

Czyżby będzie trzeba nowe pierścionki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam że sprezanie w poszczególnych cylindrach wynosi

1cyl/ 8.5

2cyl/8.5

3cyl/ 11.5 i właśnie na ten nie działa

4cyl/ 8.5

Czyżby będzie trzeba nowe pierścionki?

 

Przy takiej kompresji to dziwie się ,że on w ogóle zapala...

Co do nie palenia na 1 garnku....

Sprawdz fajkocewkę, może być jesczze gażnik

U mnie tak było,podwiesił się i nie chodził na 1 garnku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie 2- suw, że "chodzenie" uzależnione jest od ciśnienia w układzie.... będzie miał 6 i będzie jeździł tyle tylko, że olej będzie wpier.... jak małpa kit no i dymienie też będzie....

 

Ja obstawiam, "zimowe przepalenie garażowe", ale główna przyczyna gaźniki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajkocewki sprawdzałem przekładam od innego jest to samo ale teraz dodam jak założyłem bak pompka paliwowa działa chodzi na cztery tylko nie wkręca się tak jak powinien. Olej jak wymieniałem było czuć bezyne. Myslicie że synchronizacja gaźników by to rozwiązała?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Synchronizacja to kojarzy mi się zawsze z próbą sprzedaży najgorszego złoma- takiego co ledwo dycha : panie a czemu on nie odpala... trzeba zrobić synchronizację i będzie działać... (a już dziura w 1 tłoku jest)...

 

 

Żeby to zrobić właściwie, trzeba moto oddać do kogoś kto się zna, ja to sprawdziłbym po kolei:

kranik ( czy nie przepuszcza paliwa), trzeba wyczyścić porządnie gaźniki, sprawdzić czy dysze nie były "tuningowane" domowymi sposobami( w myśl większa dysza- więcej mocy- ale tak to nie działa), wrócić do fabrycznych nastawów, regulacja i dopiero jak mamy pewność, że gaźniki są OK to synchronizacja....

Synchro nie jest uniwersalnym lekiem na wszystko!!!!

 

Bez synchro motocykl będzie jeździć, a bez porządnie wyczyszczonych gaźników nie.....

 

Bajki o świecach , cewkach, to dobre dla dzieci, ale ja o tym na tym forum pisałem już ponad 10 lat temu......owszem świece należy sprawdzić a jak się nie jest pewnym przebiegu, lub na oko widać zły ich stan ( wypalone elektrody- gruby nieusuwalny nagar ect) na wszelki wypadek wymienić na takie jak serwisówka podaje, a jakiej będą firmy- nieistotne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...