micek Opublikowano 5 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2003 Mam taki dylemat,nie wiem czy opłaca się przerabiać eMZetke na tarcze :? Jak bym przerabiał to tylko ze względów estetycznych, ile by to kosztowało, oczywiście używane części. Jak są nowe okładziny to bęben też dobrze działa, sam już niewiem :roll: ehh... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazmir Opublikowano 6 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2003 Nie ma co się zastanawiać tarcza to tarcza to taki sam dylemat prądnica czy alternator co byś wybrał ???Lepiej weź trochę kasy i do zobaczenia w Łodzi tam może okazać się że to kosztuje nie wiele :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bauer Opublikowano 6 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2003 Jeździłem na dwóch etkach - swojej etz 250 z bębnem i kolegi etz 251 z tarczą i powiem że nie ma porównania - zdecydowanie opłaca się przerobić na tarczę. To jest zupełnie inna jakość hamowania.Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sidewinder Opublikowano 6 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2003 Czy przerobisz to nie wiem, ale koszt koła z tarczą to ok. 700 pln A fakt, że tarczą hamuje się rewleacyjnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysztof Opublikowano 6 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2003 Ja u siebie przerabiałem przedni hamulec na wszelkie możliwe sposoby. Po ostatniej modyfikacji odało się osiągnąć chyba już szczyt możliwości ale w porównaniu z tarczą to nadal kupa. Oczywiście że warto przerobić. Koszt jest wysoki i bardziej się opłaca kupić jakąś ETKe na częsci nić poszczególne elementy w sklepie. 700 o których pisał Sider to bardzo optymistyczna wersja.Gorąco polecam takie przeróby!!! Hamulce to podstawa bezpieczeństwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micek Opublikowano 6 Stycznia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2003 Szkoda że staruszek jak kupował eMZetke to nie porozglądał sie za tarczą, ale mniejsza o to, może uda mi się namówić Go na wyjazd do Łodzi, troche gratów bym przywiózł, mam nadzieje że sie zgodzi :D Pozdrawiam ps. do zobaczenia (może) w Łodzi :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 6 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2003 HEJKA!TARCZA! i tyle.U mojego kumpla czesto rwie 8O sie linka od p. chmulca i raz prawie sie nie zabil .Ja mam tarcze,zacisk i piaste do tarczy.Oprucz tego potrzebujesz pompke, wezyk i prawa golen widelca.Da sie to kupic dosyc tanoio(pompka-100zet, wezyk(new)30-50zet, golen 10-30zet a kolo najlepiej nowe ale uzywane w dobrym stanie ja kupilem za 20zeta)Jak bys chcial to tarcze i zacisk moge ci ewetualnie obchnac. Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sidewinder Opublikowano 7 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2003 Mnie cały mechanizm do obsługi tarczowego (jak go rozwaliłem) kosztowa 200 zeta - kalmka, zbiornik, tłoczek. Te 200 -250 pln musisz dodać do ceny koła , jak chcesz mieć tarczowy hamulec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micek Opublikowano 7 Stycznia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2003 Może w Łodzi coś kupie, a próbował ktoś zamontować hamulec tarczowy od innego moto, np podwójne wentylowane tarcze, niecieknoąca pompka itp. ? a może ktoś wie jaka tarcza (wentylowana) by pasowała do emzetowskiej piasty? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 7 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2003 Po co wentylowana?Nie ma co przesadzać. Załóż tarcze a zobaczysz różnicę. Co do cieknącej pompki to kup nową i nie będzie ciekła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SKORUPA Opublikowano 7 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2003 Ja kupiłem do zacisku klocki EBC uszczelniłem wszystko. I teraz moge jeździc na przednim kole. Tylko sprężyny po tygodniu szlak trafia! MONTUJ TARCZE :twisted: :twisted: :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 7 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2003 Ja mam orginalnie tarcze i wiem że się opłaca.Z tarczą się fajnie hamuje,lepsza skuteczność i wyczucie siły.Tylko przy awaryjnym hamowaniu można odruchowo przesadzić :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 7 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2003 JA mam "wetylowana" poprzedni wlasciciel nawiercil dzurki i nawet fajnie wyglada a poniewasz byl studentem mech. na poli budzie GD to tarcza jest wywazona :D SKORUPA: Gdzie mozna kupic te klocki? EBC i ile kasza? Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SKORUPA Opublikowano 8 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2003 Klocki EBC można zamówić w serwisie lub w Larssonie!Są dwa rodzaje ja mam te za 69zł i są jeszcze po 105zł te akurat się nie przegrzewają i nie kruszą! Jeszcze są Ferrodo ale Nie sprawdzałem! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SKORUPA Opublikowano 8 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2003 Jeszcze są szczęki EBC ok. 80zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.