Skocz do zawartości

kupno husqvarny 250 2t pomocy, ogłoszenie


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich :) .chcialbym prosc was o pomoc tzn mam budzet 5tys (tak wiem bardzo slaby) ale dla mnie na poczatek zabawy wystarczy i jestem przygotowany na pozniejsze koszty naprawy. Mianowicie chodzi i o ten egemplarz : https://sprzedajemy.pl/husqvarna-250-nr40536202

Co o niej myslicie ? ogolnie jezdze amatorsko po łakach i od czasu do czasu na zwiry. Jezdzilem suzuki 125 w 2 t i opanowalem do perfect dlatego przesiadam sie na wieksze:)

Edytowane przez Franus1570
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oko no to rozumiem i dzięki za odp ;-) ale czy za 5tys kupie coś lepszego? Od czegoś trza zacząć a czy każde moto bd tak zatyrane. ? Ogólnie chciałem jak najmłodszy bo wiadomo blok nie bd tak zużyty. A wiadomo ze tłok łożyska do wymiany chyba że nie słychać jeszcz, a korba to jak ktoś dbał i wymieniał przed zbliżającą się wymiana to posłuży dłużej. Jak myślicie gdybyście mieli 5tys wzięli byście takie coś czy lepiej poczekać znaleźć coś w starszym rocznik a miał np. rozpisane całą historię typu " niedawno był remont nowe awory itp "? :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Francus są dwie szkoły kupowania używanego crossa:

1. Kupujesz tanio padlinę z pełną świadomością, że idzie na stół i robisz wszystko jak należy.

2. Kupujesz igłę ale drogo i masz spokój na jakiś czas.

Ja preferuję drugą opcję, bo cenię sobie spokój wewnętrzny i nie lubię siwych włosów na głowie. :)

Edytowane przez Tommo

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko, że padliny nie da się doprowadzić do stanu igły, albo będzie to nieopłacalne.

 

Masz na forum ostatnio wysyp tematów o crossach w bardzo małym budżecie, wg. mnie wyrzucanie pieniędzy w błoto, ale dopóki to nie moje pieniądze to rób co chcesz.

 

Sprawdź czy do tej husy dostępne są części, i nie tłok czy korba, bo to nie problem, ale np. elementy układu zapłonu, elementy zaworu wydechowego itd. Może trafisz na "okazję", ale te zdarzają się niezwykle rzadko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Francus są dwie szkoły kupowania używanego crossa:

1. Kupujesz tanio padlinę z pełną świadomością, że idzie na stół i robisz wszystko jak należy.

2. Kupujesz igłę ale drogo i masz spokój na jakiś czas.

Ja preferuję drugą opcję, bo cenię sobie spokój wewnętrzny i nie lubię siwych włosów na głowie. :)

 

I o taka odp mi chodzilo :) Dzieki wielkie all za odp juz wiem co mam robic. A mianowicie kupuje "złom" czyli ta co wam wyslalem wczesniej rozbieram ja na czesci pierwsze i robie od podstaw:) ogolnie lubie sie pobawic w garazu (mam z tego pelna satysfakcje) tzn odswiezam rame itp oczywisce u siebie a wiec koszty sie obniza, zmieniam naped u siebie ( chyba ze bd jeszcze na czym pojezdzic) ,zmieniam lozyska na kolach chyba ze tez bd git ogolnie ja ogarniam. A co do silnika to zobacze jak pracuje jak cos mi nie bd pasowalo to klade 2tys na stol do tego 500+- za wyglad i bd wiedzial co mam i godną huske :cool: :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli lubisz dłubać i masz na to czas to jak najbardziej tak. Tylko nie zapomnij o jednym, bardzo istotnym szczególe. Trzeba mieć też odpowiednią wiedzę i trochę doświadczenia, żeby plan do końca się udał.

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli lubisz dłubać i masz na to czas to jak najbardziej tak. Tylko nie zapomnij o jednym, bardzo istotnym szczególe. Trzeba mieć też odpowiednią wiedzę i trochę doświadczenia, żeby plan do końca się udał.

 

Dzieki ;) a co do wiedzy to roche tam mam ale jestem ambitny i szybko sie ucze takze z pomoca forum jakos sie ogarnie , wkoncu kiedys trzeba i ktos musi :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

I o taka odp mi chodzilo :) Dzieki wielkie all za odp juz wiem co mam robic. A mianowicie kupuje "złom" czyli ta co wam wyslalem wczesniej rozbieram ja na czesci pierwsze i robie od podstaw:) ogolnie lubie sie pobawic w garazu (mam z tego pelna satysfakcje) tzn odswiezam rame itp oczywisce u siebie a wiec koszty sie obniza, zmieniam naped u siebie ( chyba ze bd jeszcze na czym pojezdzic) ,zmieniam lozyska na kolach chyba ze tez bd git ogolnie ja ogarniam. A co do silnika to zobacze jak pracuje jak cos mi nie bd pasowalo to klade 2tys na stol do tego 500+- za wyglad i bd wiedzial co mam i godną huske :cool: :biggrin:

Widzę, że jesteś optymistą, może będzie tak jak mówisz, ale zwykle jest z goła inaczej - czyli zarżnięte jest wszystko. Poniżej kilka przykładów

 

-Zawieszenie przód (olej, uszczelniacze, panewki) - 300zł części + to co wymaga wymiany

-Zawieszenie tył (nie mając specjalistycznych narzędzi nie zrobisz tego w domu) 350 serwis + ew. części

-Tarcze hamulcowe - po 200zł

-Pompa hamulca/sprzęgła - reparaturki 150zł, wymana ok 500

-Łożyska i tulejki kiwaka, wahacza, główki ramy (200-800zł)

-Gaźnik nowy - 800zł

- Dyfuzor - 400-1000

-Wata w tłumiku - 50zł

- opony - 500zł

 

i tak dalej, więc jadąc kupować zrób sobie taką listę i podsumuj ile kosztowałoby doprowadzenie wszystkiego do ładu. I nie wierz w jakieś zapewnienia typu: gaźnik trzeba wyregulować, bo jeżeli np. nie chodzi na wolnych, to prawdopodobnie jest już tak wypiaskowany, że nie ma sensu go reanimować.

 

Do tego dochodzi silnik, a tutaj w ogóle jest zagadka. Absolutnie unikaj sprzętów które mają problemy ze skrzynią biegów, bo za dwa tryby wychodzi 600zł, a cała skrzynia ponad 2k

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogolnie kiedys latalem na quadach to moj projekt http://www.atvpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=23&t=65041

a wczesniej w stuncie teraz przechodze na teren to mam nadzieje ze jakos mi w tym pyknie:)



Widzę, że jesteś optymistą, może będzie tak jak mówisz, ale zwykle jest z goła inaczej - czyli zarżnięte jest wszystko. Poniżej kilka przykładów

 

-Zawieszenie przód (olej, uszczelniacze, panewki) - 300zł części + to co wymaga wymiany

-Zawieszenie tył (nie mając specjalistycznych narzędzi nie zrobisz tego w domu) 350 serwis + ew. części

-Tarcze hamulcowe - po 200zł

-Pompa hamulca/sprzęgła - reparaturki 150zł, wymana ok 500

-Łożyska i tulejki kiwaka, wahacza, główki ramy (200-800zł)

-Gaźnik nowy - 800zł

- Dyfuzor - 400-1000

-Wata w tłumiku - 50zł

- opony - 500zł

 

i tak dalej, więc jadąc kupować zrób sobie taką listę i podsumuj ile kosztowałoby doprowadzenie wszystkiego do ładu. I nie wierz w jakieś zapewnienia typu: gaźnik trzeba wyregulować, bo jeżeli np. nie chodzi na wolnych, to prawdopodobnie jest już tak wypiaskowany, że nie ma sensu go reanimować.

 

Do tego dochodzi silnik, a tutaj w ogóle jest zagadka. Absolutnie unikaj sprzętów które mają problemy ze skrzynią biegów, bo za dwa tryby wychodzi 600zł, a cała skrzynia ponad 2k

 

dzieki za przyklad :) ogolnie zrobilem sobie taka liste wyszlo mi 2,800tys jakby odjac takie mnie istotne rzeczy to ok. 1,800zl. Wiem nie bd to igla ale na nauke jak znalazl :wink:



Ogolnie mi chodzi aby dorwac cos do 5k takk na nauke aby mialo te + - 60KM ,najlepiej dobra okazja aby nie pakowac tyle w to a jak juz obeznam sie ze sprzetem to moge zaryzkowac cos zaczynajac sie o 9k. ( w tamtym tyg sprzedalem swojego crossa 30KM i all szczerze powiedzialemo moto nowemu wlascicielowi i mam nadzieje ze KARMA powroci) :PPPPP .

 

A moze macie inne propozycje sprzetow z + - 60KM do 5 tys(w tym jakies 1,5 tys na doprowadzienie do porzadku jesli bd trzeba? :) PS. nie bd kupowal moto za 6,5tys bo i tak moge wpakowac sie w bagno i zabulic kolejne 2tys a wiec wole padline:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3k to trzeba liczyć na remont samego silnika, chyba że chcesz używac chińskich zamienników ale nie radzę.



I jeszcze jedno - zaczynanie od 250 2T to nie najlepszy pomysł, nawet pomimo doświadczenia w stuncie, to jednak zupełnie inna bajka (sam też teraz zaczynam i też bawiłem sie w stunt ale w terenie trzeba uczyc się jazdy od nowa).

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3k to trzeba liczyć na remont samego silnika, chyba że chcesz używac chińskich zamienników ale nie radzę.

 

I jeszcze jedno - zaczynanie od 250 2T to nie najlepszy pomysł, nawet pomimo doświadczenia w stuncie, to jednak zupełnie inna bajka (sam też teraz zaczynam i też bawiłem sie w stunt ale w terenie trzeba uczyc się jazdy od nowa).

 

no raczej w orginal chinczykow sie nie kladzie ;) Wiem wiem ze inna bajka ale lepiej wlasc odrazu na gleboka wode.

Ale powrocmy do tematu za 5k kupi cie cos lepszego niz ta co wam pokazalem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za 5 k możesz kupić wiele różnych ... trupów. Nie znam żadnego przypadku zakupu motocykla cross/enduro do kwoty 5k, który nie byłby wtopą, ale kto wie może Tobie się akurat uda.

 

Już o tym pisałem nie raz, ale szukając enduro dla siebie też chciałem kupić tanio i sobie wszystko zrobić. Od razu założyłem że musi być to KTM, ze wzeględu na tanie i zarazem dostępne części. Budżet 8 max 10 koła. I oglądając te sprzęty liczyłem sobie ile włożę w remont, bo w każdym coś było nie tak. Stwierdziłem, że lepiej dołożyć troszkę i szukać sprzętu w miarę trzymającego się kupy, bez jakiś dziwnych druciarskich napraw, wydaje mi się, że wyszedłem na tym dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...