Skocz do zawartości

Pierwsze enduro, ogłoszenie


Rekomendowane odpowiedzi

A gdybym jednak zdecydował się przyoszdzędzić więcej i kupić nówke z salonu to na co najlepiej się nastawić i jak to wygląda cenowo? Ewentualnie jaki chińczyk gdybym chciał zaryzykować?

PS. na chinszczyznie nie da sie przyoszczedzic.

No chyba, ze wychodzisz z zalozenia, ze lepiej jest kupic 16 par butow na 2 sezony, niz 1 porzadne, to ja juz sie nie wpier.... w Twoje zakupy :)

Non è forte chi non cade mai, ma chi cade e si rialza

               

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS. na chinszczyznie nie da sie przyoszczedzic.

No chyba, ze wychodzisz z zalozenia, ze lepiej jest kupic 16 par butow na 2 sezony, niz 1 porzadne, to ja juz sie nie wpier.... w Twoje zakupy :)

No to właśnie mówie że jestem totalnym laikiem i dla tego tak pytam o wszystko żeby nie wpakować się na mine albo coś ;) . Moto i tak najzybciej w czerwcu kupowane będzie ale już chce się podowiadywać i rozejrzeć co jak i na tą chwile myśle o dt 125 :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://www.olx.pl/o...html#c7a1ab9b43

a coś takiego? Co o tym sądzicie?

'

 

no wreszcie przeczytałeś temat który musiałem ci zalinkować :D

tak to jest dt 125 w sumie , ten sam silnik ta sama rama tylko tylko napisy inne , generalnie dobra opcja , cena dosyć wysoka uważam więc dokładnie oglądać

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napewno gorsze w teren niż dt choćby ze względu na sporo słabszy i delikatniejszy silnik

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym ci poradził Yamahe DT 125 R. Sam od takiej zaczynałem. Na oryginalnych zębatkach i w roczniku najlepiej 87-89. za dobrą sztukę dasz około 4000-5000zł, ale niema problemu z jej ewentualnym odblokowaniem. Moja waga to 100kg i na oryginalnych przełożeniach dawała radę na drodze 140km/h odblokowana. Konstrukcja prosta jak konstrukcja cepa. Moja miała przejechane 17000km na oryginalnym tłoku(ogólnie cała była w oryginale) bo te stare roczniki niebyły blokowane na wydechach i dyfuzorach. Jedyną blokadą był przestawiony zawór YPVS do odblokowania, a w sumie to do przestawienia w10min. i cieszysz się pełną mocą. A z tego co się orientuję to potrafi ona sięgnąć przy tych starszych silnikach 30KM. W nowszych już ciężej ponieważ sama pojemność jest już zaniżona o 1-2cm3. Przerobiłem ten motocykl cały taki byłem podjarany jak go kupiłem :) i jakbym miał teraz zaczynać przygodę z enduro od początku postąpił bym tak samo najpierw DT. Po prostu pali od kopa. Sama robi mieszankę. Części są tanie w razie czego. I mnie nigdy nie zawiodła ,a na niej się uczyłem, a jak rider się uczy to moto cierpi ;) .POZDRAWIAM.



Przesyłam link do moich filmików z moją DT 125R 1987r. moto dotrzymywał kroku pozostałym: :biggrin:

 

 



 

 

 

Na tych filmikach jestem totalnym świeżakiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...