adrian12214 Opublikowano 1 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 Witam, kupiłem nie dawno silnik, wymieniłem w nim kilka części tzn. tłok, pierścienie, łożyska, kondensator, platynki, nowa świeca, simeringi i uszczelki i silnik nie odpala a zapłon na 99% jest dobrze ustawiony mam próbowałem na dwóch gaźnikach ( przy innych motorach działaj dobrze), odpalam przez magneto na wiertarkę i nic odpali na chwile i gaśnie. Zaleje bezpośrednio na tłok czy tam przez dziurę od gaźnika odpali wejdzie na obroty i działa dopóki ma paliwo, nie wiem co jest już mi się kończą pomysły ;/ dodam ze jest lekki luz korbowodu na wale może to przez to nie wiem z góry dziękuje za odpowiedzi ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ancymon Opublikowano 1 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 (edytowane) Źle złożyłeś ten silnik, pewnie masz przeciąg w karterach , oczywiscie jeżeli piszesz prawdę o tym że po zalaniu bezpośrednio pracuje idealnie , a tak poza tym remont w romecie to po co zostawiać stary wał z luzem, zapłon też wątpię że ustawiłeś idealnie , sprawdź jeszcze raz , luz na przerywaczu i wyprzedzenie na suwmiarke . Edytowane 1 Grudnia 2016 przez Ancymon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 1 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 a gaźniki na których próbowałeś byłe na pewno czyste ? Jak luz na korbie jest wyczuwalny ale nie jest za duży to zostaw lepszy stary wał oryginalny niż te nowe robione z gównolitu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 1 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 luz wału góra dół jakikolwiek wyczuwalny sprawi że to nie będzie działać kwestia czy to góra dół czy prawo lewo Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 1 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 nie mówimy o prawo lewo bo to chyba jest oczywista sprawa ja w ogarku mam wyczuwalny luz góra duł i dalej jeździ, a już nie raz się przekonałem że wystarczy włosek w dyszy i nie zapali a jak zapali to nie pojedzie i gaśnie.Nie mówię też że luz korby nie ma wpływ na pracę bo ma ale myślę że nie w tym przypadku, w tym przypadku ewidentnie nie dostaje paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shokei Opublikowano 2 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2016 Też stawiam na gaźnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.