djlukas10 Opublikowano 29 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 Witam , przerobilem swoje suzuki gn 125 na cafe, zmieniłem też kiere i teraz zbiornik od pomy hamulca jest pochylony. Czy jest możliwość że się zapowietrzy. Poniżej wrzucam fotki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 30 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2016 Nie zapowietrzy się jak będzie odpowiedni poziom płynu. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ancymon Opublikowano 30 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2016 Ło kurka ale opony zajebiste jakie to są rozmiary ? zębatki zmieniałeś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djlukas10 Opublikowano 30 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2016 Z przodu 18 cali z tyłu 16 , bezdętkowe , balonowe. Koła od suzuki gn 125 orginalne. Opony dodają całego uroku :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
corrosive Opublikowano 8 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2018 Bardzo zacne...Sam przymierzam się do przeróbki Gienki na cafe racera i Twoja konwersja utwierdza mnie w przekonaniu, że to dobry kierunek.Mam jedno pytanie. Czy kombinowałeś coś z lagami??? Skracałeś? Przesuwałeś względem półek?Mam wrażenie jakby kąt był trochę inny, jakby krótsze były - choć podejrzewam ze wpływ mogą mieć osłony no i opony. Jaki to rozmiar konkretnie? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2018 Opony to nie z tej bajki :).Z Gienka ciezko zrobic cafe z powodu ramy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
corrosive Opublikowano 9 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2018 Co do opon to się zgodzę. Pytanie było raczej z ciekawości :)Co do ramy już nie koniecznie. Oczywiście nie mówimy o cafe na wypasie. Ale jako wprawka - imho geometria podatna na modyfikacje. PS. Dopiero gdy napisałem post zauważyłem, że odgrzałem kotleta :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2018 A czym rozni sie cafe na wypasie od cafe niewypasowanego ?Cafe to cafe gdzie linia ramy idzie w miare prosto, kola sa szprychowe i waskie a caly motocykl minimalistyczny.Chopperowa rama gienka z grubymi kolami bobbera to zupelnie nowy wynalazek nie majacy z prawdziwymi cafe racerami wiele wspolnego.Oczywiscie mozna pomieszac wszystko ze wszystkim, ale po co nazywac to cafe ?Te motocykle charakteryzowaly sie malym ciezarem, zwrotnoscia i specyficznym oddawaniem mocy brytyjskich twinow, co pozwalalo na ostry start spod swiatel bez potrzeby mienia 150 KM w silniku, czy gienek na tak grubasnych oponach bedzie zwrotnym motocyklem ?Zostawmy juz starty spod swiatel :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
corrosive Opublikowano 10 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2018 Ech...Oczywiście masz rację ale trzeba brać poprawkę na czasy ;)Uczepiłeś się tych kół... i popieram Twoje zdanie... te balony nie pasują do konceptu cafe... ale trywialnie ciekawi mnie rozmiar ;) Co do ramy Gienka to trochę się nie zgodzę. Geneza soft chopperów jest dość trywialna. Japońce poszli na skróty delikatnie modyfikując swój hit pod postacią UJM'a do potrzeb rynku. Stawianie Gienka w jednej linii z produktami HD czy późniejszymi już razowymi chopperami z kraju kwitnącej wiśni jest sporym niedopowiedzeniem. Moim zdaniem (żeby nie było niedopowiedzeń, MOIM) Gienka jak najbardziej nadaje się do wariacji na temat cafe (szczególnie tej minimalistycznej, niskopojemnościowej) - choć oczywiście trzeba przyznać, że są bazy łatwiejsze i ciekawsze... ale jak powiada stare powiedzenie jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma :) EOTPozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2018 Nie mowie ze Gienka nie mozna przerobic, mozna i nawet niezle to niektorym wychodzi.Po prostu inne modele Suzuki sa do przerobek latwiejsze, jak wszystkie stare GS i GSX. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ahoy Opublikowano 1 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2020 Hej djlukas10. Bardzo Fajny motorek. Sam Biore sie za przerabianie mojej Gn-ki. Mozesz podrzucic linka do oponek? I powiedz prosze jak wrazenia z jazdy. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.