matuś Opublikowano 21 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 Witam! Mam pytanie mianowicie cieknie mi olej z czujnika luzu w MZ ETZ 250 i kupiłem nowy lecz stary zamiast kształtu klucza jest okrągły ktoś kiedyś siłował się z nim i zjechał go na maxa. Teraz głowię się jak wykręcić go żeby nic nie uszkodzić. Ktoś ma może jakieś pomysły ? Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klas500 Opublikowano 21 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 Jeśli i tak jest uszkodzony i do wymiany to najprostszym sposobem będzie przewiercenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 21 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 Jak jest podejście to chwyć kluczem morsa (szczypce zaciskowe) i wykręcaj. Z wierceniem trzeba uważać, bo można uszkodzić gwint w korpusie a wióry mogą wpaść tam gdzie nie należy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambi Opublikowano 22 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 Mozna odkrecic przy pomocy mlotka i przecinaka. Przystawiajac przecinak pod niewielkim katem na obwodzie uderzasz mlotkiem. Ta metoda wyglada na brutalna ole czesto bywa skuteczna. Uderzenia mlotka sa dynamiczne i ulatwiaja wykrecenie zapieczonej sruby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matuś Opublikowano 23 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 Ok jutro spróbuję . Od samego początku mam problem z wyciekiem z tamtych okolic. Już nie mam nerwów skąd to dokładnie leci raz niby z czujnika raz obok z otworu technicznego... Jestem perfekcjonistą i nawet w tak starym motocyklu nie chciał bym grama oleju a tam leci i leci... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 25 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2016 W mojej 250 też myslałem że to czujnik, wkręciłem nawet na silikon. Olej był nadal i sobie kapał.Potem sie okazało że przepuszcza oryginalny simmering na zebatce łańcucha. Po zmienia na Atene uspokoiło się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matuś Opublikowano 25 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2016 (edytowane) O dzięki za radę sprawdzę to teraz przez zimę . Zdejmę zębatkę wytrę do sucha i będę obserwował :) Nadal nie poszło wykręcenie czujnika.. Sposób na przecinak i młotek okazał się nie zbyt dobrym pomysłem ponieważ plastik został pocięty i zrobiło się dopiero jajko :D Edytowane 26 Listopada 2016 przez matuś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.