Skocz do zawartości

matuś

Forumowicze
  • Postów

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    MZ 250
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Budzyń

Osiągnięcia matuś

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Problem rozwiązany byłem u znajomego mechanika co zajmuje się weteranami i okazało się że on gdy remontuje MZ zawsze do zawieszenia leje olej hydrauliczny i zawsze 220 ml wtedy zawieszenie jest jak trzeba. Dał mi takowy olej zalałem tak jak kazał i w końcu zawieszenie jest takie o jakim marzyłem :laugh:
  2. Panowie potrzebuję jakiejś porady zregenerowałem cały zacisk w mojej MZ tłoczki, uszczelniacze nowe klocki i co się okazało. Przy odpowietrzaniu jeden tłoczek się wysunął i nie chce już wrócić w swoje położenie. Nie mam pojęcia co jest z nim nie tak. Przed remontem zapieczony był lewy teraz prawy tak się dzieje. Koło ledwo idzie obrócić..
  3. Dzisiaj ściągnąłem po 20 ml z każdej lagi oleju i hmm pracuje ale jest twardsze niż przed wymianą. Na wiosnę pośmigam trochę może się ułoży...
  4. Dobrze rozbiorę jeszcze raz i zobaczę co tam się stało...
  5. Czyli na tym oleju powinny chodzić jak na poprzednim tylko do końca nie dobijać ? Bo teraz to jest że uginają się 5-6 cm i jest jak w ciągniku twardo...
  6. Lagi leżały wywrócone dołem do góry 2 dni to cały olej ściekł... Nie mam pojęcia co teraz zrobić wrócić do 10w oleju ...
  7. No tak kolego nic nie było rozbierane tzn tylko sprężyny wyszły i je przemyłem i weszły tak jak wyciągnąłem. Uszczelniacze wymieniałem bez rozbierania na 2 części goleni ..
  8. Witam! Mam problem po wymianie uszczelniaczy i oleju w lagach na 15w zauważyłem że zawieszenie ledwo pracuje. Wlałem tak jak zalecają po 250 ml na lagę. Poprzednio nie wiem jaki był olej ale zawieszenie pracowało jak w maśle tak lekko. Czy tak powinno być że na gęstym oleju ledwo ledwo pracuje czy też musi się ułożyć ?
  9. O dzięki za radę sprawdzę to teraz przez zimę . Zdejmę zębatkę wytrę do sucha i będę obserwował :) Nadal nie poszło wykręcenie czujnika.. Sposób na przecinak i młotek okazał się nie zbyt dobrym pomysłem ponieważ plastik został pocięty i zrobiło się dopiero jajko :D
  10. Ok jutro spróbuję . Od samego początku mam problem z wyciekiem z tamtych okolic. Już nie mam nerwów skąd to dokładnie leci raz niby z czujnika raz obok z otworu technicznego... Jestem perfekcjonistą i nawet w tak starym motocyklu nie chciał bym grama oleju a tam leci i leci...
  11. Witam! Mam pytanie mianowicie cieknie mi olej z czujnika luzu w MZ ETZ 250 i kupiłem nowy lecz stary zamiast kształtu klucza jest okrągły ktoś kiedyś siłował się z nim i zjechał go na maxa. Teraz głowię się jak wykręcić go żeby nic nie uszkodzić. Ktoś ma może jakieś pomysły ? Pozdrawiam!
  12. Tylko jak byłby nkeszczelny simering na wale to ciśnienie pójdzie w skrzynie a nie będzie brał oleju do cylindra? Pamiętam kiedyś w Simsonie poszedł simering na wale od sprzęgła to kopcił jak lokomotywa i jechać nie chciał. Sprawdzę pierwsze co to dzisiaj ten olej. Oby była to błacha sprawa bo sezon zaczęty i teraz remont to nie dobrze.
  13. Witam! Wczoraj zakupiłem odrestaurowaną MZ 250. Wszystko jest igła lecz mam 2 sprawy które mnie nie pokojom. 1. Korkiem od wlewu oleju do skrzyni wylatuje mi olej przy dużych prędkościach. 2. Zdjąłem kapę od strony magneta bo na dole się pociła. Widzę że delikatnie cieknie olej mi czujnikiem biegu jałowego. Wymienić go czy wykręcić i dać na silikon. Trzeba na coś uważać przy wykręcaniu go ? Proszę o pomoc. Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...