Jackass Opublikowano 27 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 Moto jak w temacie Honda Magna(RC 09) z silnikiem sabre(RC 07 kod silnika). Moto ma złożone gaźniki z dwóch chyba. Nie chciał wchodzić powyżej 5tys obrotów w czasie jazdy.Po wyjęciu filtra powietrza i gumy ssącej airboxa wkręca się lepiej(z samą gumą a nawet bez filtra nie jechał jak trzeba). Max 130km/h Teraz zamontowane trzecie gaźniki nie wiadomego pochodzenia z dyszami 88 i 90.Zamontowałem dysze główne 132-nie jedzieDyszach 88 i 90 jest tylko gorzej. Wygląda to tak jakby nie podnosiły się przepustnice podciśnieniowe. Przepustnice przesuwają się swobodnie chociaż dosyć powoli wracają. Kanały powietrzne prowadzące nad membranę są drożne, ale być może za małą mają przepustowość(korozja itp) Membrany całe, ale może są zbyt sztywne?? Nie jest to problem elektryczny. Czy jest ktoś wstanie podać rozmiary dysz dla sabre i magny?? Z serwisówki wynika że chyba 130(nie pamiętam dokładnie)Skąd więc dysze 88 i 90?? Zblokowana wersja na jakiśrynek?Proszę o jakieś rady, wskazówki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 27 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 Ja to jestem jak wygląda silnik i jaki ma przebieg, bo być może nie jest to związane z gaźnikami, a końcem żywota jednostki napędowej tego motocykla... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proxma Opublikowano 27 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 Wydech drożny?Sprawdziłeś zawory?Jaka kompresja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackass Opublikowano 27 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 Przebieg ciężko określić. Z silnika żadne niepokojące, nadmierne odgłosy nie dochodzą.Kompresję będę sprawdzał jutro. Zawory pewnie też.Czy wydech drożny?? Ciężko powiedzieć. Ryczy dosyć głośno. Przy przegazówkach na postoju tylko jedna z przepustnic wyraźnie się podnosiła.Sprawdzę jeszcze podciśnienie w dolocie. Czy duże luzy zaworowe mogą robić taką robotę?? Przy dużych luzach pewnie było by je słychać wyraźnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proxma Opublikowano 27 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 Bardziej bym stawiał na niedomknięte zawory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackass Opublikowano 28 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 (edytowane) Mógłby mieć problemy z wolnymi obrotami, a chodzi całkiem równo i z odpalaniem nie ma problemów. Mógłby mieć problemy z wolnymi obrotami, a chodzi całkiem równo i z odpalaniem nie ma problemów. Różne przepustnice, (z czerwoną obwódką to interceptor)Kilka rodzajów rurek emulsyjnych(dwie od lewej do interceptor, od prawej były z dyszami 88 i 90)Do tego trzy rodzaje sprężyn. Meksyk.Jeździ. Zamontowałem przepustnice z mniejszymi otworami, rurki emlusyjne z pięcioma otworami, dysze 132 przód i tył i najdłuższe sprężyny ze wszystkich. Widać wyraźnie jak przepustnice pracują.Nie jest do końca idealnie. Czuć na wysokich obrotach tak jakby nie moc, ciężko określić. Mimo to 130-140 szybo pojawia się na blacie. Mimo wszystko chciałbym rozwiązać temat innych rurek emulsyjnych i dysz 90/88.Skąd, z czego pochodzą?? Czy występowały jakieś wersje zblokowanie, lub na kalifornię(srogie restrykcje co do emisji spalin)?? Edytowane 28 Października 2016 przez Jackass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.