Skocz do zawartości

VF 750 Magna/sabre Nie wchodzi powyżej 5tys.


Jackass
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Moto jak w temacie Honda Magna(RC 09) z silnikiem sabre(RC 07 kod silnika).

 

Moto ma złożone gaźniki z dwóch chyba. Nie chciał wchodzić powyżej 5tys obrotów w czasie jazdy.

Po wyjęciu filtra powietrza i gumy ssącej airboxa wkręca się lepiej(z samą gumą a nawet bez filtra nie jechał jak trzeba). Max 130km/h

 

Teraz zamontowane trzecie gaźniki nie wiadomego pochodzenia z dyszami 88 i 90.

Zamontowałem dysze główne 132-nie jedzie

Dyszach 88 i 90 jest tylko gorzej.

 

Wygląda to tak jakby nie podnosiły się przepustnice podciśnieniowe.

 

Przepustnice przesuwają się swobodnie chociaż dosyć powoli wracają.

Kanały powietrzne prowadzące nad membranę są drożne, ale być może za małą mają przepustowość(korozja itp)

 

Membrany całe, ale może są zbyt sztywne??

 

Nie jest to problem elektryczny.

 

Czy jest ktoś wstanie podać rozmiary dysz dla sabre i magny?? Z serwisówki wynika że chyba 130(nie pamiętam dokładnie)

Skąd więc dysze 88 i 90?? Zblokowana wersja na jakiśrynek?

Proszę o jakieś rady, wskazówki?

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przebieg ciężko określić. Z silnika żadne niepokojące, nadmierne odgłosy nie dochodzą.

Kompresję będę sprawdzał jutro. Zawory pewnie też.

Czy wydech drożny?? Ciężko powiedzieć. Ryczy dosyć głośno.

 

Przy przegazówkach na postoju tylko jedna z przepustnic wyraźnie się podnosiła.

Sprawdzę jeszcze podciśnienie w dolocie.

Czy duże luzy zaworowe mogą robić taką robotę?? Przy dużych luzach pewnie było by je słychać wyraźnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mógłby mieć problemy z wolnymi obrotami, a chodzi całkiem równo i z odpalaniem nie ma problemów.



Mógłby mieć problemy z wolnymi obrotami, a chodzi całkiem równo i z odpalaniem nie ma problemów.

 

Różne przepustnice, (z czerwoną obwódką to interceptor)

Kilka rodzajów rurek emulsyjnych(dwie od lewej do interceptor, od prawej były z dyszami 88 i 90)

Do tego trzy rodzaje sprężyn.

Meksyk.



Jeździ.

Zamontowałem przepustnice z mniejszymi otworami, rurki emlusyjne z pięcioma otworami, dysze 132 przód i tył i najdłuższe sprężyny ze wszystkich.

Widać wyraźnie jak przepustnice pracują.

Nie jest do końca idealnie. Czuć na wysokich obrotach tak jakby nie moc, ciężko określić. Mimo to 130-140 szybo pojawia się na blacie.

 

Mimo wszystko chciałbym rozwiązać temat innych rurek emulsyjnych i dysz 90/88.

Skąd, z czego pochodzą?? Czy występowały jakieś wersje zblokowanie, lub na kalifornię(srogie restrykcje co do emisji spalin)??

post-53892-0-53292600-1477643850.jpg

post-53892-0-97929600-1477643861.jpg

Edytowane przez Jackass
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...