Skocz do zawartości

Honda cr 250 wypalony tłok


rrrrradzio@wp.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich mam problem z moją cr 250. Został przeprowadzony generalny remont na firmowych częściach jednak po kilku mtg nastąpiło spalanie stukowe i wypaliło tłok od strony wydechu.mechanicy stwierdzili że źle paliwo, dysza. Zamontowalem nowy tłok, została dobrana odpowiednia dysza, wyregolowany gaźnik, powiększone komory w głowicy w celu zmniejszenia sprężania. Kolor świeci kawa z mlekiem. Spalanie stukowe ustalo. Przejechałem 4 mtg i znowu to samo. Ręce opadają ma ktoś jakiś pomysł?

post-43498-0-79018800-1476028742_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może o zawór wydechowy tłok zawadza ? nie wiem jaka tam jest konstrukcja zaworu strzelam......

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale w żadnej pozycji nie wystaje ? bo u mnie w crm po szlifie łopatki zaworu wydechowego uderzały od tłok i szlifowałem a to perfidnie wygląda na uderzenie mechaniczne......

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jak to możliwe zbyt wiele razy planowana? Przy odkręceniu manetki ponad połowę słyszalny był dźwięk właśnie takiego uderzenia, myślałem że to zawór. Później wstawię zdjęcia głowicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 może 6 razy

Kazde planowanie zdejmuje z glowicy ok. 0,15 mm, czasami wiecej jak jestmocno krzywa. Czyli masz glowice o ok 1 mm nizsza niz nowa ,

Sprawdz, czy nie przekroczyla wymiaru minimalnego.Wtedy jedyny ratunek to grubsza uszczelka pod glowica.

A moim zdaniem ( i nie tylko moim, gdyz pisza o tym w wielu instrukcjach napraw) glowice nie zawsze trzeba planowac.

Zawsze trzeba ja bardzo dokladnie sprawdzic czy jest plaska i czy nie ma pekniec. W swojej praktyce wielokrotnie zakladalem glowice bez planowania.

Bez koniecznosci ponownego demontazu i montazu. Przebiegi po takich naprawach 30 tys.km, 70 tys. km, 50 tys. km i wiecej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...