[email protected] Opublikowano 9 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2016 Witam wszystkich mam problem z moją cr 250. Został przeprowadzony generalny remont na firmowych częściach jednak po kilku mtg nastąpiło spalanie stukowe i wypaliło tłok od strony wydechu.mechanicy stwierdzili że źle paliwo, dysza. Zamontowalem nowy tłok, została dobrana odpowiednia dysza, wyregolowany gaźnik, powiększone komory w głowicy w celu zmniejszenia sprężania. Kolor świeci kawa z mlekiem. Spalanie stukowe ustalo. Przejechałem 4 mtg i znowu to samo. Ręce opadają ma ktoś jakiś pomysł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spaliniarz Opublikowano 9 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2016 (edytowane) A gdzie jest pierścień ? Cylinder na nikasilu czy tuleja głowica tuningowa czy oryginał ? który rok motocykla ? Edytowane 9 Października 2016 przez Spaliniarz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[email protected] Opublikowano 9 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2016 Pierścień jest ale zapieczony. Tuleja, głowica raczej oryginał 2004r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 9 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2016 może o zawór wydechowy tłok zawadza ? nie wiem jaka tam jest konstrukcja zaworu strzelam...... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[email protected] Opublikowano 9 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2016 Zawór nie wystaje poza gładź cylindra. Jedyna opcja jaka została to zapłon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 10 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2016 ale w żadnej pozycji nie wystaje ? bo u mnie w crm po szlifie łopatki zaworu wydechowego uderzały od tłok i szlifowałem a to perfidnie wygląda na uderzenie mechaniczne...... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[email protected] Opublikowano 10 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2016 Cała górna krawędź tłoka jest nadpalona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spaliniarz Opublikowano 10 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2016 Mi to wygląda na tłok walący w głowice , jak by miało nadtopić tłok to inaczej by to wyglądało , poza tym daj fotki zrobione w makro bo na tej nic nie widać , zrób zdjęcie głowicy też od środka . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[email protected] Opublikowano 11 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 Ale jak to możliwe zbyt wiele razy planowana? Przy odkręceniu manetki ponad połowę słyszalny był dźwięk właśnie takiego uderzenia, myślałem że to zawór. Później wstawię zdjęcia głowicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambi Opublikowano 11 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 A ile razy byla planowana glowica? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[email protected] Opublikowano 11 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 5 może 6 razy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 11 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 Kanaly zfazowane? Uszczelka pod cylindrem jest? Sprawdz czy tlok nie wali o glowice? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambi Opublikowano 11 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 5 może 6 razyKazde planowanie zdejmuje z glowicy ok. 0,15 mm, czasami wiecej jak jestmocno krzywa. Czyli masz glowice o ok 1 mm nizsza niz nowa ,Sprawdz, czy nie przekroczyla wymiaru minimalnego.Wtedy jedyny ratunek to grubsza uszczelka pod glowica.A moim zdaniem ( i nie tylko moim, gdyz pisza o tym w wielu instrukcjach napraw) glowice nie zawsze trzeba planowac.Zawsze trzeba ja bardzo dokladnie sprawdzic czy jest plaska i czy nie ma pekniec. W swojej praktyce wielokrotnie zakladalem glowice bez planowania.Bez koniecznosci ponownego demontazu i montazu. Przebiegi po takich naprawach 30 tys.km, 70 tys. km, 50 tys. km i wiecej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[email protected] Opublikowano 11 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 Tak to wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 11 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 Ciekawe czy korba dostała po dupie. Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.