maroFX Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Mam ybrke i postanowiłem wymienic lyse i sprochniale fabrczne oponki pirelli Sport Deamon na nowe. Ciezko dorwac ladne uzywki, nowe drogie to zalozylem na tyl jakiegos Laserteca a na przod Pilot Sporta. Rozmiary opon katalogowe, opony sporo bieznika na bokach i srodku, niewyzabkowane i duzo mlodsze. Zawsze denerwowalo mnie ze moto ma tendencje do wpadania w zakrety i koniecznosc napierania na kierownice. Szczególnie przy malej predkosci wkurzalo bo zamiast plynnie manewrowac to walczylem. Lekka poprawa nastepowala po dopompowaniu przedniej opony co musialem robic często. Wymienilem opony z nadzieja na poprawe, dalem cisnienie katalogowe i motocykl jedzie jak pijany. Jadąc 10-15kmh puszczenie kierownicy spowoduje cos jak powolna shimmi i glebe. Wyraznie czuc ze dziala silny moment skrecajacy przy delikatnej inicjacji skretu. W obie strony symetrycznje. Szybciej jadac jest stabilniej. Lozysko w glowce ramy jest ok, pracuje plynnie bez zacięc i luzu. Czy moze byc tak ze opona Sport Deamon jest jakas nietypowa i jedyna do tego motocykla? Na oko jest bardziej pekata i okragla po profilu. Nie mogę edytowac: na końcu nie dopisalem ze nowa opona jest bardziej pekata i okragla niz stary Sport Deamon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Przod na pewno nie byl pukniety ?Mozna sprobowac wysunac lagi o 0.5 cm zeby powstrzymac ta tendencje, pomoze rowniez wyzsze cisnienie w tylnej oponie.Co to znaczy ze przednia opona jest katalogowa, ale bardziej pekata ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maroFX Opublikowano 16 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Śladów dzwona nie zauwazylem. Probowalem pokombinowac z lagami zeby troche zmienic geometrie ale jest caly czas to samo. Na starej oponie tak bylo jak cisnienie spadlo do 1,5bara. Stara oponka Sport demon wygladala po profilu na smuklejsza z bardziej wyeksponowanym srodkiem. Gosc w warsztacie powiedzial że felga jest wąska powoduje takie splaszczenie profilu ze nie da rady tej opony "zamknąć" i tak samo bylo w suzuki GN250. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 (edytowane) Przod na pewno nie byl pukniety ?Mozna sprobowac wysunac lagi o 0.5 cm zeby powstrzymac ta tendencje, pomoze rowniez wyzsze cisnienie w tylnej oponie.Co to znaczy ze przednia opona jest katalogowa, ale bardziej pekata ? Mi pomogło wysunięcie lag o jakieś 1,5cm Edytowane 16 Września 2016 przez 4jku Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarenty Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 (edytowane) "Stara oponka Sport demon wygladala po profilu na smuklejsza z bardziej wyeksponowanym srodkiem. Gosc w warsztacie powiedzial że felga jest wąska powoduje takie splaszczenie profilu ze nie da rady tej opony "zamknąć" i tak samo bylo w suzuki GN250" Co do zamknięcia opon to ja w Ninja 250 mam Sport Demon kupione jako nowe i wiem, ze można to zrobić :). Jesteś pewien na 100% że masz dobrze dobrane rozmiarowo opony do felgi ? Edytowane 16 Września 2016 przez jarenty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.