Skocz do zawartości

ybr 250 wpada w zakręty az strach jeździć


maroFX
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam ybrke i postanowiłem wymienic lyse i sprochniale fabrczne oponki pirelli Sport Deamon na nowe. Ciezko dorwac ladne uzywki, nowe drogie to zalozylem na tyl jakiegos Laserteca a na przod Pilot Sporta. Rozmiary opon katalogowe, opony sporo bieznika na bokach i srodku, niewyzabkowane i duzo mlodsze. Zawsze denerwowalo mnie ze moto ma tendencje do wpadania w zakrety i koniecznosc napierania na kierownice. Szczególnie przy malej predkosci wkurzalo bo zamiast plynnie manewrowac to walczylem. Lekka poprawa nastepowala po dopompowaniu przedniej opony co musialem robic często. Wymienilem opony z nadzieja na poprawe, dalem cisnienie katalogowe i motocykl jedzie jak pijany. Jadąc 10-15kmh puszczenie kierownicy spowoduje cos jak powolna shimmi i glebe. Wyraznie czuc ze dziala silny moment skrecajacy przy delikatnej inicjacji skretu. W obie strony symetrycznje. Szybciej jadac jest stabilniej. Lozysko w glowce ramy jest ok, pracuje plynnie bez zacięc i luzu. Czy moze byc tak ze opona Sport Deamon jest jakas nietypowa i jedyna do tego motocykla? Na oko jest bardziej pekata i okragla po profilu.

 

Nie mogę edytowac: na końcu nie dopisalem ze nowa opona jest bardziej pekata i okragla niz stary Sport Deamon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śladów dzwona nie zauwazylem. Probowalem pokombinowac z lagami zeby troche zmienic geometrie ale jest caly czas to samo. Na starej oponie tak bylo jak cisnienie spadlo do 1,5bara. Stara oponka Sport demon wygladala po profilu na smuklejsza z bardziej wyeksponowanym srodkiem. Gosc w warsztacie powiedzial że felga jest wąska powoduje takie splaszczenie profilu ze nie da rady tej opony "zamknąć" i tak samo bylo w suzuki GN250.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przod na pewno nie byl pukniety ?

Mozna sprobowac wysunac lagi o 0.5 cm zeby powstrzymac ta tendencje, pomoze rowniez wyzsze cisnienie w tylnej oponie.

Co to znaczy ze przednia opona jest katalogowa, ale bardziej pekata ?

 

Mi pomogło wysunięcie lag o jakieś 1,5cm

Edytowane przez 4jku

Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :)

 

https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Stara oponka Sport demon wygladala po profilu na smuklejsza z bardziej wyeksponowanym srodkiem. Gosc w warsztacie powiedzial że felga jest wąska powoduje takie splaszczenie profilu ze nie da rady tej opony "zamknąć" i tak samo bylo w suzuki GN250"

 

 

Co do zamknięcia opon to ja w Ninja 250 mam Sport Demon kupione jako nowe i wiem, ze można to zrobić :). Jesteś pewien na 100% że masz dobrze dobrane rozmiarowo opony do felgi ?

Edytowane przez jarenty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...